חברת א.ג.ת.ד משיקה בישראל את מותג הממתקים WAWEL – איכות לצד חומרי גלם מובחרים וללא צבעי מאכל- בין ממתקי WAWEL שיושקו בישראל, ניתן למצוא את חטיפי השוקולד הקריספים, המעניקים מגוון עשיר של טעמים נפלאים ללא תוספת סוכר, עם מילוי קרם עשיר בטעמים של קקאו או וניל. החטיפים מתאימים לשוחרי בריאות. כמו כן, טופי החלב של WAWEL המבוסס על חמאה וחלב, מציע טעם קלאסי עם מרקם קריספי מבחוץ ורך ונמס מבפנים, ללא תוספת מרכיבים מלאכותיים או צבעי מאכל.

בנוסף, חברת א.ג.ת.ד גאה להשיק בישראל את הבירה ההולנדית האותנטית  La Trappe    Nillis –  בירה טראפיסטית פורצת דרך, הראשונה מסוגה בעולם, המשלבת מסורת נזירית בת מאות שנים עם חוויית טעם עשירה ועמוקה ללא טיפת אלכוהול (0.0%) .

אסם נסטלה- משיקה שתי מהדורות קיץ חדשות לבמבה האהובה, שתיהן במהדורה מיוחדת לקיץ, עם טוויסט מפתיע שמתאים בדיוק לעונה החמה- במבה במילוי קרם בטעם מרשמלו על האש ובמבה שמש.

חטיבת המזון של קבוצת שסטוביץ, קיבלה את הזכיון הבלעדי בישראל לייבוא ושיווק של המותג האמריקאי Drizzilicious, המתמחה בחטיפי סופר-פוד בריאים וטעימים, ונחשב לאחד מהמותגים המובילים בארה"ב ובקנדה ומהנמכרים ביותר ברשתות המזון והשיווק כמו וולמארט, טרגט, קוסטקו ועוד רבות נוספות.

תפוגן, מותג הצ'יפס המוביל בארץ, מתרחב ומשיק את: סדרת מוצרי Extra Crispy. עוד במסגרת השקת הסדרה שת"פ חדשני עם אגאדיר, רשת ההמבורגרים האהובה בישראל, צ'יפס Extra Crispy אגאדיר, צ'יפס ייחודי המיוצר מזן תפוחי אדמה 'אגריה' והיא כוללת שלושה מוצרים: צ'יפס קלאסי, פוטטוס ובטטה אקסטרה קריספי, כולם פותחו במיוחד לצרכן הישראלי המחפש חוויית מסעדה בבית. מדובר בצ'יפס פריך במיוחד, המתאים להכנה גם בתנור וגם באיירפריי, לא רק בטיגון, ומספק תוצאה פריכה, עשירה, באיכות מסעדה בהכנה ביתית.

במיוחד לתקופת הקיץ הידועה בחדשנויות רבות בעולם החטיפים, אסם, משיקה מוצרים חדשים לאפרופו – אחד החטיפים האייקונים והאהובים ביותר על הצרכן הישראלי! אפרופו Tubes בשני בטעמים מרגשים ולא תאמינו- לראשונה מזה תקופה ארוכה, אפרופו משנה את צורתו לצורה חדשה ומפתיעה.

מותג עלית של שטראוס משיק לראשונה את 'שוקולית MIX' במהדורה קיצית. חדשנות בטעמים של אבקות להכנת שוקו קר או חם בטעמי חטיפי עלית המוכרים- פסק זמן, כיף כף ומקופלת. המארז החדש כולל 18 מנות אישיות ומדודות, שניתן לקחת בקלות לעבודה, לטיולים, למילואים או פשוט לשימוש ביתי נוח ומדויק. עלית, שזיהתה את הצורך של הצרכנים במוצר בפורמט 'סטיקים', נגיש, מדוד ונוח לנשיאה, משיקה לראשונה את 'שוקולית MIX' בטעמים חדשים של חטיפי עלית.

חברת פריניר מרחיבה את תחום מוצרי העגבניות ומשיקה סדרה חדשה שלושה רטבים מוכנים: לפיצה, לשקשוקה ולבולונז- הרטבים העשויים מעגבניות שמש  טריות  ישראליות בלבד, משווקים בקופסאות שימורים נוחות לשימוש ולשמירה לאורך זמן.מוצרי פריניר הינם מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים

קפה עלית מבית שטראוס מרחיב את מגוון הטעמים עם בשורה מרגשת: קפסולות בטעם פסק זמן. לראשונה, החטיף האהוב מגיע בטעם פסק זמן בקפסולות המכילות קקאו עשיר בתוספת טעמי וופל ואגוזי לוז, ליצירת משקה מפנק בטעם פסק זמן המוכר והאהוב.

סטארקיסט משיקה את סטארקיסט Deli, סדרה חדשה הכוללת נתחי פילה טונה מובחרים מסוג  ילופין – נתח דג טונה הידוע בטעמו המעודן ובצבעו הבהיר המיוחד, וידוע כאיכותי ומבוקש בקרב חובבי הטונה ברחבי העולם. הנתחים נחתכים ידנית ומוגשים בשמן זית איכותי.- נתחי סטארקיסט  Deliעשירים בחלבון איכותי – כ־24 גרם לקופסה – ומהווים בחירה מזינה ובריאה בשלושה טעמים: נתחי פילה טונה בשמן זית, נתחי פילה טונה בשמן זית עם פלפל צ'ילי, ונתחי פילה טונה בשמן זית בנגיעות לימון ופלפל שחור.

 

לקראת עונת הנסיעות,אל על ומותג תזונת התינוקות המוביל מטרנה משיקות שיתוף פעולה ראשון מסוגו: מטרנה X  TO GO  אל על – מענה נוח במהלך טיסות להורים לתינוקות הניזונים מתמ"ל, במסגרת המהלך, הורים לתינוקות עד גיל שנתיים שיטוסו עם אל על בין התאריכים 1 ביולי עד 31 באוגוסט 2025, יקבלו קופון מתנה למטרנה TO GO – פורמט ייעודי של מנות מדודות, המתאים במיוחד לשימוש מחוץ לבית, כולל בשדות תעופה ובטיסות. הפורמט מאפשר הכנה פשוטה ומהירה של בקבוק בכל זמן ובכל מקום, מבלי להסתבך עם מדידה – פורמט אריזה אידיאלי לרגעים בהם התינוק רעב והפתרון צריך להיות מידי.

SHISEIDO משיקים ניחוח חדש המצטרף לקולקציית גינזה: GINZA DATURA- בניחוח פרחוני מתוק. Ginza Datura מורכב מ-90% מרכיבים ממקור טבעי. האלכוהול שבו נעשה שימוש מופק משורש סלק, ממקור טבעי. הבקבוק בגוון בורדו עמוק וחושני ממש כמו פרח הדאטורה,  עשוי מ-15% זכוכית ממוחזרת, הקופסה החיצונית עשויה מקרטון מחורשות מנוהלות באופן אחראי.

 

לכבוד חג האהבה, ט"ו באב, רשת הטיפוח והאקקסוריז Laline משיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת, מחווה ליופי של הטבע ולעוצמה נשית.
קולקציית SAKURA & MIMOSA החדשה מביאה עימה ניחוח רומנטי וחוויה חושית מפנקת לעצמך או לאהובים.בהשראת פריחת הסקורה האלגנטית, המסמלת התחדשות, ושמחת החיים של פרחי המימוסה המייצגים אחדות וחיבור, נוצרה קולקציה שמשרה תחושת איזון ושלווה.

הניחוח העדין מתחיל עם בסיס מלטף של מאסק ווניל, ממשיך ללב ניחוח של מימוסה ופרחים רכים, ונחתם בנגיעה רעננה של הדרים – שילוב שמרגיע, מלטף ומפיץ אלגנטיות רכה.בין מוצרי הקולקציה: קרם גוף, קרם ידיים, פילינג גוף גוף, מי גוף, תיקים קוסמטיים מהודרים ועוד.

מותג טיפוח השמנים הצרפתי NUXE  משיק שני מוצרים חדשים שמצטרפים לסדרת סדרת הדגל Huile Prodigieuse, סדרת הדגל האייקונית של המותג – באריזה חדשה, רול און לפנים ,לגוף ולשיער לשימוש קל ונוח בכל מקום ובכל זמן. המוצר מכיל קומפלקס של 7 שמנים בוטנים יוקרתיים, המעניקים לחות והזנה. בוראז '- נגד קמטים, מקדמיה- הגנה, אגוזי לוז- הזנה, שקד מתוק – ריכוך,צובאקי -לחות, אנטי אייג'ינג, קמליה- לחות וארגן – משקם.

מותג הטיפוח בלונס, המתמחה במוצרי ניקוי איכותיים ורכים, משיק סדרת מגבונים להסרת איפור איכותיים ומועשרים להסרה יעילה של איפור עמיד במים מעור הפנים והעיניים. סדרת המגבונים החדשה כוללת שני סוגי מגבונים שפותחו במטרה להעניק ניקוי יסודי לצד שמירה על לחות ורכות העור: מגבונים מועשרים בחומצה היאלורונית וויטמין E המעניקים לעורך תחושה מיידית של לחות, הרגעה והגנה מנזקי הסביבה. ומגבונים מועשרים במים מיסלריים המאזנים את רמת השמנוניות בעור ומעניקים אפקט מאט נעים.

 

מותג היופי ג'ייד משיק את: IDYLLIC HIGH DEFINITION MASCARA – BROWN- מסקרה בגוון חום למראה טבעי ומעודן- המסקרה מתבססת על מברשת סיליקון ארגונומית הכוללת סיבים קצרים המאפשרים מריחה אחידה ומדויקת. המברשת מספקת שליטה על כמות החומר הנמרחת, תוך כדי סירוק והפרדה של הריסים.

 

Magnus – הוא מותג פרימיום ישראלי לכלי מטבח, אשר נבנה מתוך חזון ליצור מוצרים שמשלבים איכות בלתי מתפשרת, עיצוב על-זמני וחוויית שימוש מוקפדת.כל פריט בקולקציות המגוונות של המותג,  מבטא דיוק, אלגנטיות וחשיבה עד הפרטים הקטנים עבור לקוחות שמעריכים סטנדרט גבוה, אסתטיקה ופונקציונליות. המותג מתחזק קהל נאמן של לקוחות שמבקשים יותר מכלי המטבח שלהם – איכות, יצירתיות, השראה, חווית שימוש ושירות לקוחות ללא פשרות.

מוצרי המותג נמכרים בבלעדיות באתר הרשמי של החברה בלבד מתוך רצון לשמור על חוויית לקוח מוקפדת ושליטה מלאה על איכות, שירות ותמחור- את מוצרי החברה ניתן להשיג באתר האונליין של מגנוס –  magnus-shop.co.il

 

הסופר החברתי מבית ההסתדרות מרחיב את סל ההטבות לציבור ומציע מארזים מסובסדים של פירות וירקות טריים ואיכותיים,
בשיתוף פעולה עם שוקבוק וחברת עטרה. המארזים זמינים בשני גדלים: מארז בינוני במחיר של 99 ₪ ומארז גדול ב-149 ₪
כלל המוצרים הם תוצרת ישראלית באיכות פרמיום במחיר נגיש, כחלק מעידוד החקלאות המקומית והקלה ביוקר המחייה.
מארזי הפירות והירקות זמינים לרכישה דרך ממשק טכנולוגי ייעודי באתר, ונשלחים ללקוח במשלוח נפרד מההזמנה הרגילה.
זמן האספקה עומד על 24–48 שעות, כולל תיאום אישי של מועד האספקה באמצעות מסרון וללא עלות משלוח.

תגובות

להשאיר תגובה