מותג המשקאות הפופולרי Fanta מבית קוקה-קולה, משיק מהדורה ססגונית ונוסטלגית עם עיצוב חדש, בהשראת סדרת משחקי המחשב פקמן, הזכורה לטובה משנות ה-80 הצבעוניות. סדרת הפחיות הנוסטלגית תושק במהדורה מוגבלת, ותכלול את ארבעת הטעמים המוכרים: ענבים, תות, אורנג' וטעם אקזוטי. על גבי הפחיות יוטבע קוד QR אותו יוכלו לסרוק הצרכנים ולהגיע לחנות האפליקציות להורדת משחק פקמן ייחודי בעיצוב של Fanta.

לקראת החגים, הסתיו ותקופות של אירוח ביתי, ועל מנת להפוך את חווית המרק לכיפית לאכילה אסם-נסטלה מחזירה למדפים שתי מהדורות ייחודיות ואהובות ,שקדי מרק מקמח מלא המכילים 30% קמח מלא,ושקדי מרק בצורת מקלונים פריכים וקראנצ'ים.

אסם-נסטלה מרחיבה את מותג פתיבר בעולם העוגיות עם מוצר חדש: פתיבר קוקיז –עוגייה חדשה נימוחה ופריכה בשלושה טעמים מובילים שתתאים בול לצד התה, הקפה, או כמשהו מתוק במהלך היום: פתיבר קוקיז בטעם חמאה, פתיבר קוקיז בטעם קרמל ופתיבר קוקיז בטעם שוקו.

הבירות הבלגיות האיכותיות "הוגרדן" ו"לף" מבית AB InBev משיקות מארזים חגיגיים חדשים לקראת עונת החגים. המארזים מציעים לצרכן הישראלי הזדמנות לטעום מהמסורת הבלגית העשירה, לשדרג את הארוחות המשפחתיות עם טעמים בינלאומיים איכותיים או להעניק כמתנה מקורית לחברים חובבי בירה.מארז בירה הוגרדן (4 בקבוקים + כוס ממותגת במתנה) המארז כולל: 4 בקבוקי בירת חיטה (330 מ"ל כל אחד), לצד מתנה ייחודית: הכוס האייקונית והממותגת בצורת משושה, שנוצרה בהשראת צנצנות הריבה שמהן נהגו תושבי הכפר הוגרדן לשתות בירה.

מארז בירה לף בלונד (4 בקבוקים + כוס ממותגת במתנה) המארז כולל: 4 בקבוקי בירת מנזרים בלגית (330 מ"ל כל אחד), לצד מתנה ייחודית: הגביע הייחודי הממותג לחוויית הטעם המושלם.

קפה טורקי, מבית קפה עלית של שטראוס, מציגים את 'טורקי 'BOX – שולחן שטח נייד המשלב עיצוב ייחודי עם פונקציונליות מקסימלית, המיועד לאוהבי השטח ולמילואימניקים המחפשים חוויית קפה מושלמת גם בתנאי שטח. במהדורה מוגבלת. הקופסה כוללת שלוש שקיות קפה טורקי, ארבע כוסות עם חבק סיליקון אדום, וכפית רב-שימושית המשמשת גם כתופסן לסגירה חוזרת של שקיות הקפה, לשמירה על טריות. עמידות המוצר מאפשרת להשאיר אותו ברכב, כך שהוא תמיד זמין ומוכן לחוויית קפה איכותית.

"תלמה", מובילת שוק דגני הבוקר בישראל, פועלת זה שנים לקדם בוקר טוב יותר ולכן טבעי שכעת היא נכנסת לקטגוריה ומשיקה את סדרת Oats&More: דייסות שיבולת שועל להכנה מהירה וקלה במיוחד ולראשונה עם תוספות מפנקות- בסדרה הטעמים הבאים: שוקולד מריר וצ'יה | צ'יה, תפוח וקינמון |חמוציות וצ'יה.

המותג הקולינרי 'מאסטר שף' משיק תערובת חדשה לסלט: מיקסלט בתיבול ים תיכוני.מדובר בתערובת עשירה של גרעינים, אגוזים וקטניות בתיבול ים תיכוני, המגיעה באריזת זיפר נוחה לשימוש ששומרת על הטריות.ניתן להשתמש כתוספת למגוון סלטים וגם כנשנוש בריא.

 

יקבי ברקן מרחיבים את פורטפוליו יינות הייבוא ומצרפים את המותג האיטלקי, פרוסקו יוקרתי מבית BOTTEGA. בסדרה Bottega Gold  פרוסקו לבן ואייקוני, תוצר של תשוקה איטלקית לייצור יין איכותי ומוקפד. הענבים גדלים במדרונות התלולים של הרי טרביזו, עוברים טיפול וקטיף ידני מוקפד. החוויה היא של יין מבעבע באיכות הגבוהה ביותר הארוז בבקבוק יוקרתי ובעל אופי.

 

תגובות

להשאיר תגובה