בנוכחות מיטב השפים והמסעדנים: התקיים השבוע כנס המסעדנות ה-9 של ישראל

השפים יוסי שטרית, אסף גרניט, רז רהב, יריב מלילי ותומר טל לצד מסעדנים רבים מהצפון והדרום נכחו בכנס המסעדנות ה-9 של ישראל שעסק השנה בקשיים של עסקי המסעדנות בצל המלחמה, הסיוע והגבורה. אירחו את הכנס: אילן ירון בעלים ומנכ״ל חברת SE שהפיקה את הכנס ותומר מור מנכ״ל מסעדנים חזקים ביחד

כנס המסעדנות ה-9 של ישראל התקיים אמש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב בנוכחות מאות אנשים מתחום המסעדנות כמו שפים, יצרנים, חקלאים, בעלי מסעדות וכו'. השנה הכנס עסק והתמקד בקשיים של המסעדנים בצפון, בדרום ובמרכז בשנה של מלחמה. בין הנוכחים באירוע: אייל יקר, מנכ"ל Kiroskay, חן ברק סמנכ"ל Tabit, הגר מן, מנכ"לית מעוף, יהונתן אור, מנכ"ל Beyond Oil ועמוס שקד מנכ"ל Cups. נכחו באירוע גם מיטב השפים שקיבלו דווקא השנה פרסים בינלאומיים כמו יוסי שטרית, אסף גרניט, תומר טל ורז רהב. וגם – מסעדנים, חקלאים ויצרנים מהצפון והדרום כמו אור שוקרון מקונדיטוריית Oryoss בעוטף עזה ועינם אבישי הבעלים של מסעדת "דג על הדן" בצפון. 

במהלך האירוע חולקו גם פרסים בשלל קטגוריות, בין הזוכים: יריב ולק מלילי ממסעדת בית תאילנדי בתל אביב שזכתה בקטגוריית "מוסד קולינרי" וגם האחים דוקטור שזכו בקטגוריית "גיבורי מלחמה" בזכות החמ"ל שהקימו וסייע להאכיל אלפי לוחמים.

תגובות

להשאיר תגובה