בלילות הקיץ החמים

בר קיץ חדש במרפסת עם תפריט קוקטיילים קפואים וצבעוניים על בסיס Aperol, מגוון יינות לבנים במחירים מפתיעים, יינות רוזה קרים, חליטת תה קר עם המון קרח, פלחי תפוח ונענע ועוד…כרטיס ValueCard לחברים של הלינק, עם מתנות יום הולדת, הנחות יומיות וצבירת הנחות גדולות

הביסטרו-בר המיתולוגי 'לינק' של יהודה אסלן בירושלים חוגג את הקיץ עם חידושים מרעננים. במרפסת המפורסמת של הלינק נפתח בר הקיץ החדש המציע תפריט קוקטיילים קרים ומרעננים על בסיס האפרטיף הקיצי Aperol, תפריט יינות לבנים ויינות רוזה, קרים, במחירים מוזלים, חליטת התה הקר של הלינק עם המון קרח פלחי תפוח ונענע  ועוד שלל הפתעות מתחלפות על הבר על בסיס יום יומי.

בין הקוקטיילים בתפריט: Aperol Spritz-אפרול, פרוסקו וסודה (18ש"ח), Aperol Breeze-אפרול, יין אדום, ליצ'י ותפוזים (32 ₪), Captain Passion-אפרול, קפטן מורגן ספייס, פסיפלורה וקרנבריז (34 ₪), Ap & Rol-אפרול, בולט ברבן, למון גראס, וג'ינג'ר ביר (39 ₪)

חידוש נוסף לכבוד הקיץ הוא השקת כרטיס ה-ValuCard המקנה לחברים ביום הולדת שתי כוסות שמפניה ושני קינוחים מתנה, 15% הנחה בימים א'-ה' בין השעות 17:00-19:00, ו-100 ₪ במתנה על כל צבירת 1,000 ₪ בכרטיס. הצטרפות לכרטיס ה-ValuCard החדש בעלות של 20 ₪ ובהחזר של 30 ₪ לחשבון הארוחה הבאה.

השנה, חוגגים בלינק 18 עם תפריט חדש ומשודרג ובו מנות חדשות לצד מנות המנות הוותיקות והמוכרות. בין המנות החדשות: קרפצ'יו בקר (48 ₪), חציל קלוי (38 ₪), פרוסות סלק מתובל (36 ₪), קרפצ'יו סלמון (48 ₪), סביצ'ה דגים (56 ₪), סלט קייל לבריאות (46 ₪), סלט ירושלמי (44 ₪), חזה עוף בסגנון ניו אורלינס (72 ₪), קבב טלה וצנוברים-מונחים על פיתה אש תנור ליד עגבנייה, טחינה ופלפל חריף (72 ₪), כבד עוף בקראסט תבלינים יבשים, הום פרייז ואיולי סרירצ'ה (66 ₪), שניצל עוף אגדי מוגש עם פירה ובצל מטוגן (62 ₪), רביולי פרסה של פרטלי (62 ₪), פטוצ'ני של פרטלי (48-62 ₪), שרימפס ביין לבן (72 ₪), לברק שלם (108 ₪). המנות האהובות של ה"לינק": טבעות קלמרי (38 ₪), קיקו ווינגס (42 ₪), סלט יהודה (38 ₪), סלט פטוש (46 ₪), 'אלון' קוביות חזה עוף בחלב קוקוס וקארי על אורז לבן (72 ₪), קציצות לאה על המחבת (68 ₪) ועוד…

לילות שמחים על הבר, ימי שישי שטופי שמש במרפסת ומנות בלתי נשכחות כמו 'קציצות לאה' האלמותיות ועוגת גבינה פירורים שבעבר הובילה למחאות לאחר ניסיון הוצאתה מהתפריט.

 

תגובות

להשאיר תגובה