קשה למצוא יוצרים של מוסיקת קאנטרי בארץ. דווקא בארצות הברית מדובר בסגנון מוסיקה ידוע ואהוב הכובש את כל המצעדים הנחשבים וקוטף את פרסי המוסיקה הגדולים. בשנים האחרונות התפתחה בישראל מודעות למוסיקת פולק וקאנטרי וצצו אומנים ולהקות כמו ג'יין בורדו וגם האחים סולומון, כוכבי תכנית הטלוויזיה "דה וויס".

אחרי שטיילו והופיעו בכל העולם, הוציאו השלישייה אלבום בכורה בשם "song of life" המכיל שירים בעברית ואנגלית בסגנון שמאד קרוב למוסיקת הקאנטרי-פולק הידועה, עם השפעה מסגנונות מוסיקה נוספים. הדיסק מכיל שירים עם מקצב שמח, שמדבר על אהבה וחיים.

האחים סולמון נולדו למשפחה מוסיקלית וכשרונית. הוריהם גדלו בשנות ה-60 בקליפורניה, בשיא תקופת "ילדי הפרחים". לאחר מכן, חזרו בתשובה,עלו לארץ והתיישבו ביישוב "מבוא מודיעים".אביהם, בן ציון, היה ממקימי להקת "ישיבת התפוצות הנוסטלגית"- הלהקה היהודית הראשונה בסגנון רוק של שנות ה-70.

נוסף על כך, אחיהם של השלושה, יהודה, יהודה, הגר בימים אלה בלוס אנג'לס, בעל להקה משלו שנקראת "המושב", שזכתה לשתף פעולה עם הזמר מתיסיהו בשיר "World on Fire".

אז השראה למוזיקה יש, ומה עם כישרון? אין ספק שהשלישייה נוטפת כישרון. הסינגל החדש שלהם WAZE" עולם" הוא שיר קצבי מקפיץ ומשמח, אך עם ביקורת בועטת על התנהלותנו בעולם. באחד מהראיונות סיפר נחמן, שגם מנגן על גיטרה, שהשיר מדבר בצורה הומוריסטית על כך שאנחנו שבויים בטכנולוגיה: "המילים בשיר 'לא זוכר את הדרך הביתה…' או 'לא מבחין בין ימינה ושמאלה..' מתייחס לעובדה שהאפליקציה הפכה אותנו להיות קצת 'מטומטמים'. כולנו משתמשים בוויז כאילו בעיניים עצומות".

כאמור, את החשיפה הגדולה קיבלו האחים סולומון בתוכנית הכישרונות "דה וויס" שבה הגיעו לשלבים המתקדמים בתוכנית.אז הם היו שניים, היום הם הרכב של שלושה אחים. שירם "'WAZE עולם" מבקש להעביר מסר אחד ברור: אולי הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש.

 

תגובות

להשאיר תגובה