מוזיאון ישראל מציע בשבועות הקרובים לילדים (ולמי שילדים מבפנים) מגוון פעילויות ברוח תערוכת "פיטר ופאן", העוקבת אחר גלגוליו של הילד הנצחי. המבקרים במוזיאון יכולים ליהנות ממתחם קסום של פעילויות, כולל השתתפות בעיצוב "ארץ-לעולם-לא". במתחם יופעלו סדנאות יצירה בהדרכת אמנים שיאפשרו למבקרים להתנסות בעבודה עם מגוון חומרים ולבנות עיר מופלאה של ילדים.

ימים א-ה 4.8.19 עד 22.8.19 בשעות 10:00 – 17:00 (לא כולל ט' באב)

מוזיאון ישראל פותח שעריו למשפחות בשבועות הקרובים במגוון פעילויות לילדים ותערוכות מעוררות מחשבה ומלאות צורה וצבע. לאורך כל ימי הפעילויות יפעל במוזיאון אולפן צילומים מיוחד אשר "ישתול" את המבקרים בסרטון המתרחש בעולמה של טינקרבל ובסרטון המדמה פעילות של אסטרונאוטים, בהשראת התערוכה "חי בחלל". האולפן שמבוסס על טכנולוגיית "המסך הירוק", יוצר תחושת מציאות מדומה; המצטלמים רואים את עצמם מוקרנים על מסך, ממש כאילו הם מטיילים ביער פיות קסום או משוטטים בחלל, מנסים להתאים את עצמם לרקע, להגיב לעצמים ולדמויות שבתמונה. המבקרים מוזמנים לגעת, לבחור, להתלבש, לעמוד ליד המסך הירוק, להשתלב בתמונה המתאימה ולהצטלם.

בין הסדנאות המוצעות לילדים: בניית עצים ננסיים, הכנת רשת משאלות, קסמים מנייר ועוד. כל הפעילויות יתקיימו על רקע תפאורת-ענק מעולמו של פיטר פן, שהוכנה במיוחד לחודשי הקיץ ומטרתה להצית את הדמיון ולעודד יצירתיות.

בנוסף, הקהל מוזמן לבקר במגוון התערוכות החדשות של מוזיאון ישראל, ובהן "שוברים את הכלים וכן משחקים" המכניסה את המבקרים לבית-הספר של אמני הבאוהאוס, התערוכה "חי בחלל" המביאה את היומן שכתב אילן רמון ושרד את התפוצצות מעבורת החלל, תערוכת "פיטר ופאן: מיוון הקדומה אל ארץ-לעולם-לא", תערוכת "כספיון" המציגה באופן חווייתי מבחר מאיוריו של פאול קור ועוד.

סמוך למתחם הסדנאות יופעלו עמדות שתייה ואוכל לילדים ולמבוגרים.

הכניסה למוזיאון חינם לילדים עד גיל 17 וההשתתפות בפעילויות המיוחדות כרוכה בתשלום חד פעמי של 35 שקלים לילד (מגיל 3). כרטיסים לרכישה באתר המוזיאון.

 

תגובות

להשאיר תגובה