רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, מהמובילות בעולם, וחברת מלונות החוף הצפוני, הודיעו השבוע על חתימת הסכם ניהול לפתיחת מותג בתי המלון היוקרתי Pullman בירושלים.

המותג Pullman מצטרף למותגי ibis  ו- ibis Styles ול- M Gallery by Sofitel. בכך יהיה מלון Pullman למלון הרביעי בישראל של רשת בתי המלון הבינלאומית ACCOR  בהם מלון ibis (124 חדרים) ו- ibis Styles (104 חדרים) שממוקמים במרכז העיר ירושלים ומלון M Gallery by Sofitel David Tower (75 חדרים) מלון ספא עירוני שממוקם במרכז העיר על קו החוף של נתניה.

מלון Pullman ירושלים, שנבנה בהשקעה כוללת של מאות מליוני שקלים, יכלול 260 חדרים מעוצבים ונוחים, מוקם במבשרת ציון, בסמוך למרכזי הקניות, צופה על העיר עם נוף פנורמי להרי ירושלים, 10 ק"מ מהכניסה לבירה ובמרחק קצר מאד מפארק ההייטק "הר חוצבים" המרכז את מיטב החברות שבחוד החנית של תעשיית ההיי-טק הישראלית ביניהן אינטל, טבע, סיסקו, רד, מובילאיי, אופיר אופטרוניקס, רדוור, מדטרוניק ועוד רבות אחרות.

המלון, שיפתח במהלך 2022, יספק מגוון רחב וייחודי של חוויות ובילוי: 2 מסעדות, 3 ברים, ספא ייחודי, חדר כושר, 2 בריכות שחייה (חיצונית ופנימית) ומתקני כנסים ואירועים יוצאי דופן (8 חדרי ישיבות ואולם כנסים ואירועים מרשים המשתרע על פני 1000 מ"ר).

מנכ"ל ACCOR מזרח אירופה, אלכסיי דלרוף, ציין כי: "אנחנו שמחים כי המלון הראשון של מותג היוקרה Pullman ייפתח בירושלים. המיקום הנוח של המלון ומתקני הכנסים הייחודיים לפגישות עסקים, כנסים וועידות, ימשכו אל המלון לא רק תיירים אלא גם אנשי עסקים. אנו גם צופים כי שכנים ומשפחותיהם יעשו שימוש במתקני המלון הייחודיים. אני מבקש להודות לחברת מלונות החוף הצפוני, והעומדים בראשה, על האמון שהם מביעים ברשת ACCOR ועל שיתוף הפעולה ארוך הטווח".

עו"ד כרמית בר-און ועו"ד עדי שחר ממחלקת המלונאות של משרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ייצגו את הבעלים בעסקה.

תגובות

להשאיר תגובה