סקס והעיר הקדושה: עניין של זמן

אני מודה. לא עשיתי סקס כבר זמן רב. כבר שכחתי איך זה מרגיש, איך אומדים גדלים ומה זה לראות את אלוהים מקרוב לכמה שניות. אפילו הבחירות שלי הפכו להיות פזיזות וחסרות שיקול דעת, ברמה שאפילו מלפפונים אני בוחרת רע.  אני מניחה שזה קרה כיוון שהתחלתי לכתוב את הטור הזה והבנתי פתאום כמה עברתי (או עברו עליי). הדבר הכי נורא זה שיש לי חומרי כתיבה לעוד חצי שנה לפחות, והיד עוד נטויה (לשפשוף מימין).

אבל ביום שישי שמתי לזה סוף והזמנתי חבר יקר ליין ומזמוזים. בחור חתיך וחמוד שעבד איתי בעבר, נפגשנו בהווה וכנראה לא אראה שוב בעתיד. הוא חזר מטיסה שפוך וגמור ואני- מתה שישפוך ויגמור. בי. דיברנו קלות, מזגתי לנו כוס יין והתחלנו להתנשק. האמת- לא הרגשתי כלום. שום משיכה לא הייתה לבן אדם שמלטף לי את בלוטות הרוק, אבל זרמתי. כבר אמרתי שלא עשיתי סקס זמן רב?

הוא הוריד לי את החולצה והתחיל למשש בעדינות. פתאום הבנתי כמה הידיים שלו נשיות ועדינות. הוא סובב לי את הפטמות כאילו הוא מכוון תחנה ברדיו, וחפן את שדיי כאילו הוא בוחן משקל של קמח בשוק. סיימתי את הקטע מהר מאוד ועברנו למיטה. הבחור היה בשוק. מה אתה בשוק? מה ציפית שיקרה אחרי שהורדת לי את החולצה? שנשחק מונופול?

אז התפשטנו כליל ונכנסנו למיטה, לא לפני שכיביתי את האורות. הקיץ הזה לא עשה לי טוב למשקל או למוטיבציה להוריד אותו. כמה אמרתי שלא עשיתי סקס זמן רב? הבחור (אני מוותרת על שמות בדויים, מה איכפת לכם איך קוראים לו?) התחיל ללטף לי את הכוס והדגדגן. האמת שזה נעם לי מאוד, בכל זאת- ידיים של גניקולוגית. ואז החמוד הכניס אצבע לישבני. הפתעה נעימה יש לומר, כי ידי הפסנתרן שלו הרגישו מאוד נעים שם.

הייתי רטובה לגמרי בשלב הזה, והייתי מתה שייכנס ואז הוא זרק לעברי בלחישה: "אני חרמן לאללה, לא עשיתי סקס שבוע, אני אגמור תוך שנייה". עכשיו, אני כבר אמרתי שלא עשיתי סקס זמן רב, אז ברור לכם שלא איתי הוא שכב לפני שבוע. זה היה משפט מאוד מבאס. יש דברים שגם אם אני יודעת אותם- אני לא רוצה לדעת אותם. ולמה אתה מוריד ציפיות מראש?

מבואסת נתתי לו להיכנס אבל עם קונדום. חשבתי שאולי זה יעכב במעט את הגמירה המהוללת שהבטיח לי. עכשיו חשוב שתדעו, יש לבחור קטנצ'יק ממש, פלא שהוא גומר מוקדם? יכולתי לעשות עליו אפצ'י והבנאדם היה גומר. יכולתי להעביר עליו נוצה והוא היה מתיז לכל עבר. הוא היה במצב שללבוש ג'ינס היה מרגש אותו. הגזמתי? טוב, לא עשיתי סקס זמן רב, כבר אמרתי?

אני אומנם כותבת טור של 500 מילים, אבל תאמינו לי שזה יכול היה להיגמר ב-50 מילים וזהו. הבנאדם גמר תוך 20 שניות. וזה עוד אחרי שביקשתי ממנו לאט ולמשוך כי "כיף לי" ו"נעים לי". "אני לא יכול, אני חרמן, אני גומר". שבוע הוא לא עשה סקס. רק שבוע. כבר אמרתי שלא עשיתי סקס זמן רב?

ציון: 1- וגם זה בגלל האצבע בישבן.

 

תגובות

להשאיר תגובה