לאור ההצלחה והבקושים הרבים של פרויקט אזורים מוצא עילית, במסגרתו נמכרו עד כה כ 165 דירות, הודיעה חברת אזורים כי החלה השבוע בשיווק מתחם המגורים הפרטי בפרויקט.

מדובר ב-16  דירות מיוחדות צמודות קרקע עם כניסות פרטיות הצמוד לפארק רחב, הבנויות על 2 מפלסים, משתרעות על כ 166 מ"ר  ליחידה, 6 חדרים  ( כאשר אחד החדרים הנמצא במפלס הכניסה יכול לשמש כחדר עבודה/קליניקה/חדר משחקים) + גינה מעוצבת ומוכנה.

יוני בראל, מנהל המכירות הארצי של חברת אזורים מציין כי "על רקע ההסתגרות הממושכת בתקופת הקורונה, התחדדה תפיסת המגורים אצל משפחות רבות. הביקוש למרחבים נוספים בבית כגון פינות עבודה שקטות, חדרי משפחה מרווחים וכיפיים, גינה ועוד סייעו לאפיין את כיוון המגורים אליו משפחות רבות מכוונות. מתחם המגורים הפרטי אותו אנו משיקים בימים אלה עונה בדיוק על הצרכים של אותן משפחות באמצעות דירות צמודות קרקע מרווחות בנות 6 חדרים כאשר החדר השישי יוכל לשמש כחדר עבודה או חדר משחקים לילדים וזאת, לצד גינות מעוצבות ומרווחות המאפשרות מרחב התאווררות פרטי וירוק."

פרויקט אזורים מוצא עילית כולל 221 יח"ד, הכוללות דירות גן, מיני פנטהאוז, ופנטהאוז, בתהליך בנייה שחולק ל-2 פעימות: בשלב הראשון נבנו 91 יחידות דיור שמרביתן כבר אוכלסו עד כה תוך בנייתה של קהילה איכותית ותוססת. השלב השני של הפרויקט, שבנייתו בשלבי בניה מתקדמים, כולל 114 יחידות דיור של 4 ו-5 חדרים. הדירות גדולות יחסית ומשתרעות על שטח של בין 126-150 מ"ר. בנוסף, כוללות הדירות מרפסות רחבות בשטחים של בין 26-116 מ"ר. מרבית דירות הפרויקט נבנו במבנים בני 3 קומות בלבד. בנוסף ניבנה בפרויקט מתחם פרטי של 16 יחידות צמודות קרקע בשטח של כ-166 מ"ר בנוי, וחצרות בגדלים שבין 50-150 מ"ר. תכנון אינטימי זה מתכתב עם הסביבה הפסטורלית בה שוכן היישוב.

הפרויקט כולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-20  דונם, ובו שבילי הליכה ופינות חמד רבות. במסגרת הפיתוח הסביבתי, משקמת חברת אזורים את "שדרת הנשיאים", שדרת עצים אשר ניטעו ע"י חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל והמנהיג הציוני דוד וולפסון בשנת 1898, אליהם הצטרפו בהמשך השנים עצים נוספים  שאותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל. השטחים הציבוריים בפרויקט היוקרתי יכללו שירותים נרחבים לטובת הדיירים, כגון חדר כושר, ספא, בריכת שחייה חצי אולימפית ועוד.

בנוסף  במרכז המתחם נמצא את 'הבית הלבן'- בית ארזה שהינו בניין היסטורי יפהפה לשימור, אשר תוכנן ע"י האדריכל יוסף ברלין בסגנון הניאו קלאסי ובשנת 1927 פתח את שעריו כבית הבראה. המקום נמצא בשלבי עבודה מתקדמים של עבודות השיקום והשימור והפיכתו למרכז התרבות החדש של האזור. על העיצוב הפנימי אמונים האדריכלים דיוויד ווייז ושרון אפל יחד עם אדריכל השימור גיורא סולר. הבית הלבן צפוי לכלול חדרי תרבות, ספרייה אלקטרונית, אודיטוריום להופעות והרצאות. אולם, חדר מוסיקה, מוזיאון קטן שינציח את בית ההבראה ואף בית קפה/מסעדה לרווחת האורחים.

אל האזור, ובפרט ליישוב, מגיעה אוכלוסייה חזקה ואיכותית במיוחד ועל הרוכשים עד כה ניתן למנות רופאים, מנהלים בכירים ברשויות ממשלתיות שעובדים בירושלים, וכן אנשי עסקים בכירים.

מוצא עילית נחשבת ליישוב כפרי ומבוסס, כך שייחודיות השכונה החדשה באה לידי ביטוי בין השאר על ידי סגירת כל השכונה לתנועת כלי רכב. דיירי השכונה נכנסים ישירות לחנייה הפרטית הממוקמת מתחת לביתם, מה שמבטיח כי התושבים, ובכללם ילדי היישוב, ייהנו לא רק ממתחם פרטי יוקרתי אלא גם מפארק מוגן ומביטחון מלא.

השכונה החדשה, הממוקמת על גבעה בלב החורש למול הרי ירושלים, משתרעת על פני שטח  של  55 דונם. זהו פרויקט יחיד מסוגו באזור יוקרתי מאד והוא נבנה במיקום אטרקטיבי במיוחד בין תל אביב לירושלים, עם נוף ירוק וקסום הצופה על מבשרת ציון, בית זית, עין כרם וההרים הסובבים את עיר הבירה.

תגובות

להשאיר תגובה