חג החנוכה יחל בעוד כמה ימים וזה הזמן לחלק לילדים מתנות בדמות צעצועים חדשים שרק יצאו לשוק ומאיימים להיות הדבר הבא. אז מה מכינים לכם בחברות השונות? קבלו:

חברת מטאל מציעה לכם חזרה לשנות ה-90 עם עולם הכיס של פולי פוקט- ערכות-כיס קטנות עם חשיפות סודיות של עולם שלם של בובות זעירות ואביזרים שנכנסים לכיס, עוד בחברה וואן החלומות לטיולים 3 ב1 של ברבי- רכב משנה צורה והופך את זמן המשחק למרגש: הוא כולל בתוכו 3 רכבים: וואן, טנדר וסירת דייג, 5 חללי מחיה ביניהם סלון להתרווח בו, פאטיו עם בריכה, חדר אמבטיה עם מקלחת מוקפצת, חדר שינה על הגג ומטבח עם כל מה שהם צריכים כדי לבשל בהנאה.

MY PASSPORT FRIENDS מבית חברת ביזי טופ הם בובות איסוף אנבוקסינג חדשות של מגוון דמויות בצורה של חיות מתוקות המגיעות אלינו מרחבי העולם. כל בובה עם שם משלה, בגדים, ומקצוע המסמלים את המדינה ממנה הגיעו. אייסי הוא דובון פנדה קוסם שמגיע אלינו מבודפשט שבהונגריה, קלואי הוא דביבון רנג'ר שמגיע אלינו מאאוטבק שבאוסטרליה, לולו היא ארנבת מתוקה בלרינה שמגיעה אלינו ממוסקבה שברוסיה ויש עוד המון חברים.כל מארז הוא למעשה מזוודה קטנה ובתוכה יש בובה פרוותית נעימה למגע. לכל דמות כאמור, יש תכונות משלה. היא מגיעה עם בגדים, נעליים, אביזר תואם, דרכון פספורט חותמת חמודה ומזוודה קטנה. כל חותמת מסמל את סמל המדינה ממנה מגיעה. המטרה של המשחק לאסוף כמה שיותר בובות ולחתום בדרכון על מנת להשיג כמה שיותר חתימות.

הגרסה החדשה של השעון החכם KidiWatch מגיעה עם הדפסים ואינטרפייס בשלל דמויות שכולם אוהבים הוט ויילס, בטמן, סופרמן, הלו קיטי, ברבי ולול.קידי ווטש הוא למעשה שעון טלפון חכם הנשלט מרחוק על ידי ההורה ומכיל פונקציות מגוונות כדוגמת לחצן מצוקה SOS כשהילד/ה בסכנה, ניתן לראות את המיקום של הילד/ה, האזנה מרחוק, פנס, מצלמה, צ'ט הודעות, שעון מעורר וזמן בית ספר לנעילת השעון.

חברת פלפוט קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק ליין המוצרים החדש של בלוגרית הילדים הפופולארית ביותר בעולם דיאנה.בשלב הראשון יושקו 14 מוצרים, כאשר בהמשך מבטיחים בחברה שיגיעו קולקציות נוספות. בקולקציה יוצעו בובות עם תיבות משאלה, בובות דיאנה שיוצאות לפעילויות שונות כגון רכיבה (מגיע עם אקססוריז נלווים), בובות דיאנה ששרות. עוד מפלפוט, כלבלב סקוואקי גדול שיודע לעשות יותר מ-60 תנועות וקולות  ועוד.

"אילנית" מציעים את לגו סיטי STUNTZ – לגו הפעלולים הראשון בישראל. בין החדשים משאיות מפלצת המוחצות מכוניות – בסדרה החדשה יוצעו מגוון דגמים שיוצעו, עוד מאילנית, קולקציה חדשה ומפתיעה של מותג הבובות הפופולארי ביותר בישראל – LOL LOL קסם הקולנוע עם מגוון של ערכות הפתעה, ועיצובים חדשים.

בחברת "הנסיך הקטן" מציעים לכם שלל אפשריות למתנות לילדים כמו מטוסי על "גולדן בוי" משנה צורה עונה 5 מטוס בצבע זהב, סמי הכבאי-תחנת כיבוי עם מנחת מסוקים ויופיטר ו פפה פיג- הבית המפואר של פפה-פפה מסדרת הילדים האהובה מגיעה ל"נסיך הקטן". פפה החמודה והחצופה אשר גרה עם אחיה הקטן ועם הוריה, אוהבת מאוד לשחק, להתחפש ולטייל. והפעם יוצאים לחויה בבית המפואר של פפה.

בישראטויס מציעים משחקי למידה כמו טריוויה חנוכה – משחק ידע לכל המשפחה, פאזלים של מאות חלקים עם שלל דמויות כמו סיינפלד, פרידה קאלו ועוד ומשחקים ללימוד השפה האנגלית שמביאים איתם ערך מוסף.

יבואנית הצעצועים ומשחקי הקופסא "אלפיט טויס" משיקה בישראל משחקים חדשים וכיפיים אשר יהפכו את החג לחווייתי במיוחד. המשחקים מתאימים לילדים מגילאי 3-11 ומשלבים יצירה, דמיון ומשחק קבוצתי עם המשפחה או החברים.בין המשחקים משחקי עץ של ADDO PLAY שיסייע ללמוד מיומנות, קואורדינציה ומפתח דמיון וYVOLUTION- מותג גלגלים מאירלנד עם מגוון ייחודי ואיכותי של קורקינטים, סקייטים ורולר בליידס קומבו סקייט 2 ב-1 .

תגובות

להשאיר תגובה