רגע לפני טו בשבט, הנה כמה משחקי קופסא שתוכלו לקנות לילדים ולכל המשפחה 

שטוסים: הכי מצחיק – זוכה!

"שטוסים", משחק הקלפים מרשת "בוטיק הצעצועים" (קבוצת קליק טוי) הוא מקור שופע לשעות רבות של הנאה וצחוק לכל המשפחה – ויתר על כן, הוא גם מותאם במיוחד למגזר  הדתי/ החרדי, נובע מהווי הבית היהודי ומשלב הומור משובח יחד עם ערכים יהודיים, נקיים והולמים.המשחק מבוסס על 400 קלפים של שאלות ותשובות, שהשילובים ביניהם יוצרים צירופים מצחיקים ומלאי הומור. עיקרון המשחק הוא, שבכל סיבוב נשאלת שאלה מכרטיסי השאלות והמשתתפים עונים תשובות מכרטיסי התשובות שבידיהם – והזוכה הוא מי שענה את התשובה המצחיקה והשנונה ביותר. 

את השאלה שואל "השטוסר" התורן, הוא מנחה המשחק, תואר שעובר בסבב בין כל הנוכחים. את התשובות נותנים המשתתפים. כמות הצירופים בין השאלות והתשובות היא למעשה אין סופית, ובכל סיבוב נולד צירוף מצחיק חדש. למעשה, שטוסים הוא משחק שלא נגמר אף פעם, ובכל פעם שמשחקים אותו מחדש הוא מפתיע, מקורי ומשעשע עד בלי די, ממש כמו בפעם הראשונה. 

שטוסים – מחיר מומלץ לצרכן 99 ₪ 

את המשחק ניתן לרכוש באתר "קליק טוי", רשת חנויות "בוטיק הצעצועים", אתר פק"ל ספרים ובחנויות נבחרות בפריסה ארצית. טלפון: 1-700-555-829. עמותות, חברות והזמנות עסקיות יכולות לרכוש את המוצר במיתוג הארגון בייצור מותאם אישית.

מצדיעים לצה"ל: מתחברים לגיבורים שלנו עם הפאזלים החדשים*מבית ישראטויס

בעיצומם של ימי המלחמה ואחדות העם, חברת המשחקים 'ישראטוֹיס' מצדיעה לחיילים ומאפשרת לכם ליהנות מפאזלים חדשים ומרהיבים במיוחד – "אוהבים את צה"ל".הפאזלים בשתי גרסאות: גרסת 48 חלקים לקטנים וגרסת 350 חלקים לגדולים יותר, עם ציור יפהפה ומקורי, שכולו הצדעה לחיילים הגיבורים שלנו.הפאזל איכותי עם חלקים גדולים ועבים, שיספקו לכם הנאה משפחתית וגם תוצאה איכותית.

הציור כולל את מגוון החֵילות: חיל האוויר עם מטוס קרב ומסוק עם חיילי השייטת שיורדים ממנו ואפילו כטב"מ משייט לו ברקע. את חיל הים מייצגת ספינת הטילים הענקית של החַיִל. חיל השריון עם טנק וחיל הרגלים יחד עם עוד חיילים וחיילות, כלב של יחידת עוקץ ושוטר משמר הגבול שעומדים ומצדיעים לדגל ישראל.

בגב קופסת הפאזל מצורפת התפילה לשלום חיילי צה"ל בעברית ובאנגלית.מחיר כל פאזל 39.90 ש"ח. בקניית כל פאזל תורמים לחיילי צה"ל, חלק מההכנסות יועברו כתרומה לחיילי *אוהבים את צה"ל!*להשיג באתר ישראטויס ובחנויות הצעצועים.

תגובות

להשאיר תגובה