MAIKO : חווית יופי מושלמת

מתחמי היופי והאסתטיקה MAIKO  הממוקמים בסיטי סנטר ובקניון האודיטוריום בחיפה הם חוויה אחרת לגמרי על טהרת הגישה היפנית של טיפולים לגוף שעושים טוב גם לנפש . היזמית והמקימה טל מילר מסבירה למה היה לה כל כך חשוב לתת מענה שלם ואיכותי הרבה יותר מדוכן קטן בקניון או חסר דחוק במספרה

"אני רואה את החיים המטורפים שאנחנו חיים בהם, סדר היום הלחוץ של רובנו שבו אין דקה של שקט-  נשים רבות, אם לא כולן מנסות לתמרן בין הבית, העבודה, הילדים ושאר ההתחייבויות" כך מתארת טל מילר את מה שכולנו חשים . המוטו שלי הוא שכל אחד או אחת חייבים את הפעם בשבוע של התנתקות מהטירוף הזה, להגיע לאחד ממתחמי היופי שלי,  להתפנק ותוך כדי גם לקבל את הטיפול שאתה צריך"

הסניף הראשון של בוטיק הטיפוח MAIKO הוקם לפני כשנה וחצי בקניון האודיטוריום שבמרכז הכרמל ולפני כחודשיים כבר נפתח הסניף השני בקניון הסיטי סנטר שבמושבה הגרמנית, תחת אותו השם. המיקום של הסניפים הוא בנקודות אסטרטגיות שבהן יש גם תיירות חוץ ופנים במטרה לתת מענה למגוון האוכלוסיה. המקום נותן מענה כולל בתחום האסתטיקה, כולל פדיקור, מניקור, עיצוב גבות, איפור, הסרת שיער מהגוף באמצעות שעווה. כל הטיפולים האלו ניתנים במתחמי היופי שלה בנוסף למגוון של טיפולים קוסמטיים לפנים ועיסויים לגוף.  המתחם נותן מענה ללקוחות בכל הגילאים וכמובן גם לגברים.

"הרגשתי שבצפון חסר מתחם אסתטיקה שמשלב פינוק ואיכות  – משהו שכל אשה וגבר צריכים", היא אומרת, " MAIKO  זה המקום הרגוע והשלו שאליו מגיעים לא רק כדי לעשות ציפורניים אלא כדי לקחת פסק זמן מהטירוף. זה בניגוד למקומות אחרים באזור שהם יותר פרקטיים ויותר אקספרס.

– בעצם את מדברת על צורך נפשי ורוחני אפילו, שהוא מעבר לשיפור המראה החיצוני

"בהחלט. המוטו שמנחה אותי בעבודתי הוא להעניק שירות שהוא גם לנפש, מקום של מרגוע ושלווה בתוך סיר הלחץ של החיים וכמובן שתוך כדי גם לקבל את הטיפול המקצועי ו/או הקוסמטי שאת/ה זקוקה לו ולשפר את המראה. גם אני, מקפידה פעם בשבוע לעשות רפלקסולוגיה, כמה שאהיה עייפה ומותשת, אחרי טיפול רפלקסולוגי שבו לוחצים על הנקודות החשובות ברגל, אני מרגישה מלאת חיים, כאילו שחרורו ממני את כל המתח והלחץ וזה הרעיון מאחורי MAIKO  :להיכנס למקום שונה, להתמסר לאווירה לריח לצבעים ולעיצוב הייחודי ולקבל איכות, מקצועיות ופינוק הכל במתחם אחד"

1441286038367

אני נותנת מענה גם לצורך המקצועי וגם מקום שנועד בשביל שיבואו אליו להתפנק, גם עם חבר/ה במקום לשבת בבית קפה אפשר לשתות את הקפה כאן…ולנצל זמן יקר לעשות כמה דברים יחד. קיימת אופציה גם לערוך כאן אירועים מרוכזים כמו ימי הולדת, ערבי גיבוש, דבר שאי אפשר לעשות במספרה או בבית".

מילר (32) פרצה בגדול בשנה וחצי האחרונות, כשהפכה מעובדת שכירה למנהלת שני מרכזי יופי ואסתטיקה והיד עוד נטויה. לפני כן היא  עבדה בהוט וניהלה במשך שש שנים אולם תצוגה בתחום הרכב, אבל הבינה שהלב נמשך לעולם קצת יפה יותר…"מאז ומתמיד התחברתי לתחום היופי והאסתטיקה, אני מאוד אוהבת את העולם הזה ואני רואה אותו כחשוב מאוד בעולם המודרני של היום, היכולת לחבר בין התפקוד היומיומי לבין  האפשרות לפינוק ורוגע" .

כפי שאפשר להבין מהשם MAIKO, מהעיצוב של הסניפים ומאלמנטים שונים שהוכנסו בהם, הסגנון של הרשת הוא על בסיס ה'טאץ" היפני ובהשראת הגיישה היפנית. "כדי להיות גיישה ביפן, הבחורה עוברת תהליך מסוים שהשלב הראשוני שבו נקרא MAIKO ומדבר על התחדשות, פריחה, משהו רענן וצעיר", מסבירה מילר, "הרעיון היה לשדר משהו רענן וחדש כשהעיצוב והאופי של הסניפים יהיו בטאץ' יפני : למשל הפרחים בלוגו , הטפט הגדול המודבק על הקיר שממנו רואים את הר פוג'י, הפינוקים שאנחנו נותנים ללקוחות במהלך טיפול כמו תה יפני עם עוגיות וגם חלק מהטיפולים הם באופי יפני במקצת".

צוות העובדות הן נשות מקצוע מומחיות בתחומן, נעימות  ומעניקות שירות נפלא ומדויק. כך לפחות אני הרגשתי כשביקרתי בסניף שבסיטי סנטר לצורך הכנת הכתבה בצהרי אחד הימים בשבוע שעבר. התחושה הייתה שהגעתי למתחם יופי שונה לחלוטין ממה שהכרתי עד היום – לא חדר מאולתר במספרה או טיפול דחוק בבית פרטי אלא מקום מכבד ונעים שמתחשק להישאר בו במשך שעות. צריך לציין גם שעל אף שהמתחם ממוקם בתוך קניון, הוא בהחלט מצליח להתנתק מהרעש  שמחוץ לו ולייצר פינה פרטית של פינוק.

התכנית העסקית של מילר לחמש השנים הקרובות הנה הרחבת הרשת  כשבנוסף לשני הסניפים הקיימים היא מתכננת גם להקים בשנה הקרובה סניף באזור הקריות. "החלום שלי הוא להשתקע בפריפריות, קודם כל בצפון ואחר כך גם בדרום, להגיע למקומות שעד היום התושבים שבהם לא זכו   להיות מטופלים במתחמים יופי כמו MAIKO".

– לא חסרים מקומות לפדיקור או טיפולים קוסמטיים שהם יחסית נגישים וזולים. במה MAIKO עולה על האחרים?

– "יש המון דוכנים בקניונים, מקומות מאולתרים בתוך מספרות.  ללכת לקוסמטיקאית שמקבלת לקוחות בבית שלה זה נחמד אבל פחות חוויתי, עשיר ומפנק מהחוויה שאני מציעה. למעשה אין כל כך מה להשוות – פה אשה יושבת על כורסת מסאג' בעת טיפול הפדיקור, מקבלת אמבט מלחים ואחר כך עושים לה פיליניג, הפדיקור כאן הוא רפואי. וכמו שהזכרתי קודם אנחנו מתבססים על הסגנון והגישה היפנית שהיא מקצועית ומהנה- הפינוק של תה יפני, הגשת מגבון ללקוחה שזו אמונה יפנית לנטרול אנרגיות והכנסת אנרגיות חדשות. סוג של פינוק מעבר לטיפול המקצועי".

דבר נוסף שמייחד את המקום הוא Privet Level- קו מוצרים ייחודי המיוצר במיוחד לסניפי  MAIKO  בריחות ומרקמים ייחודיים להם וביניהם אפשר למצוא קרם ידיים, חמאת גוף, פילינג ועוד.

"אני מאמינה גם שעל איכות לא מתפשרים . את הקרמים והמוצרים שבהם אנחנו משתמשים אנחנו מייצרים בעצמנו בהשקעה רבה ומי שמגיעה לכאן יכולה לרכוש מוצר ולהמשיך את הטיפול גם בביתה. הרעיון שלי היה לא לצאת במכון יופי קטן אלא רשת עם אמירה ייחודית לכן אני גם לא נגישה לכל אחד ברמת המחיר. אנחנו משדרים יוקרה ומיועדים למי שרוצה יותר מאשר טיפול פדיקור ביתי. לכן אצלי הטיפול יעלה 145 שקלים ולא 100 שקלים – ויש לכך לא מעט סיבות מעבר לשירות, לטיפול המקצועי ואיכות החומרים אנחנו משתמשים גם בכלים חד פעמים לכל לקוחה ומאוד מקפידים על סטריליות".

שני מרכזי האסתטיקה פעילים במשך שישה ימים בשבוע בכל יום מהשעה 9:00-21:00 וביום שישי עד השעה 15:00. כמנהלת המרכזים שהקימה מילר היא גם מי שאחראית על השיווק והפרסום שלהם כמו גם על הבאת הלקוחות והיא עושה זאת במסירות ומקדישה את כל כולה לעבודתה.

"אני מאוד מסופקת ממה שאני עושה ונמצאת כל הזמן בעשייה", היא אומרת, "זו הייתה שנה מאוד עמוסה העסק בכרמל היה מלווה בהמון פעילויות כמו אירוע התרמה לנשים במצוקה, חלוקת מארזי שי עם מוצרי מאיקו בבתי חולים, שיתופי פעולה עם חברות כמו אינטל, הסתדרות המורים ועיריית חיפה. זו הרגשה טובה ומספקת להגיע למקומות שעד היום לא הגיעו אליהם, זה כיף והנאה גדולים כשנשים וגברים יוצאים מרוצים ורעננים אחרי שהם חווים את הטיפולים שלנו מצד אחד ומצד שני אני רואה את החיבור והתרומה לקהילה בה MAIKO לוקחת חלק כבר מהחודשים הראשונים, כחלק בלתי נפרד ומהותי מההצלחה שלי.."

 

תגובות

להשאיר תגובה