תפעול מערכת של אנשים דורשת יחסי אנוש , רגישות ושיקול דעת ,חלק מהאובדן שנגרם במערכת יכול להימנע ע"י התנהלות נכונה פשוטה ומאורגנת .
להלן כמה נקודות מבט שאספנו מהספר :
- כדי לנהל או להנהיג קבוצת אנשים, על המנהל להוות דוגמא. – כאשר מנהל נוהג אחרת מהר מאוד העובדים לומדים את הדרך והקלקול הוא רחב היקף.
- הטמעת הנהלים במערכת כמוה כחינוך ילדים – ידיעת הגבולות והרוח הארגונית.
- שיחת משוב עם עובדת יוצרת סביבת עבודה בריאה יותר – כל אדם רוצה שיתעניינו בו ובדעתו.
- בארגונים נהוג לצרוך מוצרים שונים לשימוש, כגון: קפה, סוכר, נייר טואלט וכו'.
ללא פיקוח ובקרה תגלו כי הצריכה בארגונכם חסרת פרופורציה.
- האדם מבחוץ רואה את מה שבני הבית כבר הורגלו אליו. – לשמוע להקשיב , ללמוד לקבל.
המשך עבודה פוריה !