מותג החטיפים המלוחים POOF מתרחב ומשיק מחדש את סדרת החטיפים האפויים בצורות וטעמים שונים: טבעות קטשופ, לבבות גבינה, בייגלה גריל.החטיפים החדשים אפויים, ועשויים מתירס בשילוב שבבי תפוח אדמה. שילוב ייחודי זה מעניק לחטיפים מרקם נימוח ונמס בפה,שמתאים גם לילדים קטנטנים וגם לגדולים יותר.
חברת עוף טוב משיקה מהלך שיווקי רחב היקף, הכולל מיתוג מחודש ושפה תקשורתית חדשה, תחת המסר: “זה יום טוב לעוף טוב, במקביל, החברה תשיק מוצרים חדשים המרחיבים את פורטפוליו המותג: סדרת פסטרמות “דק דק” – בשני טעמים: דבש וברביקיו. פרוסות דקיקות במיוחד, עסיסיות ועשירות בחלבון (14 גרם חלבון ל־100 גרם).קריספי סטיקס שומשום – רצועות עוף פריכות במיוחד, מושלם כארוחה מלאה או נשנוש איכותי.
אסם משיקה את 'חטיפי קרקר חמוץ-חריף', טעם שלישי וחדשני בסדרת חטיפי הקרקר המתובלים – שמצטרף לשני הטעמים האהובים: ביסלי בצל ושמנת בצל.
חברת התזונה הרבלייף, משיקה את הדור החדש של פורמולה 1 בטעם פירות יער. שייק פורמולה 1 מספק שילוב מאוזן בין רכיבי תזונה חיוניים שהגוף זקוק להם בארוחה: אבות מזון חיוניים, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. מנת הגשה (26 גרם אבקה עם מים) מכילה: 9 גרם חלבון, 25 ויטמינים ומינרלים, 5 גרם סיבים תזונתיים ורק 94 קלוריות.
חברת א.ג.ת.ד, יבואנית מותגי מזון של חברות בינלאומיות תחל לשווק את מותג החטיפים האיטלקי Bontà Lucane המתמחה בייצור חטיפים מלוחים אפויים, מבוססים על מתכונים משפחתיים מסורתיים. בין המוצרים: חטיפי הפיתה האפויים של מותג Bontà Lucane, סדרת PITA CHIPS, מגיעים לישראל ומציעים נשנוש איכותי בטעמים מסורתיים מהמטבח האיטלקי. החטיפים נאפים בתנור (אינם מטוגנים), עשויים ממרכיבים טבעיים בלבד ומתאימים גם לטבעונים.
עוד מהחברה, חטיף עוגת שוקולד דובאי פיסטוק כנאפה – עוגת בראוני שוקולד רכה, ממולאת בקרם פיסטוק עשיר, שכבת כנאפה פריכה בציפוי שוקולד חלב איכותי.
תנובה משיקה לראשונה בישראל משקה GO בטעם אייס קפה בתוספת קולגן. משקה GO החדש מכיל 20 גרם חלבון, מתוכם 5 גרם קולגן, ומגיע בנפח של 340 מ"ל. בנוסף, סדרת היוגורטים של GO מתרחבת עם שני יוגורטים חלבון חדשים במרקם קרמי ועשיר: יוגורט בטעם טבעי עם 25 גרם חלבון ויוגורט בנגיעת טעם וניל עם 23 גרם חלבון.
עלית משיקה: שוקולד פרה עם הטעים של הקפה- שוקולד חלב ושוקולד לבן מעולה במילוי מוס קפה נמס בהשראת טרנד הקפה הקר שכבש את העולם
אסם-נסטלה ממשיכה להרחיב את סדרת עוגיות פתיבר פינוקים האהובה, ומשיקה עוגיית פתיבר חדשה וטעימה במיוחד- פתיבר פינוקים בטעם בראוניז: זוג ביסקוויטים פריכים בטעם קקאו וביניהם קרם עשיר ומפנק בטעם בראוניז.
מותג דוריטוס של שטראוס ממשיך להתחבר לטרנדים עולמיים ומשיק לקראת הקיץ שני טעמים חדשים בהשראת מנות אסיאתיות אהובות במיוחד: דוריטוס בטעם טיקה מסאלה ודוריטוס בטעם נודלס סצ'ואן. מדובר בשני טעמים חדשים במהדורה מוגבלת, שמביאים את ייחודיות המטבח ההודי והסיני אל תוך עולם החטיפים הישראלי.
הקיץ כבר כאן, וסטארבקס משיקה מהדורה מיוחדת למכורי הקפה הקר: מארז ייעודי הכולל שני שרוולים של הקפסולות האהובות Espresso Roast ו-Colombia – שתיהן מותאמות במיוחד להכנה כקפה קר. המארז כולל גם מתכונים מרעננים להכנה ביתית קלה – בדיוק מה שצריך כדי להפוך כל הפסקת קפה לרגע של חו"ל בבית.
אסם נסטלה מרחיבה את מגוון מוצרי THOMY האהובים ומשיקה מיונז וחרדל בצנצנות: THOMY הוא מותג רטבים בינלאומי המשלב טעם איכותי ומרקם עשיר המייצרים חוויה קולינרית מושלמת. כבר למעלה מ-100 שנה שמוצרי THOMY בעולם מצליחים לרגש סועדים וליצור רגעים משמחים כבר מהביס הראשון.
מותג MUST של עלית מבית שטראוס,ממשיך להתרחב ומשיק שני מוצרים חדשים: סוכריות קשות בטעם דובדבן עם מילוי, ומסטיק MUST COOL WHITE עם אפקט רעננות מידי. שני המוצרים טבעוניים, ללא גלוטן וללא סוכר, ומיועדים לצרכנים שמחפשים גם טעם חזק וגם תזונה מותאמת.