יום הגבר הבינלאומי ובלוריאל וסולגאר משיקים מוצרים יעודיים, שופרסל עם סדרת מוצרים צמחוניים, מעדנות משיקים פיצות חדשות ובCrêma משיקים דאורדרנטים בניחוחות חדשים- חדש על המדף
שופרסל משיקה בימים אלה סדרת תבשילים קפואים מוכנים לחימום מן הצומח.הסדרה כוללת ארבע ארוחות עתירות חלבון ובינהם שווארמה מן הצומח – נתחי חלבון (10.3%) בסגנון שווארמה ורוטב בולונז מן הצומח – רוטב על בסיס חלבון סויה (7.1%) ועגבניות.
וילי פוד משיקים בישראל את החמאה החדשה למריחה מבית יורו מחלבות אירופה שאינה מכילה שמן לפתית ועם מרקם רך, עדין ומפנק.
אסם משיקה מהדורה מיוחדת ומפתיעה של במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד. בלונד הוא למעשה שוקולד לבן מקורמל, שהפך לטרנד שתופס תאוצה בארץ ובעולם ונתפס כפופולארי במיוחד.
סנו סושי משיקה שקיות אוכל מנייר, ארוכות במיוחד, לעטיפת כריכים גדולים.שקיות הנייר של סנו סושי מגיעות בשני הדפסים מעוצבים וטרנדיים בתוספת מתנה- 70 מדבקות מעוצבות, צבעוניות ומשמחות לסגירה נוחה ולעיטוף חווייתי ומהנה.
מעדנות מרחיבה את מגוון מוצריה ומשיקה סדרה חדשה של פיצות, עשויות בצק דק , אוורירי וקריספי עם רוטב מעגבניות ועם100% גבינת מוצרלה ותוספות מפנקות.
מותג "פסק זמן" משיק את "סדרת הפטיסרי" שפותחה בשיתוף אמן הפטיסרי דודו אוטמזגין. בסדרה: שוקולד חלב עם קרם אגוזים פרלינה עשיר, שוקולד לבן עם קרם פטל ושוקולד חלב עם קרם קפה לאטה.
לאור הצלחת סדרת "תבשיל אישי", חברת סוגת משיקה שתי מנות חדשות ובריאות יותר להכנה ברגע, עם אטריות מחיטה מלאה, בטעם ירקות ובטעם עוף.
לרגל יום הגבר הבינלאומי, מציע המותג לוריאל מן אקספרט, סדרת טיפוח ייעודית לגבר, הכוללת מוצרי טיפוח וניקוי לעור הפנים הגברי, מוצרי גילוח ודאודורנטים שפותחו בהתאמה לצרכים של גברים ובינהם ג'ל ניקוי לפנים , קרם לחות ודאודורנט.
Multi Male של סולגאר הוא מולטי- ויטמין- מינרל מועשר לגברים המכיל ויטמינים מינרלים וצמחי-מרפא המותאמים לצרכיו של הגבר. שיכולים לעזור למלא פערים בתזונה ולתמוך בבריאות הכללית, תוך הקפדה על מינון אופטימאלי לאיזון ולתחזוקה שוטפת.
אננדה קוסמטיקה משיקה סדרת מוצרי טיפוח לשיקום והזנה מרבית של השיער. הסדרה מכילה רכיבים טבעיים בלבד ומשאירה את השיער רך ונעים למגע המוצרים מבוססים על מיצוי אגוז גרנובל.
ד"ר פישר משיקה את מדקס (Medex), אל-סבון אקטיבי, יעיל במיוחד לשמירה על היגיינת הידיים. מדקס נבדק במעבדות ונמצא בעל יעילות מוכחת תוך 5 שניות כנגד החיידקים הנפוצים העיקריים.
מותג הטיפוח Crêma משיק את סדרת הדיאודורנטים החדשה עם נוסחת אנטי-פספירנט רול-און הפועלת ביעילות עד 48 שעות, מונעת רטיבות וריח, מועשרת בוויטמין ,E בעלת מרקם נעים למריחה המתייבש במהירות וללא דביקות. הדאודורנט אינו מכיל פרבנים ואלכוהול.
מותג הלייף סטייל והניחוחות הבינלאומי SABON מציג את סדרת ג'נטלמן לרגל יום גבר הבינלאומי.סדרת מוצרי הגבר של SABON מציעה את שיגרת הטיפוח האידיאלית לגברים. היא מהירה ואפקטיבית ומותאמת במיוחד לצרכי העור הגברי. סדרת מוצרי הג'נטלמן, מבוססים על תמציות שמן עץ תה לבן, שמן קוקוס וחמאת שיאה. ניחוח סדרת הגברים רחב ומורכב והוא נרקח בהשראת מרחבים פתוחים והאוקיינוס על כל העוצמה והמסתוריות שבהם. הניחוח אפוף בארומה העשירה של הפטצ'ולי ומהול בנגיעות רעננות של מנדרין.
המוצרים במארזים דמויי קופסאות סיגרים, מבטיחים חווית פינוק לעור הגבר הנוטה להיות גס ומחוספס יותר מעור האישה. כל המוצרים בסדרה מיועדים לכל סוגי העור ולשימוש יומיומי.