והשבוע, בעיתוי שידהים רבים, יש לנו כאן את מעצב השיער מפסגת זאב, אבי אביב, שהשיק לא מזמן את סדרת המוצרים החדשה לשיער שלו, שפשוט נמכרת לה בקצב מסחרר. אבל יודעים מה, בקשר לתמונה, העיתוי של חיים רביבו כדורגלן העבר האגדי להצטלם עם מעצב העל, אבי אביב, כפי שאתם יכולים לראות, ידהים אתכם לא פחות. קיצר, אין ספק, נפתח את השבוע בשאפו גדול.


יש משהו מאתגר בלהיות אבא טוב, ועורך דין אבי סלמן, הוא בהחלט אחד שמצליח להיות כזה. השבוע, שהוא קצה קצהו של החופש הגדול, היה עמוס במיוחד.
היי עורך דין אבי סלמן, משלומך וספר לנו מה זה כלל?
"יצאנו אני ונויה הבת האהובה שלי להרגיש קצת רוח על האופנוע עם כל הימים החמים האלו שעוברים עלינו, כמו כן חגגנו לנויה יומולדת בהופעה של הזמרת האהובה עליה – אודיה, בחוצות היוצר, וגם שאבא עייף אז נויה לא מוותרת ולוקחת אותו לאימון היומי בחדר הכושר. בקיצור, אין רגע דל".
ובכן, שאפו גדול גם לעורך דין אבי סלמן, מי שהתמודד לראשות העיר.

מאתיים סלבס חזר מברברה בשוק כשהוא מתרגש מהליין המצליח 'אין שני ליום שני', ומנסה לברר מפי צמד האחראים לכך שהשוק בברברה נראה תוסס יותר בימי שני, הלל פרקש, שמי לא מכיר, וג'וני רפפורט.
שלום לכם הלל פרקש וג'וני רפפורט, וסחטיקה על כך שהבאתם כזה קטע מצליח לירושלים. ספרו עליו?
ג'וני רפפורט: "יש מקום שעושה שמח בתחילת השבוע בירושלים ימי שני מ20:00 עד 23:00, כל השאר בונוס רוזינק והקהל מצביע ברגליים אז מה לא נעוף על זה?"
הלל פרקש: "אגיד לך רק דבר אחד – בואו לברברה, כי אין שני ליום שני. מבטיח לכם שתהיו מרוצים".

ונעבור למגדלי הים התיכון ירושלים, שם אירחו השבוע את האירוע השנתי של הרשת, שהתקיים כמדי שנה בסמיכות לט"ו אב, חג האהבה העברי, ועמד השנה בסימן 'רק אהבה תנצח' עם קריאה לאחדות, אהבה ושמירה על הביחד.
האירוע החגיגי, שהתקיים באווירה ירושלמית, כלל מופע אופרה עם שירי אהבה מרגשים בהשתתפות דודי זבה וסולניות האופרה ונכחו בו הנהלת רשת מגדלי הים התיכון, מנהלי הבתים וכ-500 דיירים מבתי הרשת בירושלים, סביון, כפר סבא, בת-ים, רמת השרון, גני תקווה ונורדיה.
את הערב המיוחד פתחו מנכ"ל מגדלי הים התיכון דורון ארנון ומנכ"לית הבית בירושלים נעה ברדוגו-פסטרנק בדברי ברכה לאורחים הרבים. לאחר מכן הציגו נציגים מכל בית ערך אחד בעל משמעות רבה המלווה אותם בעשייה היומיומית מאז השבעה באוקטובר ובמציאות המורכבת בת ימינו והמבטא מסר אופטימי ומעודד לחברה הישראלית.
נעה ברדוגו-פסטרנק, מנכ"לית מגדלי הים התיכון ירושלים, מה יש להגיד, שיחקתם אותה?
"תשמע, בתוך כל המתח והמציאות המורכבת בה אנו נמצאים, חשוב לנו לשמור על שגרת החיים, ככל הניתן, ולזכור תמיד כי רק אהבה בין כולנו תנצח. האירוע הרשתי השנה ביטא ערכים ותחושות רבות המלווים את כולנו בעת הזו, ובעיקר שידר הרבה אופטימיות ותקווה להמשך הדרך. אני רוצה להודות באופן אישי להנהלת הרשת ולצוות המדהים של עובדי מגדלי הים התיכון ירושלים ולדיירי הבית על ההשקעה הרבה והתרומה הגדולה להצלחת האירוע שהיה מרגש במיוחד".

ונקנח עם אריה ויסמן, בעלים ביחד עם אחיו נחום ויסמן של קבוצת "ויסמן הולדינגס" הירושלמית שמחזקת בימים אלה את הצפון.
הקבוצה, מהמובילות והוותיקות בתחום הריהוט והעיצוב בישראל, תרחיב את המרכז התעשייתי שלה בפארק התעשיות בר-לב מ-7,700 מ"ר לכ-12 אלף מ"ר, ותוסיף עשרות קווי הפצה חדשים שיגדילו את קיבולת הייצור והשירות ללקוחות.
שלום לך אריה ויסמן, תוכל לספר לנו בבקשה במה מדובר?
"מדובר בהגדלה של המרכז הלוגיסטי בצפון בפארק התעשייה בר לב. קבוצת ויסמן ידועה בריצה למרחקים ארוכים והאסטרטגיה היא שאחרי המלחמה בגלל האנטישמיות העולה וגואה ברחבי העולם, תגיע עליה גדולה של יהודים
לישראל ותצרוכת הרהיטים תגדל, והחלטנו להגדיל את קיבולת האחסנה ל 410 מכולות שיספקו רהיטים מהמלאי במהירות ללקוח. קבוצת ויסמן חגגה לא מזמן 92 שנים ליסודה מאז 1932 ויש לה דור שלישי בחברה. היא פועלת ב 16 מדינות עם 66 בתי חרושת שמיצרים על פי עיצובים שמתוכננים בארץ".

תגובות

להשאיר תגובה