תערוכה חדשה שעלתה בבית הספר לאמנות 'מוסררה' מאגדת אוסף נדיר של צילומים ומסמכים הקשורים לתנועת המחאה של 'פנתרים השחורים' שיצאה לאוייר העולם מהשכונה "זוהי תערוכה פוליטית ואומנותית שמחזירה לתודעה את הסיפור שלהם". התערוכה נעשתה בשילוב אנשי השכונה
בית הספר 'מוסררה' הוקם לפני יותר מעשרים שנה בידי אבי סבג בעצמו אמן צילום ואוצר תערוכות "אני חושב שהחשיבות העשייה שלנו היא קודם כל במיקום בית הספר שנמצא בלב שכונת מוסררה על קו התפר בין מזרח ולמערב העיר. זהו בי"ס שלוקח אחריות על הסביבה והוא פועל עם התושבים שעברו תהליך של הדרה והרחקה וסבלו ממצוקה כלכלית. שכונה שהייתה בה המן פשיעה. הקמת בית הספר בלב השכונה באה בכדי לחזק את השכונה ואת התודעה של התושבים. הרעיון היה למתג מחדש את השכונה וליצור מקום שמציע הזדמנות ליצירה עכשווית ואולי מגלמת את המורכבות של העיר. של שלל הזהויות שחיים בה. יש פה למעשה אתגר לאמנים ויוצרים לינוק ולהנביע בדיוק מתוך אותו המרחב הזה":
סבג מספר לי על שיתופי הפעולה עם אנשי השכונה "כל שנה אנחנו מקיימים פסטיבל אמנות מקומי שמציג בחצרות הבתים של תושבי המקום. פרוייקט אוסף מוסררה שאנחנו עושים דיגיטציה של אלבומי משפחה".
"הכמיהה לנראות" הוא שמה של תערוכת קבע – נודדת בה מוצגים דיוקנאות של יוצרים צעירים לצד צילומים היסטוריים של מחאת 'הפנתרים השחורים' שיצאה מהשכונה "התערוכה" מספר סבג "נולדה מתוך שיתוף פעולה עם תושבי השכונה למרות שהם אינם מגיעים מתחום האמנות.היה פה תהליך שגלגל מחאה חברתית לכלל תערוכה חברתית פוליטית אך גם אמנותית. התושבים הרגישו שהם שותפים לפרויקט ושמתעניינים ושמחזירים להם לתודעה את הסיפור".
התערוכה כוללת בין היתר מסמסכים וצילומים שמעולם לא נחשפו כמו דיאלוג שהיה בין הפנתרים לגולדה מאיר. "התערוכה" נכתב בדף הפרוויקט "מביאה לידי ביטוי את ריבוד המשמעויות שנוצר עם השנים בירושלים ואת המורכבות התרבותית והאתגר לשנו כבית ספר המכוון לשינוי חברתי, להעצמה של אוכלוסיות מוחלשות ולהמשיך ולהיות גשר אנושי בין מזרחה של העיר למערבה תוך התבוננות בסביבת החיים שלנו". במהלך העבודה על הפרוייקט מורים ותלמידים חקרו את ההיסטוריה של השכונה של השכונה דרך תחקירים, איסוף תצלומים מארכיונים וצילום מחדש של החברים בקבוצה הלוחמת.