פסטיבל הבירה בצל המלחמה: הזמר מוקי יופיע לראשונה בפסטיבל הבירה השנתי של גוש עציון, שיתקיים, זו השנה התשיעית, ב-4 ביולי ביישוב תקוע. בפסטיבל יוגשו בירות ואוכל מעסקים של לוחמי מילואים, ירון רוזנטל ראש המועצה: "פסטיבל הבירה הוא אירוע מיוחד בכל שנה וכעת לצד המלחמה הוא חיוני עבור כולנו"

מוקי, מהאמנים האהובים והמוערכים בישראל, ישתף בפסטיבל הבירה השנתי שמתקיים בכל קיץ בגוש עציון, הופעתו בפסטיבל הבירה של גוש עציון מהווה חלק מהשינוי בחברה הישראלית מאז פרוץ המלחמה וההתקרבות האמיתית בין תושבי המדינה למען האחדות בעם והניצחון במלחמה.

הפסטיבל, שמושך אליו מדי שנה אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ הוא הזדמנות נהדרת לבלות ערב של מוזיקה טובה, בירות איכותיות, אוכל מעולה ואווירה קהילתית חמה.

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל

ראש מועצת גוש עציון, ירון רוזנטל, אמר: "פסטיבל הבירה של גוש עציון הוא אירוע חשוב ומיוחד, שמביא אליו מדי שנה אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ. אנחנו שמחים וגאים לארח את מוקי, ומזמינים את הציבור הרחב להגיע וליהנות מאירוע תרבות, מלא במוזיקה, בירה ואווירה טובה. זהו זמן מצוין להירגע וליהנות ממה שיש לגוש עציון להציע, ועל הדרך גם לחזק ולפרגן לעסקים של מילואימניקים שנלחמו בעבורנו."

 

תגובות

להשאיר תגובה