אז מי הוא איש העסקים הכי צדיק שיש בירושלים? כמה רושם השאירה בעיר השורדת והדוגמנית למידות גדולות, שמחה גואטה? עד כמה השחקן הענק יגאל עדיקא קשור לירושלים? וגם אילו משחקים שיחקה כאן זוכת "משחקי השף", ובמה זכתה השורדת לייה גיל? כן, רציתם להסתיר מאליבי כמה  לחשושים וקלפים סודיים, אז קבלו


×××נכון, השחקן הענק יגאל עדיקא הוא כבר לא ירושלמי. אבל עכשיו, כשהוא נכנס להיכל התהילה של אליבי, זה הזמן לשמוע מפיו מהי עיר הבירה בשבילו.

כן, יגאל עדיקא, זרום איתנו ופזר כאן את הערפל?

"תשמע, ירושלים היא בנשמתי. אני תמיד אשאר ירושלמי. תמיד. אבל יש לי את ירושלים שלי האישית, וזה כולל את שכונת הכורדים, בית הורי, חברי הילדות שלי משוק מחנה יהודה, מרכז העיר, תאטרון ירושלים, ג'רר בכר. ירושלים שלי, אתה יודע".

ומה העניינים איתך בימים אלה?"

"אני עובד עכשיו על הצגה בתאטרון העברי ביחד עם גילה אלמגור. את ההצגה כתב ומביים אילן חצור"

מה עוד?

"יש בקנה סרט וסדרת טלויזיה 'תמונות יפואיות', לפי סיפורי מנחם תלמי, שכתבו ומבימיים אריק לוביצקי ומתי הררי, וגם סיימתי לצלם את 'שנות התשעים', שיוצא בקרוב ברשת 13".


×××
השעה: 5 בבוקר. המקום: סלון ביתו הפרטי של אבי סלמן, שאין מי שלא מכיר בירושלים. האירוע: טקס נישואין של זוג עובדים זרים מסרי לנקה. המטרה: להפוך את הזוג הזר לזוג מאושר. תגידו שזה אלטרנטיבי, ונגיד לכם שזה מה שהפך את אבי סלמן, (עורך דין נחשב ובעבר יד ימינו של חבר הכנסת וראש העירייה לשעבר ניר ברקת), לשם דבר בבירה. וזה עוד לא הכל. השבוע הוא גם הצטרף למועצת המנהלים של ארגון ה EAFPF.

סחטיקה אבי סלמן, מה חוץ?

"תודה. הארגון החשוב הזה, שמקום מושבו בעיר רומא שבאיטליה, הוקם במטרה להפוך למכון מחקר עצמאי בתחומי השלום הבינלאומי, וזה כבוד גדול לשבת במועצת המנהלים עם אנשים מכובדים מכל מדינות העולם, בהם חברי פרלמנט, נסיכי אצולה, גנרלים ועוד".


×××אוקיי, עסקה: אתם תגנבו על לייה גיל, מכוכבות "הישרדות vip", שרשמה השבוע ניצחון ירושלמי גדול בתחום הפרסום כשקטפה לעצמה קמפיין ראשון וחתמה על חוזה לשנה הקרובה פלוס אופציה לשנתיים נוספות, ואליבי יסדר לכם לדעת את כל הפרטים המלאים. לצורך העניין, קבלו את אור בן שמחון, בעלי חברת "טאיו מטבחים", שהיא חברה ירושלמית המורכבת מ-3 דורות של נגרים ירושלמים שהחליטו לפתוח חברה לייצור מטבחים ולאחר שכבשו את ירושלים הגיעו השבוע למסקנה לצאת החוצה, וזאת בקמפיין פרסומי ארצי, בכיכוב לייה גיל.

אור בן שמחון, למה לייה?

"אני גאה ושמח להפוך את לייה גיל לפנים של טאיו מטבחים בשנים הקרובות. לייה מתחברת לקו ולערכים של מטבחי טאיו במקצועיות, באישיות, באלגנטיות ובאיכות שלה. אני בטוח ששיתוף הפעולה עם ליה יביא את מטבחי טאיו לכל בית במדינת ישראל. אנו שואפים ומקווים להיות חברת המטבחים המובילה בישראל תוך 3 שנים. לייה היא מעצבת פנים ובעלת סטודיו לתכנון ועיצוב פנים, והיא כבר אמונה על עיצוב אולם התצוגה החדש שלנו שיפתח בקרוב".

אל תעשה מזה סוד, ספר כמה היא מרוויחה?

"מאות אלפי שקלים, ובמסגרת ההסכם תופיע לייה בקמפיין טלוויזיה, על שלטי חוצות, במודעות בעיתונים, באתרים ובכלי התקשורת השונים כשתוביל את הסלוגן 'הבחירה שלי טאיו מטבחים'. בנוסף, תקדם לייה סדנאות למעצבי פנים ואדריכלים באולמות התצוגה שלנו. משרד הפרסום מגורה מדיה בבעלות רועי מגורה הוא משרד הפרסום שנבחר להוביל את הקמפיין".

מימין לשמאל. רועי מגורה, לייה גיל ואור בן שמחון. צילום טל מרום
מימין לשמאל. רועי מגורה, לייה גיל ואור בן שמחון. צילום טל מרום


×××קוראים לזה טעימות ארוכות, או בקיצור משחקי השף. וכן, גם הקונדיטורית רחלי ור-ניר, זוכת התוכנית, חשבה ביום ראשון השבוע שזה רק ביקור חטוף שהיא עורכת בשוק מחנה יהודה. אבל אז היא הגיעה למעדניית איבגי, ורק אחרי שעה ארוכה יצאה משם עם שלל רב הכולל גבינות בוטיק ישראליות וסלטים ביתיים.

 נתנאל איבגי, מה עשית לה?

"משחקי השף".

צילום רון ירקוני
צילום רון ירקוני


×××עם כל הכבוד לתל אביבים, את אומן השיער, מלך הארכות השיער של ירושלים, עופר בן, אי אפשר לגנוב לנו סתם ככה. בעולם מושלם, הוא היה פותח סניף בכל עיר בארץ, ועכשיו, אחרי שלימד את הספרים מתל אביב שיטות הארכת שיער שונות, הוא משיק את "עופר בן – מרכז השיער של ירושלים".

מברוכ לך עופר בן, במה מדובר?

"מה שנקרא, מהיבואן לצרכן, בלי פערי רווח ותיווך! אני מדבר על הארכת שיער וחיבורים של שיער טבעי ברמה הגבוהה ביותר, עם כל סוגיי השיער, כולל מומחיות בהארכת שיער לתלתלים גלי ומקורזל, ככה שנוביל את ירושלים למקום הראשון בפתרונות שיער".

×××ואם אנחנו כבר מדברים על שיער, אז שתדעו לכם שעם סרט גזירה מקושט להפליא ושמפנייה טעימה עד מאוד להרמת כוסית לחיים, טוב לדעת שהצמד הילה וליאור קקון, נכנסו למשכנם החדש ברגל ימין. כלומר, בואו נהיה כנים: כמו שאוהבים אותם בירושלים, די מרגיע לדעת שבעלי מכון היופי ועיצוב השיער הללו התחדשו בתחילת השבוע במתחם חדש בצמוד למקום הוותיק והמוכר מעל רחבת המשביר לצרכן. 

מברוכ גם לכם הצמד הילה וליאור קקון, מה יש להוסיף?

"תודה רבה. המקום החדש יספק בראש ובראשונה חוויה לקהל לקוחותינו שעליהם חשבנו במהלך זה. אנחנו שמחים מהתוצאה ומתגובות לקוחותינו היקרים".

צילום רון ירקוני
צילום רון ירקוני

×××טוב, נעשה את זה קצר: אם הייתם, בשני בערב, במלון הבוטיק "בת שבע" שבמרכז העיר, גם אתם לא הייתם נופלים משמחה גואטה, השורדת והדוגמנית למידות גדולות, שביקרה שם ולא השאירה שום רושם. אם אתם לא, אתם לא.

×××ואם הייתם, בשלישי בערב, בחגיגות היובל של האגודה לבריאות הציבור, הייתם נופלים מהכיסאות מהסטנדאפיסט קובי מיימון, שדפק שם הופעה והשאיר הרבה רושם לעמותה המדהימה שמונה כ-800 עובדים, ושמי שמוביל אותה היא ירושלמית משלנו, עורכת הדין יסמין נחום, שהייתה נרגשת לאורך כל הערב ושאמרה לנו: "נקרעתי מצחוק".

צילום שי מיימון
צילום שי מיימון

×××אגב, מההזמנה של כנס המסעדנים הגדול שתכף מתחיל בתיאטרון ירושלים, אליבי יצא בתחושה שמדובר במיצג מעורר תיאבון של עולם האוכל הירושלמי. ובכן, בואו נראה אם תחזרו בתחושה זהה אחרי שתשמעו את אריאל גאולה ומוטי מזרחי, בעלי "מיט קוטור", מסעדת הבשרים הטעימה והמצליחה ביותר בקניון מלחה.

כן, אריאל גאולה ומוטי מזרחי, כולנו אוזן?

"אנחנו יוזמים משהו גדול בהחלט, וכמו שהבאנו את השווארמה הטורקית לירושלים, אנחנו מתכוונים להביא לירושלים משהו חדש וטעים מאוד בקרוב. אבל לא נוסיף, כי זה סוד בינתיים". 

×××ואם אתם אוהבים סודות מהמטבח, האייטם הבא ממש תפור עליכם. במה מדובר? בשף דודי גולן, שלאחר מסע קולינרי ארוך ומפרך במטבחים הלוהטים של ארה"ב וירושלים, פתח השבוע את מסעדת ״נינו במושבה". 

יפה לך שף דודי גולן, ספר מהו הסוד של המקום?

״ובכן, המסעדה החדשה משלבת אווירה ירושלמית נהדרת, צעירה ושוקקת לצד מבחר עשיר של אוכל ברמה הגבוהה ביותר- ובעטיפה של יחס חם ושירות מוקפד. האוכל כמובן כשר״.


×××ואם אתם רוצים לדעת מי מבין המסעדנים בבירה הוא בעל האישיות הכי סופיסטיקייטד שיש, וחשוב יותר מבחינתנו הכי אהוב על הבריות, ומסתבר גם שהכי צדיק ורחב לב שיש לנו בעיר, אז קבלו נא את שי עזרא מ"עזרא גריל בשרים", שכל היום וכל הלילה מקבל מחמאות ושבחים על מעשי החסד שלו – החל מ"אין על הלב של שי עזרא" ועד "צדיק אמיתי". 

רועי זיו, הבעלים של "רועי והחברים למען הקהילה", אתה מבין בעניינים האלו הכי הרבה בירושלים. ובכן, מה אתה אומר על שי עזרא?

"אומר תודה ענקית לשי עזרא על העזרה בהפקת מסיבת חנוכה  והדלקת נר חנוכה עבור 300 אנשים עם צרכים מיוחדים. כמו כן, תודה ענקית על העזרה שלו כל השנה בפעילות למען הקהילה. שתמיד תמשיך להאיר ככה עוד המון לבבות שי, אתה שומע?!".


×××ולסיום, אחרי האוכל, דיאטה. איך בדיוק? עם לינוי חשואל, התזונאית החדשה של הסטודיו לנשים johnyfit בתלפיות. חשואל שתדעו, היא בוגרת תואר ראשון במדעי התזונה (B.sc), וכן בעלת הכשרה בתזונת ספורט.

לינוי חשואל, מה עדיף לקוראים ולקוראות שלנו, דיאטת יויו, דיאטת כסח או דיאטת רצח?

"תרשום שאני מתרגשת להצטרף לסטודיו johnyfit ולעזור לעוד ועוד אנשים להגיע למשקל עליו הם חולמים. אני יודעת בדיוק איך זה מרגיש לנסות דיאטה אחר דיאטה, להתייאש ולהתחיל כל יום ראשון מחדש. יחד איתכם נבנה תפריט מותאם לאורח היומיומי, להעדפות ולחשקים שלכם".

תגובות

להשאיר תגובה