אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי את העוזר של השר. מפגש כמו בסרטים: שהזמן עוצר מלכת והכול בסלואו-מושן, ואת בולעת במהירות את העוגייה שדחפת לפה שנייה קודם, וקצת מתלכלכת. הוא לבד חולצה כחולה מכופתרת שהלמה את עיניו הבהירות ושיערו השטני. רק אישה יכולה להסביר את התחושה שעברה לי בגוף- גלי חום, הדם פועם בוורידים והעצבים מתרכזים דרומה ומריצים זרמים לכל חלקי הגוף. מספיק פיוטי? כי אפשר פשוט לכתוב שהוא חירמן לי את הצורה ולסגור את הפינה.

היה לי אז חבר צמוד שחטף הרבה אש ותמרות עשן אחרי המפגשים האלה. כל פעם שד' היה מגיע לומר בוקר טוב, אני עשיתי לא' לילה טוב. כשנפרדנו א' ואני קיוויתי מאד שגם ד', התפוס באותם ימים, יימצא את עצמו עד מהרה חרמן ופנוי.

והנה, רצה הגורל, וזה קרה! התבשר לי כי ד' פנוי מתמיד, אז החלטתי להתחיל איתו. למדתי בחיים- את ה"לא" יש לך, לכי להשיג את ה"כן". כדי לעשות כן השתמשתי בפלטפורמה הכי עתיקה מ2007- פייסבוק. זו הייתה שיחה ארוכה מאד אבל המהות הובנה כבר בהתחלה- המפגש הבא שלנו יכלול רוק וגיצים באוויר. ואחרי שראיתי את גודל הקישוא… יאמי מאמי.

המפגש הבא שלנו התקדם יפה מאד לעבר המטרה, אבל עוד לא נגע בכוכבים. נפגשנו בשירותים המחברים בין המשרד שלי למשרד שלו. התמזמזנו קצת ונפרדנו- כל אחד לדרכו. "אתה לא יודע לנשק", כתבתי לו בהודעה. אכן, הבן אדם לא יודע לנשק. יותר מדיי לשון והתלהבות יתרה.

אבל איפה שיש יותר מדיי לשון למעלה, יש די לשון למטה: באופן מושלם ד' התגלה כמאהב מטורף. הוא שיחק בכל המערכות, עד שהיה נדמה כי יש לו 3 לשונות ו-4 זרועות (לא כולל מר קישוא). נהניתי לרדת לו. האיבר שלו הרגיש כמו קטיפה, ואני לא רציתי לסיים. עוד לא חוויתי דבר כזה בחיי (וכבר הבנתם, לאור הטורים הקודמים, כי חוויתי אחד או שניים או עשר בחיי).

מאז למדתי את עולם ה"טיזיניג". היינו שולחים תמונות אחד לשנייה. מתגרים מהמילים שלנו, ומהמחשבה שאנחנו כל כך קרובים ועושים דברים אסורים בתוך המשרד. היינו מנהלים שיחות סקס כל כך ארוכות, עד שהמפגש הבא היה כל כך לוהט וסקסי. ועשינו את זה בכל מקום: סקס על השולחן של הדובר; מציצה בחדר השר; מזמוזים במעלית ומתחת לשולחן הישיבות. היה גס ובוטה לצד סודי ומרגש.

אני ממליצה בחום לכל אישה וגיי בישראל- אם אתם בגיל המתאים (ולא בני 15 עם זין בגודל של היטלר)- שלחו תמונות ונהלו שיחות אירוטיות עם הפרטנר שלכם לסקס- יהי זה סטוץ; בן זוג או חבר. חובה לנסות ולהתנסות! (כמובן שהכול צריך להיות עם בנאדם שאתם סומכים עליו, ועדיף גם למחוק או להגן על הפריטים במכשיר שלכם. אני, בכל אופן, נוטה להסתיר את פניי כשאני מצלמת תמונות).

ציון: 9- היה מקבל 10 אם היה יודע לנשק.

 

 

תגובות

להשאיר תגובה