תאילנד הייתה טובה אליי. מזג האוויר החמים, הים השקוף, העצים הציוריים ומלאי הגברים שרק עמד וחיכה לי, כמו עמדת ממתקים בשוק: ישראלים, גרמנים, בריטים, אוסטרליים, איטלקים…הכל מהכל, לכל דורש. ודורשת.

תאילנד הבהירה לי יפה מאוד שגבר הכי יפה ב-2 סיטואציות: בחליפה ושזוף על חוף. הסתובבתי בימיי הראשוני בחופיה הקסומים של תאילנד ונתתי לעיניי להישטף ביופי שנגלה לפניי. כן, הייתי בררנית- פחדתי שמכל הסטייקים אני אפול בפרוסת שוקולד. ואני הייתי מוכנה לטעום סטייק עסיסי וטעים.

ואז לילה אחד, באחד מסיוריי בחוף, בדרכי (שיכורה) לתור אחר שירותים, ראיתי אותו. גבוה, שרירי, שזוף ועיניים ירוקות. הוא חייך אליי, וכך חשף את שיניו הצחורות שהלמו את עורו הזהוב: "HOW YOU DOING?" שאל אלכס, מנסה עליי CATCH PHRASE מהסדרה "חברים". "COME, COME", הוא קרא, וסימן לי בידו לבוא.

המבטא לצד המחסור באוצר מילים הוביל אותי להבין שאלכס ישראלי לגמרי. הוא ישב עם חברים מהארץ, שנראו באמצע מה שקרוי אצלנו "תידלוק לפני יציאה". הצטרפתי, לא לפני שהבהרתי לו ש"אנחנו שנינו מאותו הכפר", כי מסתבר שגם עורי השזוף ועיניי הבהירות השלו אותו שמדובר בתיירת. וישראלים כמו ישראלים- יודעים לארח ולצחוק. אלכס וחבריו השקו אותי ואת החברה שאיתי בעוד ועוד משקאות שבכלל סיחררו אותנו. הערב הזה הסתיים בריקודים במועדון תאילנדי מקומי- כי יש ישראלים שהם גם ג'נטלמנים ולא מנצלים בחורות שיכורות.

למחרת ירדנו חברתי ואני לחוף, לבלות ב"האומן 17"- כינוי ישראלי למועדון תאילנדי מקומי שיש בו עומס ישראלים. אפילו המקומיים קראו לו כך. גם ככה השחתנו כל חלקה טובה בעולם הזה, מה זה עוד אחת? אלכס היה שם, שותה ומתחיל עם בחורות. הוא בדיוק שיקר לאיזו לטבית אחת שהוא שחקן כדורסל מפורסם מישראל והיא ביקשה להצטלם איתו. כמה סתומה. אז סייעתי לו- כי אנחנו הישראליות ידועות בלפרגן- ושיתפתי פעולה עם המשחק שלו.

הגשתי ללטבית את המצלמה וביקשתי שתצלם אותי עם אלכס "BECAUSE IS SO FAMOUS", הסברתי לה. הלטבית הייתה כזו אדיבה שלקחה את המצלמה והתחילה לצלם, בעודנו צוחקים עליה בעברית (לא טענתי שאני אישה טובה). תוך כדי אלכס התחיל לגעת בי והתחלנו להתנשק. הלטבית קלטה שמשהו לא כשורה והתחילה להתעצבן. היא כמעט זרקה עלינו את המצלמה. אנחנו, מצדנו המשכנו את הערב בגיפופים, שנמשכו סיבוב שלם עד שנחתנו בדירה שאלכס וחבריו שכרו.

מאותו רגע שנכנסנו לדירה העניינים התלהטו לגמרי. בגדים עפו לכל עבר. אני זוכרת שהבטתי בגוף של אלכס שעמד מולי: מושלם- הגובה, השרירים, הסימטריה והגודל-  הו כמה חשוב הגודל. הזדיינו במשך שעה ארוכה. משנים תנוחות, משמיעים גניחות ומפזרים אנחות. אהבתי לראות את הגוף שלו רוכן מעליי במראה בצד המיטה. כל תזוזה הייתה מושלמת כאילו התאמנו על הערב הזה חודשים שלמים.

גם למחרת לא שבעתי מאלכס. מצאתי את עצמי בערב כושל עם בחור מגעיל (לא סטייק ולא פרוסת שוקולד, יותר בכיוון של גפילטע פיש), וחיפשתי חוויה מתקנת. הלכתי עם אלכס לדירה והזדיינו פעם נוספת. זה היה לוהט אבל לא כמו הלילה הקודם. דרכינו נפרדו באותו לילה, לא לפני שאלכס השאיר לי מזכרת קטנה:  דלקת בשתן. מצאתי את עצמי בתאילנד לוקחת אנטיביוטיקה סוג ז' בגלל זין. מסקנה: ככל שהוא יותר חתיך- כך הסיכוי לחטוף מחלות גבוה יותר, ולכן: חתיך חלום? השתמשי בקונדום!

ציון: 9. כי דלקת בשתן עוברת.

תגובות

להשאיר תגובה