REFER – האפליקציה המפתיעה של שנת 2023

מי מאיתנו לא אוהב לספר ולשתף אחרים לאחר שביצענו רכישה חכמה או קיבלנו שירות מעולה? בוודאי תשמחו לגלות כי ישנה אפליקציה חכמה במיוחד שדרכה ניתן להרוויח כסף על המלצות ושיתופים כאלה ואחרים – אפליקציית REFER

סביר להניח כי יותר מפעם אחת, יצא לכם לספר ואפילו להשוויץ בפני חברים קרובים, עמיתים במקום העבודה ושכנים, על מוצר שווה שקניתם במחיר משתלם, או על שירות VIP שקיבלתם במקום מסוים, רק כדי לגלות כי זמן קצר לאחר מכן הם יצרו מולכם קשר וביקשו לקבל פרטים מדויקים על החנות או נותן השירות שסיפרתם עליהם. באופן טבעי העברתם להם פרטים על מה ומי כך שגם הם ירוויחו מהעניין, אך לו היו מספרים לכם כי על אותה המלצה ממש תוכלו לקבל סכומי כסף גדולים? לא, זו לא התחלה של בדיחה, מדובר באפליקציה חדשנית ואמינה בשם REFER שמכילה בתוכה פיצ'רים מיוחדים שמיישמים את הרעיון הזה בשטח.

ההליך עצמו פשוט ומהיר. במידה וחבר או מכר ביקש לעשות שימוש בהמלצה שלכם, קודם כל צרו קשר עם אותו עסק או נותן שירות שעליו אתם מבקשים להמליץ. תיידעו אותו כי באפשרותכם להעביר אליו לקוח חם ובשל, ותבקשו על כך עמלה כספית הוגנת מבחינתכם. תתפלאו לגלות כי 99% מבעלי העסקים ונותני השירות יסכימו לכך תכף ומיד, והרי הפניות מפה לאוזן נחשבות לטובות ולאמינות במיוחד.

לאחר שקיבלתם את הסכמתם על גובה העמלה, תעבירו להם דרך אפליקציית REFER את פרטי החבר או המכר, ושם סיימתם את תפקידכם. בהנחה שההמלצה שלכם תבשיל לכדי עסקה, וברגע שזו תתבצע, אל חשבון הבנק שלכם יועבר סכום כסף  – אחוז העמלה שייגזר מגובה העסקה.

אם קראתם את השורות האחרונות ואתם לא בטוחים? קחו בחשבון כי כל הפיצ'רים באפליקציה הזו, כולל מנגנון הפרטיות ואבטחת המידע, פותחו על ידי שני יזמים ידועים ומכובדים, שרון ארד ועו"ד אדי אליאסף, לצד עורכי דין ורואי חשבון. ביחד הם ניסחו חוזה בעל תוקף משפטי המקשר בין הממליץ למומלצים, ומבטיח את העברת התשלום במידה והעסקה התבצעה.

"ההליך מאובטח ואמין, וככל ויותר הפניות מתבצעות דרך REFER, ניתן להרוויח הרבה יותר כסף", שרון ארד סיפר והוסיף: "אם שידכתם בין חבר לבין סוכנות רכב דרך אפליקציית REFER, וסיכמתם עם בעל הסוכנות כי הוא יעביר לכם עמלה בגובה של כ- 5% על כל הפניה שתתממש לכדי עסקה, הרווח שלכם יכול להיות עצום. אם למשל אותו חבר רכש רכב במחיר של כ-60 אלף שקלים, הרווח שלכם יעמוד על 3,000 שקלים. האם יש יותר משתלם מזה, בשביל פעולה שלוקחת 2-3 דקות?".

"הרווח עצום לא רק מבחינת הממליצים, אלא גם מהצד של החברות, עסקים ונותני השירות. כיום חלק גדול מהם משקיעים הון עתק בפעולות שיווק ופרסום, אם זה קידום ממומן בפייסבוק וגוגל, או בעזרת שלטי חוצות. הם עושים הכל כדי לתפוס את עינו של לקוח פוטנציאלי. לעומת זאת הלידים שמגיעים אליהם דרך אפליקציית REFER הם למעשה הלידים הכי חמים שיש, והסיכוי לסגור מולם עסקה כזו או אחרת בטוח בכמעט 100%. כך שהעמלה שהם התחייבו עליה לא באמת משחקת תפקיד, מה גם שזו מוכרת בחוק כהוצאה לצרכי שיווק, כך שגם עליה הם מקבלים החזר כספי", עו"ד אדי אליאסף חידד את הדברים.

מבחינת בעלי העסקים מדובר בשינוי התפיסה השיווקית שידעו עד כה. במקום להוציא סכומי כסף גדולים על ליד שהגיע דרך הרשת החברתית, בעזרת הפיצ'ר החדש שהוטמע באפליקציית REFER בעלי חברות, עסקים ונותני שירות, קטנים וגדולים, יכולים לפנות ללקוחות העבר, בן משפחה או חבר ולהפוך אותם לשגרירים. לעודד אותם להביא לקוחות חדשים תמורת תגמול אותו יקבעו מראש ויתחמו בזמן (מ 30 יום עד כ 120 יום לקמפיין ), ובעצם יוכלו לבנות בפעולה שתיקח להם כחצי דקה קמפיין פרסומי ללא עלות שבסופו כל הצדדים ירוויחו מאותה המלצה, ולהציג בפניהם אפשרות לשיתוף פעולה שתהיה אטרקטיבית עבורם.

פעולה זו בעצם מאפשרת לכל בעל עסק לחתוך בהוצאות השיווק הרגילות, כך שיתפנה להם כסף שינותב לפיתוחים אחרים, של מוצר, כוח אדם איכותי ועוד.

מבדיקה שערכנו עם עסקים רבים שנהנו מלקוחות חדשים בזכות המלצות ושימוש באפליקציה, המסקנה חד משמעית, מדובר במהפכה שיווקית.

בנוסף לעובדה שאחוז ההמרה היה גבוה, אותם לקוחות חדשים הפכו בעצמם לשגרירים וממליצים, כיוון שאהבו את השירות והמוצרים שקיבלו, לבחירה אישית של כל אחת ואחד, ניתן לתרום סכום מסוים מגובה העמלה עבור מספר עמותות וארגונים חברתיים, כגון: עמותת סח״י, המרכז לנפגעי ונפגעות פגיעה מינית, שלוה ועלם.

להורדה של אפליקציית REFER, לחצו כאן:

אנדרואיד

אייפון https://apple.co/3DNqs9i

 

 

תגובות

להשאיר תגובה