בעקבות החלטת  הפצרי"ת, הכובלת את ידי הלוחמים ומסכנת את חייהם, יצאו גם היום, כמו מידי שבוע, מאות פעילים עד הניצחון, יחד עם המשפחות השכולות של פורום עד הניצחון  לצמתים מרכזיים ברחבי המדינה עם תמונות ושלטים של עשרות נרצחי הנובה והחיילים שנהרגו במלחמה תחת השילוט של עד הניצחון והקריאה להמשיך בפעילות עד הניצחון והבסת החמאס ללא שום סייג.

לדברי אחד הפעילים: "החמאס פגע בנו קשות בשבעה באוקטובר, הוא האויב המרכזי ואך ורק בו אנחנו צריכים להתרכז, בימים בו לוחמי צה"ל עסוקים במספר חזיתות נפתחת חזית נוספת בחסות המדינה מול הפצרי"ת שפקדה על לוחמי צה"ל לא לחסל מחבלים אשר השתתפו ברצח ובאונס ובמעשי הזוועה ביישובי הדרום ובמסיבת הנובה. אנחנו לא ניתן לפגיעה בחיילי צה"ל, אנו קוראים לכולם לחזק אותנו ולהמשיך עד הניצחון!"

משפחות פורום עד הניצחון  מבקשות להבהיר לאור הדיבורים על עסקת חטופים שעל הפרק  כי הן רואות לנגד עיניהן את החזרת החטופים כערך עליון אך הן סבורות כי רק מלחמה עד כניעה סופית של החמאס היא הפתרון האמיתי והיחידי להחזרתם הביתה: "רק כשהחרב תהיה מונחת על צווארם של מנהיגי החמאס הם ייכנעו ויחזירו את החטופים הביתה".

לדברי המשפחות" "זהו אויב, אכזרי, ברברי מרושע ושטני. אין דרך להגיע להסכם עם האויב הזה למרות שזאת השאיפה, לטובת החזרת החטופים בהקדם האפשרי. האידיאולוגיה הדתית, הפונדמנטליסטית, הקיצונית של החמאס מובילה לכיוון אחד: לחסל ולהשמיד את העם היהודי באשר הוא יהודי. הדרך היחידה לגבור עליהם היא לנצח אותם עד לכניעה מלאה". 

תנועת "עד לניצחון", היא תנועה שהוקמה בעקבות אירועי השבת השחורה, 7 לאוקטובר 2024, שבת שתיזכר לדיראון עולם.  התנועה זוכה לתמיכה רחבת היקף בקרב מאות אלפי (ואף יותר) ישראלים ולמעלה מ- 10,000 פעילים בה באופן שוטף. בין התומכים הרבים הצטרפו למעלה ממאה משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן שנלחמו בעזה וכן עשרות משפחות של נרצחי פסטיבל המוסיקה ברעים. תנועת "עד הניצחון" מובילה קו של דרישה מהממשלה שלא להפסיק את המלחמה עד לניצחון. 

תגובות

להשאיר תגובה