פסח של חוויות בעיר דוד!

מופע הלילה "הללויה" אש ומים, סיור בעיר דוד המקראית, פעילויות מן הטבע בחווה בגיא וביקור בגשר התלוי הארוך בישראל ועוד. פסח מזמן לכם לא מעט אפשרויות לצאת ולטייל דווקא במקום בו הכול התחיל-עיר דוד!

במסגרת הפעילויות המוצעות בחג תוכלו להנות ממופע הלילה "הללויה אש ומים", המופע שמאיר את ירושלים, כי אין כזה דבר פסח בירושלים בלי לראות את "הללויה" – ערב שכולו השראה וחוויה בעיר דוד, מופע אור קולי חוויתי, היסטורי ומרגש שכולם חייבים לראות.

בנוסף תוכלו לצאת לסיור בעיר דוד המקראית שהוא בעצם הרפתקה קסומה הכוללת טיול מרענן ומסתורי אל ירושלים הקדומה: מסע חוויתי אל המקום בו נולדה ירושלים, אל ניקבת השילוח המדהימה, בין חומות וביצורים. ליהנות מסיור מודרך, מיצג שמאיר את כל החושים וסיפורים מרתקים.

בחווה בגיא תהנו מסיורים ופעילויות ותוכלו לבקר גם בגשר התלוי הארוך בישראל: החווה בגיא היא מתחם מדהים של טבע אורבני וחוויה מדהימה לילדים ולכל המשפחה. הביקור כולל  מגוון פעילויות מן הטבע בתשלום, כמו הכנת אדניות מעץ, תיונים, סימניות ועוד…ניתן לשלב עם סיור ללא עלות ממתחם התחנה לחווה בחסות בנק הפועלים .

לסיום תוכלו לקנח בסיור מדהים "עיר דוד פינת הכותל" שייקח אתכם 2000 שנה אחורה.

במסגרת הסיור תוכלו  לבקר בעולם המסתתר מתחת לאבני הכותל העצומות, לצעוד  מתחת לרחובה המרכזי של ירושלים הקדומה, אל תקופת הבית השני, להציץ אל שגרת החיים של תושבי ירושלים ולסייר בתעלת מסתור בה התחבאו אחרוני המורדים בחורבן הבית.

את המסלול תסיימו ממש בסמוך לכותל ולאבנים בנות האלפיים.

אז למה אתם מחכים? מהרו להזמין מקומות

 

6033*

 

 

תגובות

להשאיר תגובה