בימים אלו מצטלמת קולקציית אופנת הקיץ של "רביון אופנה", אופנה לנשים דתיות וחרדיות. רבקה רוטנברג, מעצבת המותג בחרה את לוקשיין הצילומים על רקע נופי הרי ירושלים הנשקפים מהדיור מוגן  "נוה עמית רמת אשכול”.

במהלך הצילומים פגשה רבקי את דיירת הבית גולדי (גולדה) גולדברג, 73,  ובין רגע נשבתה בקיסמה ובשמחת החיים שלה. כששאלה את גולדי אם תסכים להשתתף בצילומים היא מיד התלהבה. לדברי רבקי: המוטו של המותג שלי הוא  "אישה שמחה הופכת את העולם למקום טוב יותר", וזה בדיוק מה שגולדה משקפת״. גולדה היתה ספונטנית ותוך חצי שעה הייתה כבר מאופרת, לבושה בבגד מהקולקציה ומוכנה לצילומים.

כשנשאלה גולדי איזו מידה היא לובשת, כדי לברר מה היא תוכל לדגמן, היא השיבה בגאווה כי היא לובשת מידה 4XL "תמיד הייתי מידה גדולה" אמרה בחיוך ענק. ״היה לי טוב לשמוע אישה שכ"כ טוב לה עם עצמה בלי קשר למשקל שלה״ מספרת רבקי.

גולדי ילידת טולידו באוהיו ובגיל שנתיים עברה משפחתה ללוס אנג'לס קליפורניה, עלתה לארץ בשנת 2018 ונהנית מאד בנוה עמית.  "מעולם לא חשבתי שתהיה לי הזדמנות לדגמן, להרגיש כ"כ יפה ולקבל כ"כ הרבה מחמאות, זו חוויה שלא אשכח לנצח" אמרה לנו בסוף היום.

גם רבקי רוטנברג מסכמת את הצילומים כאירוע חוויתי ומעצים: "מדהים איך שהעניינים התגלגלו, אני סה"כ בחרתי לוקיישן לסשן השלמה של צילומים כשבסופו האירוע הפך למשהו הרבה יותר משמעותי עבור כולנו. החיבור של גולדי עם הדוגמניות בנות החמישים היה אך טבעי מבחינתה״ והוסיפה: "ליופי אין גיל"

לדברי אבי ישראלי מנכ"ל דיור מוגן רמת אשכול: "אני שמח שהצלחנו להיות בית עבור בית אופנה המשלב מסרים של יופי בכל גיל ובכל מידה, קהילה, אהבה ושמחת חיים״.

תגובות

להשאיר תגובה