מותג האופנה RESERVED, המצוי בהתפתחות גדולה מאוד באירופה ולאחר פתיחת חנויות במילנו, וונציה, לונדון ובירות נוספות באירופה, פותח חנות חדשה בבירת ישראל בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה) בהשקעה של כ- 6 מיליון ₪. המותג מיובא לישראל ע"י קבוצת H&O, מתרחב, מגיע לראשונה לירושלים ופותח סניף דגל בקניון עזריאלי (מלחה)  בהשקעה של כ -6 מיליון ₪.  

זהו הסניף החמישי של הרשת בישראל והוא יצטרף לסניפים בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים , קניון TLV בתל אביב ומתחם מיי בייבי בירכא ולאתר המכירות של ריזרבד : reserved-il.com

הסניף החדש ישתרע על שטח של כ-1200 מ"ר ויפתח במתכונת המשלבת אופנת נשים וילדים. קבוצת H&O מתכננת להמשיך ולפתח את המותג בישראל כאשר שטח כל חנות יעמוד על כ 900 מ"ר.

החנות החדשה מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של  אירופה , קונספט אשר פותח ע"י צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP וכולל בין הייתר חנות רחבה המעוצבת עפ"י קולקציות ומשלבת רהוט צעיר ועדכני, מואר וייחודי.  

החנות החדשה מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן:  קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי וכו  ובטווח מידות רחב (36 – 46), וקולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים. 

המותג ריזרבד מביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ- 14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון. 

לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם. קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. בחודשים הקרובים צפויות עוד השקות נחשקות רבות המתקיימות כחלק מהתרחבות והתפתחות הקניון".

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת  מגמה זו של צמחיה והתפתחות". 

תגובות

להשאיר תגובה