מאתיים סלבס מאת מוטי רוזינק

מוטי רויזנק
מוטי רויזנק

יודעים מה, בואו נציג את זה על דרך החיוב: מדור רכילות שמוקדש לסלבס של עיר הקודש חייב להתפרסם, לפחות פעם בחודש, ביום שבת הקדוש, קודש או משהו. ועם מה נתחיל? עם השאלה האם החגיגה הזו שכולם-כולם מדברים עליה של האחות היפה של שי עזרא, הילה כהן צדק, לבן שלה, לירם, לרגל בר מצווה שלו, תחמיץ אתכם, הקוראים והקוראות? האם זאת הייתה החפלה הכי טובה שנערכה אי פעם בירושלים, ביום שישי, באטרקציית הבילויים והאוכל החדשה של אימפריית עזרא, הקומה השנייה, ביס פלנט, ואתם לא הייתם שם? כתבנו בדק ומצא תשובה חד משמעית: כן, בהחלט כן. וכן, יש לנו כאן בשבילכם סרטון משם, ככה שגם אתם, בקומה השנייה, לא מחמיצים זאת ומקבלים לפחות איזושהי דקה קסומה מהבר מצווה. מזל טוב כבר אמרנו?

ועכשיו מאתיים סלבס מזמין אתכם לאתגר זיהוי מה עושה בימים אלה איש יחסי הציבור ליעד רוח. ואתם יודעים שמאתיים לא מחמיץ הזדמנות לצאת גדולים. הנה קבלו את השיחה הבאה.
שלום לך ליעד רוח, איש יחסי הציבור המוכר והאהוב, התחלת לעסוק גם בנדל״ן בחו״ל?
"אכן כן, לאחר עשור בתחום יחסי הציבור החלטתי להוסיף עוד תחום עיסוק לחיי, עולם תוכן מרתק והוא נדל״ן בחו״ל,
וכך, ביחד עם שותפי היקר איש העסקים תומר פינטו שפתח לי את הדלת, אנחנו פועלים באזרבייג׳ן, בבאקו.הפרויקט שבו אנחנו עסוקים היום, הוא פרויקט ענק שמו ״מרינה ויליג׳״, הממוקם על המרינה החדשה, פרויקט ענק של 900 דירות על שפת הים ברצועת החוף סיבריז הסמוכה לעיר הבירה באקו.אני יכול להוסיף ולספר שמה שקורה בבאקו זה מטורף, הצמיחה והפיתוח של העיר בקצב שלא מבייש ערי בירה מהגדולות בעולם, גורדי שחקים, פרויקטים עתידיים צפים על המים, והזדמנות נדל״ית מדהימה למי שמסתכל כמה צעדים קדימה.עד היום, מכרנו מאות דירות למשקיעים ישראליים, כן כן יש גם כמה ירושלמים מוכרים שקנו, וזה משמח אותי מאד.לצד העשייה בתחום היח״צ וליווי לקוחות גדולים לאורך השנה, העיסוק בנדל״ן בחו״ל מרתק אותי ומאתגר מאד.אני מאמין שזוהי רק יריית הפתיחה שלי בתחום ועוד דברים גדולים בדרך.מבטיח להמשיך לעדכן אתכם במדור היקר, מאתיים סלבס".
נו, אז כמה עולה דירה?
הדירות החל מ125,000$ בלבד מרוהטות קומפלט"

כוכב הרשת הירושלמי יהונתן גרוסמן רגיל לראיין חיילים וחיילות, אבל הפעם הוא נתקל בלא אחר מגל מלקוס, בנה של הזמרת לילה מלקוס הזכור בעיקר כאנריקה הקטן מהסדרה הנוסטלגית עספור, בה כיכב כבנו של שלום מיכאלשווילי. וכן בנות, הוא רווק שמחפש את האחת להביא לאמא לבית, לכן אם החייל מהסרטון של כוכב הרשת יהונתן גרוסמן נראה לכם מוכר, זה אולי בגלל שגם אתם צפיתם בסדרה הנוסטלגית "עספור", בה הוא כיכב לפני 13 שנים בתור אנריקה, הבן של השחקן שלום מיכאלשווילי. מלקוס בן ה-21 שמשרת בחטיבת כפיר ולצד היותו שחקן ודוגמן בצעירותו הוא גם בנה של הזמרת הישראלית ארגנטינית האהובה לילה מלקוס.בראיון לכוכב הטיקטוק יהונתן גרוסמן נזכר מלקוס בימי התהילה לצד השחקנים עוז זהבי, חנן סביון, גיא עמיר, זוהר ליבה ואביו בסדרה מוטי אמויאל, הלא הוא השחקן הענק שלום מיכאלשווילי.

בסרטון טיקטוק שעלה אתמול, בשישי, מספר גל על הפציעה ברגלו והשירות המשמעותי בצה״ל.״אני בן יחיד אבל כל מה שאני יכול לתת ולתרום אני אתן״, הוא נזכר בהתרגשות, בתפקיד שעשה כילד בן שמונה, ומודה שזו הייתה ״חוויה ענקית״. כמו כן חשף כי הוא רווק: ״ואני מחפש בחורה טובה עם לב טוב להכיר לאמא שלי״, כולל התחייבות, כי האחת תזכה לאמפנדס מעשה ידיו של אמו.
שורה תחתונה: שאפו ענק ליוהונתן גרוסמן.שלום לך אבי גולדברגר, מלך הפאבים של ירושלים, המחזיק בכחצי תריסר מקומות בילוי כאלו בעיר, מה שמעתי נכנסתם לעסקי מכירת דיסקים?
"כן, נכון, אנחנו שמחים לבשר לכם שבפאב התקליט התחלנו למכור… דיסקים… הדיסקים הם כולם יד שניה, שנבחרים בקפידה, כדי שיהיה מעניין. הם נמכרים במחיר הנגיש של 20 ש"ח ליחידה, או 7 דיסקים ב-100 ש"ח. בסייל של אחרי החגים*מכירת יד שניה בתקליט*25.10 ביום שישי הקרוב נשיק חגיגית את נקודת המכירה שלנו עם עוד כמות יפה של דיסקים, בנוסף למלאי הקבוע.
ניתן לרכוש את הדיסקים שבעה ימים בשבוע, משעת פתיחת המקום ב-15:00 ועד לסגירה. אנחנו מתנצלים, אבל אנחנו לא עושים משלוחים. ומה לגבי תקליטים, אתם שואלים? אז כרגע אנחנו מוכרים את שני התקליטים שהוצאנו דרך הפאב (הדינמיטים והאוסף לכבוד יום ההולדת העשירי של הפאב) ובקרוב – אנחנו מקווים להתרחב גם באגף הזה".

אז דיברנו על מצליחנים ירושלמים, כן. ובכן, אם תקראו תחזיות לעתיד הקרוב מלפני בערך כמה עשורים, תגלו שבימים אלה, כמו גם בתשעים השנים האחרונות, במלוא הכבוד וההוקרה, הנבואה הזאת שאריה ונחום ויסמן ישלטו להם בענף הרהיטים הישראלי עם זרועות ענפות לחו"ל, התממשה. כן, אין ספק, הם הגדולים והמצליחים ביותר שיש, עם מלאן חברות רהיטים, וזו בהחלט סיבה טובה להרים טלפון לאריה ויסמן, ולשאול אותו כמה חברות רהיטים יש לויסמנים?
"ההה…סודי….".
ובקרוב עוד חברה בתחום, נכון?
"כן, זה יהיה רק בסוף חודש נובמבר"
פרטים בקרוב.

קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים קיימה בשבוע שעבר במרכז 'שלוה', טקס זיכרון מרגש לציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר ולמלחמת חרבות ברזל. כנס הזיכרון, בהובלתה של חלי טל מנהלת משאבי אנוש של מאוחדת במחוז, איגד בתוכו את הכאב הגדול, זיכרון הנופלים והנרצחים והדאגה הרבה לחטופים ולפצועי המלחמה, לצד מעשי הגבורה יוצאי דופן של הלוחמים והאזרחים, האחדות והמסירות הרבה של עובדי מאוחדת שהמשיכו להעניק טיפולים רפואיים גם בשעות הקשות לאורך כל המלחמה.
הנוכחים בכנס נשאו תפילה מיוחדת להחזרתם המהירה של החטופים בשלום ובבריאות לבתיהם. במהלך הכנס העניקה הנהלת המחוז פרסי הצטיינות לעובדים מצטיינים, אשר בלטו במיוחד במהלך 'חרבות ברזל' וגילו מסירות, מחויבות ונחישות בלתי מתפשרת במהלך המלחמה.
המצטיינים : ד"ר עודד המרמן – פסיכולוג רפואי ומדריך במרפאה המחוזית לבריאות הנפש בירושלים, אפרת תורג'מן , המנהלת האדמיניסטרטיבית של מרכז בריאות האישה בבית אגד, אלישבע ראובני , מנהלת סיעוד במרפאות מאוחדת בתל ציון, אדם וכוכב יעקב, תרצה שקד, עובדת סוציאלית במרכז להתפתחות הילד, דורית בן גד אלבז, פסיכולוגית רפואית חינוכית במערך בריאות הנפש המחוזי ולימור פלדמן עובדת סוציאלית בהתפתחות הילד.
אדווה דדון ,עיתונאית חדשות 12 ליוותה את כנס הזיכרון עם הרצאה מרתקת על הסיפורים הבלתי נתפסים של הגיבורים והגיבורות מה-7 באוקטובר ומהלחימה בעזה.פתחנו עם הקומה השניה ביס פלנט, שזו הגרסה הבליינית על מלא של שי עזרא. אוקיי, אז בואו נתמקד על המוזיקה במקום.
והנה, לא הספקתי להגיד "די.ג'י" – זה תקליטן בעברית – וכבר הותקן בקומה השניה ביס פלנט מסעדה-בר-מועדון-בית קפה-אולם קולנוע, שיש האומרים שזה עידן חדש של בילוי בירושלים. כן, חתיכת מקום, הקומה השניה הזו.         שלום לך אבי בסן, המוזיקאי של המקום, בוא ספר לנו על עצמך?
"די גיי כבר 20 שנה במקצוע עושה מסיבות מועדונים מימי האומן 17 והקמפוס ועד היום, באוזן השלישית וב voodoo בתל אביב, וכן נושא בלא מעט הפקות, כמובן חתונות, בר מצוות וגם בת מצוות".
מה זה אומר להיות המוזיקאי של אימפריית עזרא מוכן לספר לנו?
"להיות מוזיקאי של אמפירית עזרא זה לא מעט. אלו צמד מסעדות, עזרא והקומה ה2 שברגע יכולת להפוך להפקה מאת שי עזרא. ויש את האולמות בוטיק השמחות עזרא ג׳וניור והאולם בקומה ה2, שניפרד מהבר כרגע. כן, הכל מה זה מורכב, וידאו, הקרנה, תאורה, הגברה, די גייז וכו. כל זה כמובן באחריות שלי ובהפעלה מסודרת עם אנשי צוות הכי מוכשרים בענף המוסיקה".
מה הקו המוזיקלי שאתה מנהיג?
"לפי הצורך. אם זה באירועים אז לפי בקשת הלקוח, לרוב מזרחית ופופ ישראלי ולועזי וכל מה שמתבקש כמובן. אם זה בבר, אז זה לפי ימים, זה טכנו, מיינסטרים, שנות השמונים, ישראלי וגם מזרחי ברגעי השיא, כי אוהבים שמח אצלנו".
מה דעתך על שי עזרא?
"שי עזרא הוא אישיות, דמות מיוחדת בחיי האירועים וההפקות וכמובן בחיי הלילה. איש יצירתי שכלום לא יכול למנוע ממנו להצליח, עם קצב וטעם חדש וחוויה מרגשת מכל שמחה קטנה, הוא מעצים את זה ומקשט בדרך שלו. פשוט מקצוען. חוצמזה, הוא איש אוהב אדם עם הלב הכי רחב שתכירו ובנינו הוא כמו אחי, אנחנו כל הזמן יחד".
שלום לך שי עזרא, תגובתך בבקשה?
"אבי זה אח יקר, חבר ילדות ובן משפחה. מוזיקאי בחסד עליון".

אז מה זה, קסם טהור או עבודה קשה? כן, בהחלט, זוהי עוד יצירה של מעצב השיער הבכיר של ירושלים, שיקו אלמלם, שהוא גם צייר מוכר, שעם ציורו המקסים, על בד קנבס, נקנח את המדור ונאחל לכולכם שבת שלום ושבוע טוב.

תגובות

להשאיר תגובה