זה נכון! כל הדברים הטובים שסיפרו לכם על עו"ד אבי סלמן, שהיה יד ימינו של שר הכלכלה ניר ברקת, והתמודד גם בבחירות למועצה בימים ההם – נכונים גם לגבי הימים האלה. כן, בשעה טובה נאחל לעו״ד אבי סלמן מברוק לרגל סיום לימודי תואר שני במשפטים.
לסלמן, לפי הפוסט שלו בפייסבוק, לקח הרבה זמן לסיים את התואר. הנה מה שהוא מספר למאתיים סלבס:
"כן, התחלתי ב2016 והיו לי תקופות לא קלות, מאז אבל אני שמח שלא ויתרתי לעצמי וסיימתי את התואר. ההרגשה נהדרת והסיפוק עצום".
אז מה התוכניות להמשך, אתה ידוע כאחד שלא נח?
"כן, את האמת שהתחלתי כבר את הבדיקות לקראת לימודי דוקטורט במשפטים ובוחן את האופציות ומאמין שאתחיל בקרוב את התהליך".
שורה תחתונה: שיהיה הרבה בהצלחה ואנחנו כבר מחכים לכתוב פה באייטמים עליו את התואר ד״ר אבי סלמן.

הגיע לאוזני המדור שלאט לאט נבנית אמפריית שחמט בירושלים והגיע הזמן להבין מי נגד מי. אז כמו שחקרנו העמותה, שאמונה על בניית האימפריה, היא עמותת מועדון ירושחמט, שפועלת משכונת קטמון בירושלים. שני הקטרים שמובילים את המועדון קדימה הם יו״ר המועדון איציק זקן, ומנכ״ל המועדון אלון כהן.
השבוע נפגש הראיס משה ליאון עם הילדים המצטיינים של המועדון ושמע על ההישגים המדהימים שלהם והנצחונות באליפויות ישראל ותחרויות בעולם.
גם הראיס הבין את הפוטנציאל המתפתח והפשיל שרוולים לדחוף את המועדון קדימה כדי שירושלים תוביל את תחום השחמט בישראל.
נעדכן על האימפריה החדשה בהמשך

מה עכשיו? ובכן, רוניוס (האיש והכינור) ולירון כהן מגיעים לזאפה ירושלים, לקבלת שבת שמחה ותוססת, ב 5.7.2024, והכל בחגיגה יוונית-ישראלית סטייל הטברנות הנפלאות של יוון.
מופע הקונספט היווני – ישראלי נוצר בשיתוף פעולה בינלאומי בין יוון וישראל , ויאגד 3 זמרים על במה אחת .
רוניוס – לירון כהן -וחאריס מקריס (יוון), וכן יתארח בנוסף גם פיני חדד. המופע יתקיים בליווי 6 נגנים, כשהשירים מכל קשת הקלאסיקות שכולנו מכירים ועד לחידושים
מפתיעים בהחלט בהפקה חדשה היישר מיוו- מופע שכולו התרגשות ושימחה.
מפיק מוסיקלי -אהרוניקו (אהרון קמיגרוב ).
פתיחת דלתות: 12.30 תחילת מופע: 14.00.
תיהנו.

ועכשיו בואו איתנו אל מלך הרהיטים אריה ויסמן. שלום לך אריה ויסמן, טייקון הרהיטים, ספר מה חדש?
"הכל טוב. אספר הפעם על אירוע יחיד מסוגו ומהנה לסניף שמרת הזורע בבני ברק: גרושים וגרושות במרכז העניינים".
מזותמרת, ספר, ספר?
"ובכן, חברת ויסמן הירושלמית, הבעלים של רשת שמרת הזורע ערכה בשבוע שעבר אירוע ראשון מסוגו ברשת. זה קרה ביום שישי האחרון, כשהתקיים בסניף שמרת הזורע בעיר בני ברק אירוע מיוחד ומרגש עבור 70 גרושים וגרושות. האירוע, אשר היה היחיד מסוגו, שילב הנחות על רהיטים, מתנות מפתיעות למי שקנה, והזדמנות למפגשים חברתיים משמעותיים"
מה היה שם?
"האירוע, שנמשך שלוש שעות, היה מוצלח במיוחד ומשך אליו קהל רב. כבר עם ההגעה לסניף, המשתתפים התפנקו מקייטרינג איכותי שכלל מגוון רחב של מאכלים ויינות משובחים. האווירה החמה והנעימה איפשרה לאורחים להכיר אחד את השני, לשוחח וליצור קשרים חדשים. אחד מרגעי השיא של הערב היה ההרצאה המרתקת של מעצבת הרשת, הגברת רונית אזולאי. בהרצאה, שנמשכה כשעה, אזולאי חלקה עם הקהל טיפים יקרי ערך על עיצוב הבית והצגת מגמות חדשות בעולם הריהוט והעיצוב. המשתתפים לא הסתירו את התלהבותם וקיבלו השראה רבה לשדרוג
ועיצוב מחדש של בתיהם. במהלך האירוע, רבים מהנוכחים ניצלו את ההזדמנות לרכוש רהיטים חדשים. בין היתר, חולקו מתנות מיוחדות לרוכשים, מה שהוסיף לאווירת החגיגיות של האירוע. ההתעניינות ברהיטים הייתה גבוהה, ומספר רכישות משמעותיות בוצעו במקום".
לסיכום מה תאמר?
"האירוע הייחודי לא רק שהיה מהנה, אלא גם חיזק את הקשר בין המשתתפים, שהרגישו חלק מקהילה תומכת ומבינה. האירוע בסניף שמרת הזורע בבני ברק היה הצלחה מסחררת ונותר בזיכרון המשתתפים כחוויה חיובית ומעשירה. אנחנו כמארגני האירוע הבענו את שביעות רצוננו מהצלחת הערב והודינו לכל מי שהשתתף. הבטחנו כי נמשיך ליצור אירועים דומים בעתיד, במטרה לתת מקום חברתי וחווייתי לגרושים וגרושות, כשהאירוע הבא אנחנו מקווים שייערך בירושלים".

ראש העיר ירושלים אירח בלשכתו את זוכת מדליית הארד באליפות אירופה, תמנע נלסון-לוי והעניק לה אות הוקרה ומענק כספי על זכייתה.
בפגישה, סיפרה תמנע על האתגר הגדול בו עמדה – לזכות בפעם הרביעית באליפות אירופה, ההתרגשות לאחר הענקת המדליה וההכנות הקדחתניות לקראת השתתפותה באולימפיאדה בפריז בקיץ הקרוב.
ראש העיר סיפר על המעקב הצמוד שלו אחר הספורטאים הירושלמים בתחרויות הארציות והבינלאומיות בכלל, ואחר תמנע בפרט, שיבח את הג׳ודוקא על הכבוד שהיא מביאה לספורט הישראלי לאור ההישגים הרבים שעליהם היא חתומה, ואמר לה כי תושבי ירושלים ובהם הוא, מחזיקים לה אצבעות לקראת משחקי האולימפיאדה שייערכו בפריז בקיץ הקרוב, וסמוך ובטוח כי ההישגים שלה יוסיפו להתבטא במדליות.
בתום הפגישה, בישר ראש העיר לתמנע על מענק כספי לו תזכה מעיריית ירושלים לאור הזכיות, והעניק לה אות הוקרה שעליו נכתב: ״תמנע נלסון-לוי, ברכות חמות על זכייתך במדליית הכסף באליפות אירופה הפתוחה ובמדליית הארד ובאליפות אירופה. בהערכה רבה, משה ליאון, ראש העיר.״.
שלום לך ראש העיר ירושלים, משה ליאון, איך היה?
״הג׳ודוקא הירושלמית, תמנע נלסון לוי, מביאה פעם אחר פעם כבוד רב למדינת ישראל שמתבשמת מיכולותיה ומתגאה בווינריות שלה, שבאה לידי ביטוי בתארים רבים בתחרויות הגדולות ביותר. ירושלים, בירת הספורט של ישראל, ממשיכה לייצר ספורטאים ענקיים, דוגמת תמנע, שהיא דה פקטו, מהספורטאיות הגדולות והבולטות בתולדות הספורט הישראלי. אני סמוך ובטוח כי גם במשחקים האולימפיים בפריז, נזכה לראותה עומדת על הפודיום, כשההמנון הלאומי מתנגן ברקע ומדליית הזהב סביב צווארה. יישר כח אלופה!"

מאתיים סלבס שמח לבשר לכם על שלוש מדליות ליקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית ב׳כנס אשכול הזהב׳
הכנס אשכול הזהב, נערך ביום ראשון האחרון בהיכל התרבות בתל אביב. באירוע השתתפו בעלי יקבים, ייננים, מלצרי יין ואנשי מקצוע נוספים מענף היין, שהגיעו ממיטב היקבים הבולטים בישראל., במהלך הערב הוכרזו היינות הזוכים בתחרות היוקרתית.

סדרת הדגל של יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית זכתה בשלוש מדליות:
•⁠ ⁠מדליית זהב עבור יין וינדמיל פרוג'קט רזרב קברנה סוביניון 2020, שהושק לפני כשבועיים.
•⁠ ⁠מדליית כסף עבור יין וינדמיל פרוג'קט רזרב שרדונה 2022.
•⁠ ⁠מדליית ארד עבור יין וינדמיל פרוג'קט פטיט סירה גפנים בוגרות 2020.

הזכייה בתחרות זו מצטרפת לשורת זכיות נוספות של היקב בתחרויות מקומיות ובינלאומיות, כולל מדליית זהב בתחרות מונדוס ויני בגרמניה ובתחרות היין דקנטר בלונדון. יינות היקב מופקים מכרמים בהרי ירושלים ובמורדות הכרמל, ומיוצרים בסטנדרטים גבוהים אשר נותנים ביטוי זני ואזורי.
שלום לך בעלי היקב, עופר גואטה, תגובתך בבקשה: ״הבחירה ביינות היקב פעם אחר פעם מרגשת אותנו בכל פעם מחדש. אנו רואים בכך חותמת לכך שהעבודה האינטנסיבית משתלמת. אנו מודים על הבחירה ומבטיחים להמשיך להפיק את הטוב ביותר מכל בציר כדי לשמח אתכם בכל לגימה״.
ניתן ליהנות מהיינות במרכז המבקרים של יקבי ירושלים אגודה חקלאית שיתופית, בטחנת הרוח ההיסטורית של סר מונטיפיורי, בשכונת משכנות שאננים בירושלים. המקום פתוח לטעימות יין מול נוף משכנות שאננים הציורית וחומות העיר העתיקה. כתובת: מרכז המבקרים, ימין משה 4, משכנות שאננים. חניה במקום.

קצת חדשות מהעו"ד הפלילי שלומי בן דור, הידוע גם כשחקן כדורסל מוכשר. ובכן, בימים אלה הוא ייצג ביחד עם שאר שחקני לשכת עורכי הדין בטורניר כדורסל עולמי אשר התקיים בסיציליה אשר באיטליה. הנבחרת המצויינת סיימה כסגנית אלופת אירופה לגילאי 40+.
שלום לך עו"ד שלומי בן דור, תגובתך?
"הכדורסל זו האהבה הראשונה שלי מגיל 7. זו גאווה גדולה לייצג את המדינה עם סמל לשכת עורכי הדין על החזה.
מקום 2 סגני אלופת אירופה בהחלט מכובד ומשמעותי".

שנה וחצי חלפה מאז נפתחה לה במעלה רחוב אגריפס "פיתה בשר", היא הפכה לשם דבר, ולא רחוק היום שהיא תהפוך למוסד אוכל ירושלמי של ממש. אין ספק, במשך הזמן שהיא פועלת בפתח השוק, המסעדונת הזאת של האחים התאומים ליאור ונדב דהן, זכתה להיות פופלארית. סיבה מספיק טובה לדבר עם הבעלים המגניבים של המקום.
שלום לכם ליאור ונדב דהן, ספרו מה סוד ההצלחה שלכם?
סוד ההצלחה שלנו לדעתנו זה האווירה במקום, האוכל הטוב והטרי והיחס שלנו ללקוחות שלנו, שירגישו שהם באים אלינו לאכול כשהם אוכלים אצל חברים ולא רק במסעדה הלקוחות שלנו בעצם באים אלינו הביתה אז ביתנו הוא כמו ״אוהל אברהם״ שהיה ידוע בהכנסת אורחים ואנחנו דוגלים בזה".
ומה אתם מתכננים לנו בעתיד?
"בהמשך מתוכננות עוד הרבה הפתעות, מתכונים ומוצרים חדשים וזאת בנוסף למוצרים הוותיקים שלנו, ובעיקר זה שלא נתפשר על האיכות, כמו שהשף שלנו אומר ״אני לא יתן לאף אחד להכניס משהו לפה ולאכול מה שאני לא הייתי אוכל״.

ואם כבר הצלחות גסטרונומיות, יש להיט חדש במתחם האוכל של קניון מלחה. פאזל בורגר, בהנהלת מוטי ממון ודרור לוזון. מומלץ.

ונקנח את המדור עם הבשורה הכי משמחת וטובה שקיבלנו למערכת השבוע. מה מי מו?
ובכן, הזמרת הירושלמית המתוקה לי פישמן, ילדה בת בכורה השבוע. מדובר בשת"פ בין הדסה עין כרם לבית החולים שערי צדק, כאשר לי פישמן זמרת הבית של קבוצת הכדורגל ביתר ירושלים ילדה השבוע בבית חולים שערי צדק את ביתה הבכורה.
לי פישמן שטופלה בטיפולי פוריות ע"י פרופסור אלכס סימון בביח הדסה עין כרם עברה השבוע לידה קיסרית בבית החולים שערי צדק.
הניתוח התנהל ובוצע ע"י פרופסור חן סלע.
מזל טוב ואינספור נשיקות ברכה לך לי פישמן, איך את מרגישה?
"הניתוח שממנו מאוד חששתי עבר בצורה רגועה וחלקה החל מהחוויה עם המרדים כולל המיילדת והצוות כולו.
הרגע המרגש היה כשברכתי את הברכה שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה וכל הצוות כמעט בכה איתי מרוב התרגשות"

תגובות

להשאיר תגובה