מאתיים סלבס מאת מוטי רוזינק

מוטי רויזנק
מוטי רויזנק

נפתח בדרישת שלום מהדי.ג'י מספר אחד בעיר, אורי לוי, שהוא מאבני היסוד של חיי הלילה הירושלמים וגם האח הגדול של השחקנית והדוגמנית מלי לוי. יודעים מה? נמסור לו ד"ש גם מכם.
שלום לך אורי לוי, מה חדש איתך בימים אלה?
"עסוקים בעבודה, אמצע עונה, טירוף".
יש לך ד"ש מהקוראים והקוראות שלנו?
"ד"ש בחזרה, אני אוהב את המדור שלך"

נמשיך עם חבר המועצה יהודה בן יוסף, באייטם שמוקדש כולו לביקור שלו ברומא עם משלחת של מועדון ספורט רומא קלאב ירושלים, שהוזמנה על ידי מעדון הכדורגל של רומא. הנערים וחבר המועצה המגניב השתתפו בטורניר עם קבוצות הנוער של רומא, ונפגשו עם שר הספורט האיטלקי, שגריר ישראל באיטליה, וכל הח'ברה הטובים.כן, וואו, רוני טל בעלי מספרת פרפר בגבעת זאב, מסתובב לו בימים האחרונים כשבקושי יש לו זמן לעצמו. במה הוא כל כך עסוק? כי אינספור בחורות מגיעות אליו לתפוס צבע במכונת השיזוף החדשה שהכניס למספרה בחדר טיפולים מיוחד.
רוני טל, עכשיו אין לך זמן לחופשה ימית משלך?
"כן אז ככה עוד קצת ואני מצטרף לבן שלי בארצות הברית לחופשה וחוזר בכל בכוח".

יהונתן גרוסמן כוכב הרשת שלנו ממשיך לנפץ תקרות זכוכית ובסוף השבוע האחרון הוא עבר את רף 50 אלף העוקבים בטיקטוק. כדי לציין את ההישג – המשפחה והחברים הטובים מבית הספר אלמוג הפתיעו אותו במסיבת הפתעה מטורפת ב״קצפת״, המקום הכי מתוק בעיר. יאמי.

השף הבכיר, צ'רלי פדידה, שנטש את ירושלים והפך למותג על בשמי המטבח הישראלי, מנחה בימים אלה תוכנית טלוויזיה חדשה בערוץ 13, בה אירח השבוע את אחת מחשובות השפיות והקונדיטוריות בעיר, קרן קדוש.
היה אש.

מלנתלפים מזל טוב לנטלי כהן, המזכירה של אלישע פלג לשעבר והמנהלת לשכה החדשה של אדיר שוורץ, שחגגה לפני מספר ימים לאורי בנה הבכור בר מצווה. בין השאר, באו לברך אליעזר חרלפ העוזר האישי לשעבר, וטלי המר מנהלת הלשכה לשעבר, כמו גם אלישע פלג סגן ראש עיריית ירושלים שהוא הבוס הקודם וזאת לצד אדיר שוורץ סגן ראש עיריית ירושלים הנוכחי והבוס החדש של האם הנרגשת. אוהבים אותך כולם נטלי. מלא מזל טוב ממאתיים סלבס.

ואם כבר הזכרנו את אדיר שורץ, סגן ראש עיריית ירושלים וגם מחזיק תיק הצעירים, אז דעו לכם שהוא הלך ביום הסטודנט לפרגן לצעירים בירושלים. שאפו

ועידת ישראל לרפואה 2024 התקיימה השבוע בבנייני האומה עם מאות משתתפים. זהו הכנס השנתי המרכזי של מערכת הבריאות בישראל, המהווה נקודת מפגש בין קובעי המדיניות הרפואית-חברתית בישראל, לבין מובילי המשק והאקדמיה הדנים בהיבטים שונים בנושאי רפואה וחברה. המטרה היא להעלות לסדר היום הציבורי את חשיבותה ומרכזיותה של הרפואה בישראל ולספק תמונה עדכנית בנושאי הרפואה השונים.
בין המשתתפים היו ראש העיר ירושלים משה ליאון, מנכ"ל הדסה פרופ' יורם וייס, שוקי שמר יו"ר אסותא מרכזים רפואיים, ד"ר רוני מאור המנהל הרפואי של טבע, פרופ' דניאל הרשקוביץ נציב שירות המדינה, עו"ד יסמין נחום מנכ"לית האגודה לבריאות הציבור, אלי בין מנכ"ל מד"א, פרופ' ארנון אפק משנה למנכ"ל שיבא פרופ' אלון חן נשיא מכון ויצמן למדע, משה בר סימן טוב מנכ"ל משרד הבריאות תא"ל , פרופ' אלון גלזנברג קצין רפואה ראשי, אלי פולק מנכ"ל איחוד והצלה ועוד ועוד.
את הארוע הינחתה לינוי בר גפן ואת הפאנלים הינחתה מאיה חסון קראוס.
מאחורי הקלעים שמענו ותעדנו את משה בר סימן טוב ועו"ד יסמין נחום מנכלית האגודה לבריאות הציבור מעלים נשכחות מלפני 15 שנה, מהתקופה בהם השניים עבדו על פרויקט משותף כשבר סימן טוב עבד במשרד האוצר ונחום היתה בתחילת דרכה באגודה לבריאות הציבור.

תגובות

להשאיר תגובה