מאתיים סלבס מאת מוטי רוזינק

מוטי רויזנק
מוטי רויזנק

תכירו: היאלי גרשון, בת ה 15 עוד מעט. מאתיים סלבס קורא לפרגן לה על סרט הביכורים שלה, יש בך הכל, שהיא כתבה וביימה ושבו השתתפה כשחקנית גם אמא שלה, השחקנית והדוגמנית מלי לוי. כמובן הבאנו לכם כאן בתמונה את מה שלוי העלתה בסטורי שלה על האירוע הנוצץ של הבת הכשרונית, אירוע רב רושם שנחגג ברוב רושם השבוע בערב הקרנות מיוחד לסרטים השונים, בהם הסרט המקסים של הבת של.
שלום לך מלי לוי, את מוכנה בבקשה לגלות לנו על מה הסרט?
"זה סרט שאני שיחקתי בו, והוא מספר על ילד רחוב שלא מאמין בעצמו, ושהחלום שלו להיות טייס ובעקבות מחויבות אישית הוא נפגש עם אשה מבוגרת ודרכה עובר תהליך של אמונה עצמית, וחזרה לדרך הנכונה.
במשפט אחד – מספיק מבוגר אחד שיאמין בילד כדי שיצליח"

זה קרה למשפחת מויאל היקרה. בשבוע שעבר. מי ממשפחת מוייאל אתם שואלים? הזמר הראל מוייאל שחגג עם משפחתו לבן, שוהם מויאל,בר מצווה באולמי ״טירה על הים״ באשדוד, שם ביצעת במיוחד עבור שוהם, שיר חדש שכתב לאירוע. מדובר, אגב, בביצוע שיר שהוא גם הסינגל הבא שעתיד לראות אור בקרוב מאוד. מזל טוב ובהצלחה.

אדיר שוורץ, יו"ר התעוררות בירושלים וסגן ראש העיר, הגיע יחד עם חברת המועצה מרים סלע, לסיור התעוררות, ביחד עם שי ניצן, רקטור הספרייה הלאומית, ומצא את עצמו נתקע באורח מפתיע במאחורי הקלעים של הספריה הלאומית בירושלים. בכל מקרה, הוא הספיק ללמוד בסיור את סודות הספרייה ואת מגוון התוכן הרחב שיש בה, וחשב על איך אפשר להביא את הצעירים להשתלב בעשייה בספרייה הלאומית. נייס.

הגברת הנכבדה מהעירייה יעל ענתבי, יצאה השבוע ל"פגישת מחזור", שנערכה השבוע באופן ספונטני בין ראש העיר מעלה אדומים, גיא יפרח, לענתבי המשנה לראש העיר ירושלים משה ליאון. כשנפגשו במוניאקספו שנערך בגני התערוכה בתל אביב בתחילת השבוע, גם יפרח וגם ענתבי נזכרו והעלו סיפורים מהימים הרחוקים בהם למדו ביחד לתואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית. נרשמה התרגשות.

הזמר איציק קלה יצא לסיבוב הופעות מוצלח ברחי הארץ, ובין השאר, הוציא שיר חדש ביחד עם הפרוייקט של רביבו. את הקליפ הם צילמו במחנה יהודה, שם היה שמח במיוחד. אין, אין על איציק קלה.

משפחת חזות, מהמשפחות היותר אהובות ויקרות שיש בשוק מחנה יהודה. בעלי החנות "ברקת מוצרי חשמל" במעלה רחוב אגריפס, חגגו לפני מספר ימים ברית לנכד. היו ראש העיר משה ליאון, והשר אלי כהן כמו גם רוי קוקה (קוקה בע"מ) ועוד מלאן מפורסמים אחרים.

תגובות

להשאיר תגובה