היקף המכירות הסתכם בכ-100 מיליון שקל ב-5 ימים הודות למבצעים חסרי תקדים

ימי חוה"מ פסח היוו שיא במתחם הקניות Dcity בפארק ישראל שליד ירושלים, הן מבחינת כמות המבקרים והן בהיקף המכירות. העובדה שישראלים רבים לא טסו השנה לחופשות בחו"ל, בנוסף לנושא יוקר המחייה שנותן את אותותיו, גרמה לישראלים רבים להגיע ולממש מבצעים ייחודיים של עשרות אחוזים בקניית מוצרים לעיצוב הבית, ריהוט וביגוד. למעלה מ-200,000 אלף ישראלים הגיעו למתחם הקניות Dcity במהלך ימי חוה"מ פסח.היקף המכירות במהלך ימי חוה"מ פסח הסתכם בכ-100מיליון שקל.

פנינה רווח, מנכ"לית מתחם DCITY: " מעל 200 מותגי עיצוב וריהוט הבית הציעו במהלך חוה"מ פסח מבצעים ייחודים במסגרת יריד הרהיטים השנתי שלנו, בנוסף למבצע הדגל שהצענו במסגרתו על כל קנייה ב-5,000 שקל ומעלה הרוכשים נהנו מ-1,000 שקל במתנה. כל אלו, לצד מגוון הפעילויות והאטרקציות לכל המשפחה, גרמו לישראלים להגיע וליהנות מבילוי וקניות משתלמות במיוחד".

תגובות

להשאיר תגובה