חיי הלילה של עיר הבירה קופצים מדרגה באמצעות אפליקציה חדשנית מבוססת מיקום שתעזור לכם למצוא את הנקודה הכי חמה בעיר

 

בימים אלו, עיריית ירושלים משיקה את אפליקציית, 'JLM Night Guide', החדשנית אשר מבססת מיקום למציאת נקודות עניין ומקומות בילוי רבים בעיר. את האפליקציה שפותחה על מנת למנוע נטישת צעירים בירושלים ולמשוך צעירים נוספים, ניתן להוריד לפלאפון נייד ודרכה אפשר להתעדכן בכל הפרטים על מקומות בילוי מבוססי מיקום בזמן אמת. האפליקציה חוברת בשיתוף פעולה עם פרויקט, 'יוצרים בלילה' שהוא מיזם של רשות הצעירים בירושלים. במסגרת הפרויקט יוצרים מתחומי הבמה והמוזיקה ישתפו פעולה, עם בתי עסק ברחבי ירושלים אשר יארחו אותם במהלך חודשי נובמבר ודצמבר. הכניסה למתחמים לא כרוחה בתשלום ובנוסף ניתן להתנסות במגוון רחב של מיזמים: 'בילוי המשכי', 'Happy Hours', 'נהג תורן שותה חינם' ועוד.

'נהג תורן שותה חינם' היינו מיזם שנועד לעודד נהגים להסיע את חבריהם לבלות ללא צריכת אלכוהול. המיזם עובד בצורה כשכל נהג תורן שיושב בשולחן של שלושה אנשים ומעלה יוכל ליהנות ממשקה חינם על כל סיבוב אלכוהולי של השולחן בהצגת מפתחות הרכב ורישיון נהיגה. כמו כן, הנהגים התורנים יקבלו הנחה באוכל (בהתאם לבתי העסק) ובנוסף המטה העירוני יחלק לכל נהג תורן שישתתף במבצע מתנות.

אלחנדרו2_יוצרים_בלילה_ירושלים

כאמור, מיזם נוסף שניתן להתעדכן בו באמצעות האפליקציה הוא בילוי המשכי. המיזם עובד כך שאלו שיגיעו לאחד מעסקי הלילה המשתתפים במיזם, (מסעדות, ברים, בתי קפה, מועדונים ומסיבות) עם כרטיס ממקור הבילוי הראשוני מאותו הערב יהיו זכאים לקבל הנחה שתקבע מראש לכל בית עסק.

לדברי ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים, "ירושלים חווה בשנים האחרונות רנסנס תרבותי חסר תקדים וחזרה למעמדה הטבעי כבירת התרבות של ישראל. המדריך החדשני באפליקציה יביא את מהפכת התרבות בירושלים היישר למכשיר הנייד שלכם ותוכלו להתעדכן ולבלות בשלל האירועים בעיר. אני מזמין אתכם להגיע לירושלים וליהנות ממגוון תרבותי שאין באף מקום אחר".

יש לציין שרשות הצעירים בירושלים שאחראית על פרויקט 'יוצרים בלילה', נוסדה בשנת 2008 לאחר שעיריית ירושלים הבינה שישנה עליה באחוז הצעירים שנוטשים את ירושלים (בעקבות המצב הבטוחני) והעיר זקוקה לגוף שמצד אחד ימנע נטישה מצד הצעירים בעיר ומצד שני יגרום לצעירים נוספים לרצות להתגורר בה.

חנן_בן_סימון_יוצרים_בלילה

 

חברת מועצת העיר, עינב בר, אשר מחזיקה את תיק העסקים מוסיפה: "עיריית ירושלים עמלה על פרויקט חיי הלילה בשנה האחרונה יחד עם רשות הצעירים והעסקים בעיר, כדי ליצר תודעה חדשה של מה שקורה היום בתחום חיי הלילה בירושלים. המטרה של האפליקציה וכמו כן גם של פרויקט 'יוצרים בלילה' היא ליצר עניין נוסף בחיי הלילה וכמובן לעדכן את התושבים על מה שקורה בירושלים".

תגובות

להשאיר תגובה