הבית של היוצרים ביד

יוצרים ביד ואומנים מכל רחבי העולם שמרוכזים כולם בירושלים ומאפשרים לכם להשיג את עבודותיהם המקוריות במקום וירטואלי אחד בלבד. השנה היא רק 2022, אבל המרכז קניות יוצרים ההוא מהעתיד כבר כאן, ומאחוריו עומד ירושלמי משלנו, שלומי בניזרי, שהוא איש סייבר ומתכנת מחשבים בכיר כמו גם ההאקר של ירושלים, תואר שנצמד אליו מאז שפיצח את הקודים של הגופים הגדולים בעולם בימי השובבות שלו בעבר, עד שנהיה ילד טוב ירושלים ופתח לו לפני עשר שנים ברחוב יפו במרכז העיר את חנות הסלולר המתמחה גם במחשבים, "סטוק הסלולר".


וואלה מברוכ לך, שלומי בניזרי, על כך שהשקת השבוע מרכז קניות של יוצרים מקורים www.alpanu.com, בוא תספר לנו מה מיוחד באתר ולמה עשית זאת?

"הכול התחיל כשמשברי הקורונה גרמו לעסקים להתרסק, כשראיתי שאנשים מתחילים לייצר מוצרים בעבודת יד מהבית ומשתמשים ברשתות החברתיות כדי למכור אותם. החלטתי לקחת את כל הידע והניסיון שלי ולבנות במה טכנולוגית ברמה הגבוהה ביותר לכל אותם יוצרים מקסימים שמכינים את מוצריהם בעבודת יד. אני מזמין בזאת כל יוצר לפתוח חנות אינטרנטית בחינם באתר ובאפליקציה, ולהנות ממגוון שירותים שיקדמו את המכירות בחנות שלו בכל העולם ב30 שפות. בנוסף, האתר שלי הוא הראשון מסוגו בעולם שאפשר לקנות בו את המוצרים באמצעות מטבעות קריפטו כמו ביטקוין ואחרים".

תגובות

להשאיר תגובה