תקציבים חדשים לליהי גורלניק יחסי ציבור: אפליקציית זיגמונד המחברת בין מאגר של 750 פסיכולוגים מוסמכים, למי שזקוקים לטיפול מיידי ומועדון הכושר קולנוע פאר אשר הוקם על חורבות הקולנוע המיתולוגי בתל אביב . בין התחומים בהם טיפלה בעבר ומטפלת כיום: הייטק, פוליטיקה ומוניציפלי (עיריות), גסטרונומיה – מסעדות, צרכנות, רכב, אופנה, צעצועים, לייף סטייל, מתחמי אירועים, בריאות, תיירות, עמותות, תרבות, ייצוג אמנים, השקת ספרים ועוד. לגורלניק קשרים חזקים בכל המדיות ושיתופי פעולה עם סלבס ומשפיענים והיא עובדת בשיתוף כפרילאנס עם משרדי יחסי ציבור.
משרד יחסי הציבור "גורלניק יחסי ציבור", בבעלותה של ליהי גורלניק, התחדש בתקציבים חדשים:

פלטפורמת זיגמונד
פלטפורמת "זיגמונד" (אפליקציה ואתר), הוקמה בהמשך לחוויית הלחימה של היזם שלה, נתנאל זינגבוים. במסגרת שירותו הצבאי ביחידת אגוז, שימש כקלע וחבלן ולחם במלחמת "צוק איתן" ב2014, כשהוא חווה חוויית כמעט-מוות ורואה את חבריו נפצעים לידו, חלקם מתו. בזמנו לא ניתן דגש מהמערכות הצבאיות והמעטפת של הלוחמים, בכל האמור לפוסט טראומה. חוויה זו עיצבה את השקפת עולמו ושלחה אותו ללמוד פסיכולוגיה. בעבור שנים ואחרי שני תארים, הקים את פלטפורמת "זיגמונד", שמורכבת מאתר ואפליקציה, מציעה חיבור לכ-750 פסיכולוגים ופסיכולוגיות, המותאמים לכל אדם באופן אישי על פי העדפותיו, מיקום גיאוגרפי, תכיפות ודחיפות הטיפול ועל פי שיקולי תקציב. האלגוריתם יודע להציע גם מטפלים שנמצאים בהסדר עם קופות החולים. הייתרון הגדול – ישנה זמינות מיידית, בניגוד לתורים הרגילים בקופות החולים (אשר עשויים להמשך בין שנה וחצי לשנתיים). הפסיכולוגים של האפליקציה מקיימים שיתופי פעולה עם מגוון עמותות וגופים, ומסייעים בעיבוד טראומה ופוסט טראומה, בייחוד לאור המלחמה.

קולנוע פאר – מחזירים את הכיף לספורט
מועדון הכושר "קולנוע פאר", מוסד תל-אביבי מוכר וידוע, נבנה על חורבות בית הקולנוע האגדי קולנוע פאר שנוסד בשנת 1958. בית הקולנוע נסגר להקרנות בשנת 2007 ובשנת 2010 נפתח מועדון הכושר הנושא את שמו. המועדון נוסד על ידי יזמים צעירים שרצו חדר כושר שונה מהרגיל, מקום שבאים אליו כדי ליהנות ולא בגלל שחייבים להתאמן, מקום שהוא חלק אינטגרלי מהשכונה, מזמין ופונה לכולם.
קולנוע פאר המאובזר, מציע חווית אימון שונה, כיפית ונעימה במתחם המתפרש על פני 1,000 מ"ר במספר מפלסים: מפלס המועדון, בו מכשירי כושר, מתחם משקולות, ומציע מגוון עצום של שיעורי סטודיו ביניהם: שיעורים פונקציונליים, שיעור בר, יוגה, ספינינג, פילאטיס, ריקוד ואימוני אגרוף במתחם אגרוף מקצועי. צוות המאמנים מקצועי, כל אחד בתחומו, מעניקים ליווי יומי למתאמנים הפוקדים את המקום במקצועיות וחברות. בנוסף לזאת, המועדון מציע חווית קהילתית ומגבשת על ידי קיום אירועים מיוחדים בחגים, סדנאות הרצאות ומסיבות לקהל הלקוחות.

לליהי גורלניק משרד יחסי ציבור, אסטרטגיה, ייעוץ משברי וייעוץ תקשורתי, תחת השם "גורלניק יחסי ציבור". לגורלניק ניסיון רב, עשיר ומגוון של 15 שנה בתחומי יחסי הציבור והדוברות; משרד יחסי הציבור בבעלותה, מתמחה בתחומים שונים, על פי התמחויות הבעלים. כמו כן, גורלניק מספקת שירותי פרילאנס לפרויקטים ומשרדי יחסי ציבור אחרים.
בין התחומים בהם טיפלה בעבר ומטפלת: הייטק, פוליטיקה ומוניציפלי (עיריות), גסטרונומיה, צרכנות, רכב, אופנה, צעצועים, לייף סטייל, מתחמי אירועים, בריאות, תיירות, עמותות, תרבות, ייצוג אמנים ועוד, עם קשרים חזקים בכל המדיות ושיתופי פעולה עם סלבס ומשפיענים.

תגובות

להשאיר תגובה