חדש על המדף- טיפוח

LIBRE FLOWERS & FLAMES ליברה פלאוורס אנד פליימס, הבושם החדש שנרקח על ידי אן פליפו וקרלוס בן-נעים, הוא פרץ פרחוני חדש, אנטי-קונפורמיסטי, אשר מציג את אקורד חבצלת המדבר, שנוצר בלעדית לחטיבת היופי באיב סן לורן, הוא מחווה יוקדת לפרח של איב סן לורן. נועז, לוהט ובלתי צפוי, אקורד חבצלת המדבר, מודגש על ידי האחים הפרחוניים הלבנים שלו, טוברוזה ופריחת התפוז, הופך את ליברה פלאוורס אנד פליימס לפרשנות הנשית הזוהרת ביותר לבשמים הארומטיים-פרחוניים האיקוניים של חטיבת היופי באיב סן לורן.

מותג המעצבים YVES SAINT LAURENT גאה להשיק את האייקון הרדיקלי החדש:הבושם החדש לגבר  MySLF LE PARFUM מייסלף לה פרפיום שנולד עם טוטם שהוא הצהרת קוטור, ניחוח ייחודי. ההלם הריחני של פרח גברי, המאתגר את הקודים של הגבריות. בושם שהוא שונה. הוא משקף אותך. מבטא את האני העצמי שלך, על כל הניואנסים שלך. פותח את הדרך לייצוג חדש של גבריות. ויותר מבושם. הצהרה פרחונית עצית, פריחת תפוז גולמית פוגשת עצים עשירים בטקסטורות.

מותג הבישום היוקרתי PRADA מציג את הבושם החדש לנשים: PRADA PARADOXE VIRTUAL FLOWER- פראדה פרדוקס וירטואל פלאוור. בושם המשלב את כל הממדים הפרדוקסליים של הניחוח הנשי.ניחוח פרחוני הנוצר בשילוב טכנולוגיית AI הממציא מחדש את הרעננות. בבקבוק המעוצב כמשולש, בהשארת לוגו המותג.

מותג הבישום היוקרתי MUGLER משיק בושם חדש לגבר: איי*מן פנטזם או דה פרפיום סנסואל A*Men Fantasm Eau de parfum sensuelle. עם בושם הגורמנד, הארומטי, הענברי החדש, מוגלר חושף את הפיתוי הגברי האולטימטיבי, ומשחרר כוח שנובע מחושניות. התמכרות לוהטת, חושנית, אדג'ית, יוקדת, לכודה בתוך בקבוק שחור מרשים, מעוטר בכוכב הכסף האיקוני של מוגלר.

מותג הבישום היוקרתי PRADA מציג: הבושם החדש לנשים בקולקציית LES INFUSIONS DE PRADA:פראדה אינפיוז'ן דה ז'נז'מברה {ג'ינג'ר} INFUSION DE GINGEMBRE קולקציה ייחודית של בשמים שמרגישים כמו עור שני.הקולקצייה מתרחבת עם השקתו של בושם חדש, INFUSION DE GINGEMBRE GINGEMBRE: בושם בניחוח ג'ינג'ר הדרי, רענן ומתובל.

מציגים את SÌ PASSIONE, EAU DE PARFUM INTENSE סי פאסיונה, או דה פרפיום אינטנס החדש.ניחוח פועם, אשר מוצג בבקבוק פלקון חדש באדום בוער שמשנה את צבעו בהדרגה, הניתן למילוי חוזר, ומתעורר לחיים על ידי השגרירה העולמית של חטיבת היופי בג'ורג'יו ארמני, סיידי סינק, בקמפיין חדש ומלהיב.הבושם החדש מזוהה על ידי הלב שלו. יסמין ממגנט, עוצמתי ופועם. אחד הפרחים הלבנים הסמליים ביותר בעולם הבישום הופך לאדום של תשוקה, בנחשול היפר-סנסוריאלי שעוטף את הריגוש שבתשוקה.

מותג היוקרה לנקום, גאה להציג את הבושם האייקוני La vie est belle כמו שמעולם לא היה: ניחוח חדש ומלהיב של אושר ונשי באופן נועז. לה וי א בל ל'אליקסירLa vie est belle L'Elixir שנוצר במיומנות על ידי המאסטר פרפיומרים אנטואן מזונדיה Antoine Maisondieu ו-כריסטוף רנו Christophe Raynaud (ג'יבודאן Givaudan), ניחוח הגורמנד, העצי-פרחוני הזה מעוצב סביב הניגוד המפתה של תמצית עלה סיגלית המשתלב בהרמוניה עם תמצית הורד היוצר נינוח של זר פרחוני זוהר ותו חמאת קקאו, אלו מעוררים את המודרניות החדשה והפרחונית של ל'אליקסיר.

בית האופנה האיטלקי צ'רוטי מרחיב את קו הבשמים המצליח שלו עם ניחוח חדש לנשים – CERRUTI 1881 REVE DE ROSE. זהו המשך טבעי לבושם האייקוני של צ'רוטי 1881 שכבש את השוק לפני כמעט שלושה עשורים.  צ'רוטי, מותג יוקרה שנוסד על ידי נינו צ'רוטי בגיל 20, ידוע בחדשנות ויצירתיות בעולם האופנה והבישום. לאורך השנים, המותג יצר ניחוחות קלאסיים שהפכו לסמל בקרב חובבי אופנת העילית.

MUGLER  מותג הבישום היוקרתי משיק בושם חדש לאישה: אנג'ל פאנטזם או דה פרפיום סנסואל  Angel Fantasm Eau de parfum sensuelle מדובר בבושם שהוא שילוב אקזוטי של אננס, קוקוס, ו-וניל. בושם עסיסי, מגרה ונועז, הרשאה לשחרר את הפנטזיות העמוקות ביותר שלנו.

 

Divine, בושם חדש של קרליין, נרקח במעבדות הבישום בצרפת. ניחוח פרחוני המופק מפרחים עזי ריח המסמלים נשיות ומהווים מפגן בולט של יוקרה, שמחת חיים ותעוזה.מעניק בכל התזה חותם מתוק של נשיות חזקה ונוכחת.

GOLDIE הבושם החדש מבית סטיב מאדן הוא בושם לאישה בעל ניחוחות פרחוניים שנועדו לשקף ולהעצים את האישה המודרנית, הסקסית והחזקה שבטוחה בעצמה ומשדרת ביטחון וייחודיות. המותג משיק את הבושם בכל העולם.

לראשונה מותג HALLOWEEN משיק בושם האו דה פרפיום לנשים הנועד ללוות, לחבק ולעודד את הרצונות העמוקים ביותר שלהן עם הסיסמה Embrace your magic .My Wish מעוצב בצורה עגולה ומהווה מטאפורה המראה שכל מה שאת רוצה נמצא בהשיג ידך. הבקבוק העגול מזמין אותך לגעת בו, להחזיק ולהרגיש אותו קרוב.

הבושם החדש מסדרת לינטרדי מבית ג'יבנשי- לינטרדי אבסולו- הנועזות האייקונית של הבושם L'Interdit מהווה אבן דרך בהיסטוריה של המותג מאז יצירתו על ידי הוברט דה ג'יבנשי בשנת 1957. בשנת 2018, הוא הושק מחדש ומאז ממשיך להתרומם לגבהים חדשים של ייחודיות ותחכום. שנת 2024 מסמנת שלב חשוב בסיפורו של הניחוח המוביל של ג'יבנשי, הפותח דלת לממד חדש ורדיקלי. הפרק האחרון הזה כולל סרט פרסום חדש שצולם בלב פריז עם צילומים המשרים תחושה של סרטי פילם נואר קלאסיים.

קנזו משיקה ניחוח חדש בסדרת FLOWER BY KENZO, הנקרא FLOWER La Récolte Parisienne, המחזיר לחיים את אהבת המותג לפרחים ומשלב את היופי של הטבע העירוני בפריז.הניחוח החדש נולד בשדה הפרחים העירוני של מסאמי שרלוט לבולט בלב פריז.

Omnia Crystalline Eau de Parfum- קולקציית הבישום BVLGARI OMNIA מציגה את הגרסה היוקרתית של הבושם האייקוני קריסטלין – או דה פרפיום החדש.

 

הבושם החדש לאישה, TOUS ELECTROTOUCH או דה פרפיום  בניחוח ענברי- פרחוני, מיועד לנשים שמקרינות אנרגיה ויודעות שהן מרכז תשומת הלב.  הניחוח נפתח בתווים פירותיים ומרעננים של אגס, אשכולית, וחמוציות,  מתמזג בלב עם פריחת יסמין ותפוז, ומתעצם עם נגיעות מתוקות של קרם שניטי. הבסיס המורכב מתווי עץ אלגנטיים כמו סנדלווד ו-Dreamwood™,  (מרכיב ריח טבעי וייחודי המיוצר בטכנולוגיה ירוקה וחדשנית ) מתמזג עם וניל ופרלין ליצירת מגנטיות בלתי ניתנת להתנגדות.


גרלן משיקים את אבסולוט אלגוריה – THE NEW ABSOLUTE FRAGRANCE COLLECTION. בשמים אלו מכילים בין 90% ל95% מרכיבים ממקור טבעי1 ומורכבים מאלכוהול מגידולים אורגניים של שורש צמח הסלק. כסמל למחויבות ארוכת הטווח של גרלן לכדור הארץ, המגוון הביולוגי שלו והסביבה, סדרת אקווה אלגוריה ניתנת למילוי חוזר, מגיעה בבקבוק המכיל יותר מ15% זכוכית ממוחזרת ונמצאת בעדיפות העליונה ובקדמת הבמה בחזון ובערכים של גרלן לקידום איכות הסביבה ועולם ירוק יותר המכבד את הטבע ומעריך אותו בעזרת פריצות דרך בתעשיית הבישום והקוסמטיקה.

לקולקציית בשמי NIGHTOLOGY  מבית חזוס דל פוזו מצטרף ניחוח חדש, NIGHTOLOGY ENIGMATIC SOUL  – עוצמתי, מסתורי מפחיד ומרגש בדיוק כמו הפנתר המייצג אותו. קולקציית בשמי ניטולוגי מהווה אוסף של שישה ניחוחות EAU DE PARFUM,המביאים לעולם הבישום בשורה חדשה ושילוב של איכות יוצאת דופן, חומרי גלם בלעדיים, בשמים מומחים מאחורי כל יצירה וניחוחות שהם יוניסקס המיועדים לאוהבי בלעדיות וייחודיות אמיתיים .

בשנת 2022, לנקום פרצו את הדרך לעתיד זוהר חדש עם השקתו של המייק אפ טיינט אידול אולטרה וור קר אנד גלואו Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Foundation: פורמולה מועשרת ברכיבים לטיפוח העור המבוססת על המומחיות ארוכת השנים של לנקום.וכעת, לנקום מעמיקים ומעשירים את הזוהר עם הסרום קונסילר טיינט אידול אולטרה וור קר אנד גלואו Teint Idole Ultra Wear Care & Glow Serum Concealer: עוצמה חדשה ופורצת דרך לעור קורן וזוהר, שרותמת את הרכיבים הפעילים לטיפוח העור, ומעניקה כיסוי בינוני, ניתן לבנייה, על מנת להסתיר, לטשטש ולהבהיר את אזור העיניים והפנים.יחד, הצמד העוצמתי החדש הזה מציע שגרה שלמה עבור מראה זוהר וקורן.מועשר ב- 81% רכיבי טיפוח, הסרום קונסילר טיינט אידול אולטרה וור קר אנד גלואו מגיע ב-8 גוונים ומתאים לכל סוגי העור.

מותג דאודורנט נושם של קרליין, מתרחב ומשיק סדרה חדשה בקטגוריה: סדרת דאודורנט נושם BIO אסאי.הסדרה החדשה, תושק בשלושה ניחוחות, כאשר כל אחד מהניחוחות יימכר גם כרול און (75 מ"ל) וגם כספריי (150 מ"ל): White Flower ,Soft Peony , .Fresh Cucumber

מותג האיפור הבינלאומי, מייבלין ניו-יורק משיק: ג'ל גבות שקוף להברשה, הרמה ועיצוב הגבות, עמיד בפני מים, לחות זיעה עד 24 שעות, אינו משאיר פיגמנט לבן, אינו מתפורר או מכתים וללא גימור דביק.

מותג היופי ג'ייד משיק את: ON POINT CONTOUR STICKקונטור סטיק. הפתרון המושלם לכל אישה שרוצה להדגיש את תווי פניה באופן טבעי ומקצועי. עם מרקם קליל, גימור מאט ושימוש קל ונוח.

 

מלונות דן מרחיבה את שיתוף הפעולה עם מותג הטיפוח היוקרתי מברצלונה HAAN במסגרתו: אורחי ה-VIP במלונות דן יקבלו, בהשקה מוקדמת, מוצרים של סדרת הריחות החדשה של המותג 'TALES OF LOTUS' שהושקה לאחרונה בהצלחה ברחבי העולם

מותג הקוסמטיקה קרליין משיק מוצרים חדשים בקטגוריית האיפור,המציעים טכנולוגיות ייחודיות לעיצוב תווי הפנים וליצירת מראה עור שזוף, אחיד וטבעי ובינהם Full Coverage  Contour- קונטור לחיטוב ועיצוב תווי הפנים שמצטרף לסדרת הקונסילרים של קרליין ומבוסס על פורמולה טכנולוגית חדשה המבצעת פעולה כפולה:

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק:  מסיר איפור עיניים דו פאזי  השומר ומונע אובדן ריסים, שומר על ריסים מלאכותיים,  טבעוני על בסיס אצות ועשוי מ 99% רכיבים טבעיים,  עדין ואפקטיבי.

תגובות

להשאיר תגובה