חברת "קידי תקשורת", יצרנית שעוני ה-GPS החכמים KIDIWATCH, משיקה לראשונה שיתוף פעולה ייחודי עם שתי הצגות חנוכה הבולטות: "שכחו אותי בולוג" ו־"ממלכת הדינוזאורים". במסגרת שיתוף הפעולה, יוצגו השעונים כחלק מעולם התוכן של ההצגות, ויימכרו במתחמי המרצ'נדייז באולמות.
המהלך, שמכוון במיוחד להורים לילדים בגילאי 3–11, מביא את המוצר ישירות אל קהל היעד הטבעי שלו משפחות שמחפשות פתרונות תקשורת בטוחים לילדים צעירים, ללא חשיפה לרשתות חברתיות וללא הסחות דעת מיותרות.
לדברי מירב דורני סמנכ"לית קידי תקשורת: "היה לנו חשוב להגיע בדיוק אל הקהל שמחפש היום אלטרנטיבה בטוחה לסמארטפון. ההצגות מושכות עשרות אלפי משפחות, וזה המקום האידיאלי לחשוף הורים לפתרון שנותן לילדים עצמאות וביטחון ולנו כהורים שקט נפשי."
השעון החכם Kidiwatch, שנחשב לאחד המוצרים המובילים בישראל בתחום הבטיחות הדיגיטלית לילדים, כולל פונקציות בסיסיות הנחוצות בלבד שיחות למספרים מאושרים, איתור מיקום, לחצן מצוקה, וצ’אט מאובטח בין ילד להורה ללא גישה לרשתות חברתיות, מצלמות פתוחות או אפליקציות מסוכנות.
הצלחה גם בזירה הבינלאומית
לאחרונה רשמה Kidiwatch הישג נוסף: החברה נבחרה על ידי Buki France, אחת מחברות הצעצועים הלימודיים הגדולות באירופה, לשיתוף פעולה בלעדי במסגרתו הושק בצרפת דגם מיוחד המבוסס על טכנולוגיית Kidiwatch. הדגם נמכר בהצלחה ברשתות הגדולות בצרפת, ומבסס את מעמד החברה כפתרון בינלאומי מוביל להגנה על ילדים בעידן הדיגיטלי.













