רשת "מאפה נאמן" יוצאת השנה, לראשונה, בשיתוף פעולה מפתיע ומסקרן עם הבלוגר, המתכונאי ומומחה לפיתוח תוכן קולינרי – רון יוחננוב אשר הרכיב קולקציית קפסולה מתוקה וייחודית לרשת לקראת חג השבועות.

הרשת משיקה קולקציית שבועות חגיגית במיוחד עם  מגוון מאפים שיהפכו את חג השבועות לחגיגה של גבינות וטעמים. החג הזה מפתיעה הרשת עם קולקציה ייחודית של המתכונאי ומומחה לפיתוח תוכן קולינארי רון יוחננוב אשר בנה קולקציה עשירה בטעמים מיוחדים ומסקרנים עם חומרי גלם משובחים שיהפכו את החג הלבן לחוויה קולינרית יוצאת דופן עם טעמים חדשים, טעימים ומסקרנים.

גבינה מלבי כנאפה של רון יוחננוב למאפה נאמן קרדיט גיל אבירם

הקולקציה  של רון יוחננוב למאפה נאמן מורכבת מעוגות גבינה בשילובים חדשניים – החל מעוגת גבינה בקלווה פיסטוקים, עוגת גבינה באסקית, עוגת כתר גבינה לוטוס עם כדורי שוקולד לוטוס , בריוש גבינה תפוזים, בחושה גבינה וניל וקראמבל ופחזניות קרם נוצ'לה.

הקולקציה של רון תמכר בסניפי רשת מאפה נאמן לצד הקולקציה הקלאסית של הרשת – קראנץ' גבינה, עוגת גבינה קרה עם שוקלד מקורמל, קדאיף גבינה עם נגיעות שוקולד,  ריקוטה ודובדני אמרנה, קראמבל שקדים וגם קישים בשילובים שונים, לזניות, מאפים לחמים ועוד.

הקולקציה משלבת חומרי גלם משובחים ומובחרים על מנת להעניק חוויה קולינרית עשירה במיוחד.

את הטעמים המיוחדים ניתן כבר לטעום ב- 63 סניפי רשת "מאפה נאמן" הפזורים ברחבי הארץ.

מימי ורון. קרדיט גיל אבירם

מימי נאמן שייך, מבעלי רשת מאפה נאמן: "חג השבועות, חג מתן תורה, הינו חג חשוב במסורת היהודית. השנה, יותר מתמיד, החלטנו לציין את שבועות ובגדול, כדי לחדד את חשיבות האחדות בחג החשוב והמיוחד הזה. החיבור עם רון יוחננוב, אחד מאנשי הקולינריה המובילים בישראל, היה טבעי. שילוב כישוריו הייחודיים של רון עם ׳מאפה נאמן׳, הרשת המובילה בעולם המאפים, הוליד קולקציה מפתיעה וטעימה במיוחד של מאכלי גבינה משובחים ועוגות נהדרות המוכרחות לקשט כל שולחן. חג שמח וטעים לכל בית ישראל וכולי תקווה שהחטופים ישובו אלינו במהרה".

רון יוחננוב קולקציית המתוקים לרשת מאפה נאמן:

  1. עוגת גבינה לוטוס – בשלושה גדלים : קטן – 120 ₪, גדול – 170 ₪, פס – 65 ₪.
  2. עוגת גבינה באסקית סאן – סבסטיאן – 99  ₪.
  3. בריוש גבינה הדרים – 49 ₪.
  4. גבינה מלבי, כנאפה : קטן –  120  ₪, גדול –  170 ₪, פס – 65 ₪.
  5. בחושה גבינה ופירות אדומים –  49 ₪.
  6. דניש גבינת פטל / אוכמניות – 60 ₪.
  7. מארז פחזניות קרם נוצ'לה – 48 ₪.

לאתר:   https://neeman.co.il

תגובות

להשאיר תגובה