לקדש את הרגע

רשת הצורפים מציגה: מגוון מתנות למתחתנים לרגעים מרגשים ,במבצע מיוחד של עד 30% הנחה. תתקדשו!

עונת החתונות מתקרבת ודווקא לאור התקופה גובר הביקוש למתנות עם משמעות ושייכות.

רשת הצורפים מציגה קולקציית מתחתנים עם מגוון פמוטים וכוסות קידוש בעיצובים חדשניים ולצד הקלאסיים והנצחיים לחתן ולכלה. פרטי הצורפים מלווים את הרגעים הקטנים והגדולים למיוחדים עם זיכרונות מתוקים לאורך השנים. בימים אלה מציעה הרשת מבצע מיוחד של עד 30% הנחה.

בכל סניפי הצורפים ובאתר האונליין ששל החברה ייהנו המבקרים מתצוגות ענק וקולקציות מרהיבות של פמוטים, סטי חתן וגביעים במגוון רחב של סגנונות, עיצובים, גדלים ומחירים.

יעקב מרדינגר, צורף ואמן ראשי משתף במחשבה שמאחורי היצירה: "בדיוק עבור רגעים מרגשים של בניית בית חדש בישראל, יצרנו בהצורפים קולקציית כלי כסף בעיצוב מוקפד ובלתי מתפשר, ובמחירים מיוחדים שיאפשרו לכל משפחה חדשה לנצור רגעים מרגשים ." 

הצורפים הינה הרשת היחידה המעניקה תו איכות ומקוריות לפריטי המותג. כחברה בעלת מסורת של מעל 72 שנה, המותג מיישם הלכה למעשה את החזון והשליחות בשימור צורפות כסף טהור. כחלק מחזון זה יצרו בצורפים משנה סדורה על פיה מדורגת כל יצירה במדדים אוניברסליים, כדי להבטיח איכות בלתי מתפשרת. בכל רכישה של כלי כסף בהצורפים, מקבלים תעודת הערכה מקורית ISI המפרטת ארבעה מדדים: מקוריות העיצוב, דרגת הצורף, עובי הכסף ורמת הגימור, המעידים על אותנטיות, איכות ואמינות הפריט שרכשתם.

המבצע  הינו לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים

תוקף: 19/5-6/6   או עד גמר המלאי, המוקדם מביניהם

תקף על הפריטים המשתתפים במבצע בלבד, 

לא כולל פריטי LEGACY וללא כפל הנחות

 

תגובות

להשאיר תגובה