חדש על המדף

בטיסט, מותג השמפו היבש המוביל בעולם, משיק בימים אלה שמפו יבש XXL   המעניק נפח לשיער,  נוכחות, נפח, שיק, טיפוח והזנה.הייחודיות של בטיסט החדש היא פורמולה המועשרת בטלק וסיליקה המוסיפים אקסטרה נפח לשיער. בנוסף, מעניק השמפו היבש החדש טיפוח והזנה:מועשר בקרטין  ובשמן האינקה אינצ'י המעניקים לשיער מראה רענן ונקי.

חני הרשקו, קוסמטיקאית ותזונאית מעל 40 שנה בתחום. היא הבעלים של "חני קוסמטיקס" מרכז אסתטיקה טיפולי ששוכן במרכז העיר בקרית מלאכי.היא החלה את דרכה לפני למעלה מעשור ומאז היא מפתחת מוצרים ושיטות טיפול המשלבות בין תזונה לעור הפנים עם

התמחות בבעיות עור מהקשות ביותר: אקנה, צלקות, כתמים הצערת העור והסרת שיער. ניתן לרכוש את המוצרים: מרכז דוד סנטר ז'בוטינסקי 43, קרית מלאכי. בין המוצרים:Perfect cleanser:קצף ניקוי עדין המכיל בתוכו חומצה היאלורונית וגליקולית, מנקה ביסודיות ושומר על הלחות הטבעית של העור. eye cream: קרם עיניים עשיר בויטמינים ופפטידים מטפל בכהויות, נפיחויות וקמטים באזור העיניים ומטשטש את סימני העייפות. Clear moisturizing:קרם לחות במרקם קליל, המכיל ויטמין B3  התורם לחיזוק והגנה על העור. שימוש קבוע בקרם מעניק לעור את הלחות המקסימלית שלו.

חדש מאולטרסול של ד"ר פישר בסדרת BABY NATURAL: תחליב הגנה לגוף ולפנים לתינוק – ללא בושם להגנה גבוהה במיוחדSPF50+  , 100% מסנני קרינה מינרליים, היפואלרגני ומתאים לעור רגיש, ללא פרבנים ואוקסיבנזון,עמיד מאוד במים עם לחות ל-24 שעות המתאים לשימוש מגיל לידה.

מותג הטואלטיקה, נקה 7, ממשיך לחדש ומשיק כעת את הסדרה החדשה,שמפו ומרכך בנוסחה מתקדמת לניקוי עדין של השיער והקרקפת, הכוללת שמפו ומרכך משלושה סוגים עם קומפלקס ייחודי לכל סוג ובינהם שמפו ומרכך משקם עם קומפלקס של שמן קוקוס, קרטין ופרו וויטמין B5 , המסייעים להזנת השיער והקרקפת בלחות ובמניעת פיצול השערה. למראה שיער בריא ומלא ברק.

WELEDA משיק בימים אלה שמן רימונים, למיצוק והזנה אינטנסיבית לעור הפנים ולאזור הצוואר, המבוסס על 100% רכיבים ממקור טבעי.השמן החדש מצטרף לסדרת האנטי אייג'ינג והוא מעודד התחדשות של העור עם תערובת עשירה של שמנים פעילים ממקור טבעי וליפידים חיוניים, עשיר באנטיאוקסידנטים המגנים מפני נזקי הרדיקלים החופשיים, ומפחית נראות של קמטים וקמטוטים למראה חלק יותר וצעיר.

מותג הלקים essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים,משיק מוצר טיפוח חדש וייעודי לחיזוק הציפורן בגוון שקוף ומלא ברק: HARD TO RESIST ADVANCED NAIL STRENGTHENE ("הארד טו רזיסט").המוצר הטיפולי החדש מעולם טיפוח הציפורניים (Nail Care) הוא מחזק ציפורניים מתקדם,המאחה את השכבות החלשות של הציפורן לצד שכבת הגנה מפני נזקי היום-יום. המחזק מעניק לציפורניים טיפול עוצמתי ומיידי.

המותג קוויק, סדרת מוצרים לניקוי מהיר ויעיל, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרת מוצריו ומשיק מטליות מיקרופייבר נשלפות אחת אחת לניקוי כל סוגי המשטחים.

בן & ג'ריס ישראל מחזירים לקיץ 2024  את הטעם האהוב למדפים:  פיינט גלידת דבלין מדסלייד,גלידת אייריש קרים משמנת משובחת עם עוגיות שוקולד שוקולד צ'יפס וסווירל של פאדג' קפה.הגלידה נקראת על שמו של הקוקטייל הידוע "מדסלייד" המורכב מאייריש קרים וליקר קפה ונחשב לפופולרי ואהוב ברחבי העולם. גלידת דבלין מדסלייד משלבת טעמים של קוקטייל עשיר.

אסם-נסטלה מתחברת לטרנד האהוב ומשיקה לראשונה בישראל את סדרת מנה חמה בטעם מק אנד צ'יז להכנה מהירה בבית או בחוץ ללא מאמץ. מנה חמה בטעםMAC&CHEESE  – קלאסי, מנה חמה בטעםMAC&CHEESE  SPICY ומנה חמה בטעםMAC&CHEESE  – בצל

אסם, מובילת שוק החטיפים בישראל, מחזקת את קטגוריית במבה במילוי, ומחזירה למדפים במיוחד לקראת הקיץ את מהדורת במבה במילוי קרם בטעם בראוניז.

Bamba peanut snack fill with brownie cream

עוד מאסם,לראשונה מהדורה מיוחדת של בייגלה שטוחים בתיבול חמוץ חריף במיוחד לקראת הקיץ ובסמיכות למשחקי אליפות אירופה בכדורגל לצפייה מושלמת עם חברים במשחקים ולכל חובבי סדרת בייגלה שטוחים.

נביעות, משיק גם השנה מהדורה מיוחדת של בקבוקי מים אישיים, עם דמויות המיניונים האהובות לרגל יציאת הסרט החדש בסדרה.את המהדורה המיוחדת ניתן יהיה למצוא במארזי שישייה של בקבוקי 500 מ"ג ובבקבוקים אישיים. הבקבוקים האישיים מתאימים לצריכה מחוץ לבית מהלך שגרת היום או בבילוי אחר הצהריים.

דנונה, מותג היוגורט המוביל מבית שטראוס, מרחיב את סדרת דנונה מולטי ומשיק את דנונה מולטי בתוספת שיבולת שועל במתיקות מעודנת, שמצטרף למולטי לבן ומולטי צ'יה.

שטראוס וסטארטאפ הפודטק הישראלי TORR משיקים סדרת חטיפים המיוצרים באמצעות טכנולוגיה חדשנית, המייתרת את השימוש בסוכר מוסף או בממתיקים מלאכותיים בשלושה טעמים: חטיף פירות ואגוזים עם בננה וקוקוס, חטיף פירות ואגוזים עם תאנים ופיסטוק וחטיף פירות ושקדים עם זיתים ותבלינים.

לקראת פתיחת עונת הספורט, שטראוס משיקה במהדורה מיוחדת של החטיפים האהובים באריזות מוגדלות: צ'יטוס פאפס זיגזג, דוריטוס חמוץ מתוק, דוריטוס חמוץ חריף ותפוצ'יפס ברביקיו דבש, כך שיהוו פתרון נגיש וחסכוני עבור המארחים והמתארחים.

נספרסו פותחת את העונה החמה עם קולקציית "Taste the summer moments" לרגעי קיץ מרעננים. הקולקציה משלבת שורה של תערובות קפה ייחודיות שנועדו לשילוב עם קרח, כולל טעם "וניל שקדים" חדש ובמהדורה מוגבלת עבור מכונות ממשפחת ורטו, לצד אביזרים מעוצבים ומתכונים שיציתו את בלוטות הטעם ומשתלבים ביצירת רגעים מענגים.

חדש! תערובת קפה קר להכנת קפה קר בטעם וניל שקדים: תערובת קפה קר במהדורה מוגבלת שנועדה לימי קיץ חמים. תערובת קפה בהירה של פולי ערביקה בטעם חלק ומרענן. התערובת החדשה מגיעה באריזה לאספנים בצבע צהוב שמשי, שעוצבה בשיתוף פעולה עם חברת Pantone.

תערובת קפה בטעם קוקוס טרופי Coconut Flavor תערובת קפה קר בגודל מאג 230 מ"ל, קפה מתקתק ומפנק בטעם קוקוס עם נגיעת וניל וארומות מתקתקות של קרמל. ארצות מקור- ברזיל וגואטמלה.

תערובת קפה קר Ice Laggero: תערובת קפה קר בגודל אספרסו כפול 80 מ"ל , תערובת עדינה עם ארומות פירותיות מושלמת לקפה קר קליל ומפנק. ארצות מקור- אתיופיה ואינדונזיה.

קולקציית WILD החדשה שיצרו מעצבות הבית של ורדינון ונעמן במהדורה מוגבלת, בועטת ופראית במיוחד, מביאה את אווירת הספארי מאפריקה היישר אלינו – הביתה ומחוצה לו.בקפסולה ייחודית, שתימכר רק עד גמר המלאי מגוון מצעים, מגבות חוף, חלוקים, כלי הגשה, צידניות, בקבוקי שתייה TO GO ועוד – בצבעים עזים עם הדפסים במוטיבים אפריקאים: זברה, נמר, טיגריס וחיבורים יצירתיים שלהם עם פרינטים פרחוניים ססגוניים.

כך בין המוצרים שבקולקציית Wild האקסקלוסיבית של ורדינון ארבעה סטים של מצעי כותנה איכותיים, שמיכת קיץ מלטפת, שטיחון אמבט ומארז מגבות אורחים, חלוקי קטיפה ומגבות חוף בעיצוב תואם וגם כרית נוי קטיפתית עם רקמה.ולא רק בבית. במהדורת הקפסולה של ורדינון ונעמן מבחר כלי הגשה ממלמין איכותי, בקבוקי שתייה TO GO וצידנית תרמית בווייב קיצי ואופטימי. העיצוב הייחודי OVER THE TOP של פריטי האירוח, שבמבט ראשון אינם נראים כמו בחירה מובנת מאליה, מחוללים שילובים לא שגרתיים עם אמירה אותנטית מובהקת. בנוסף, כלי מלמין מצטיינים במשקלם הקל, הם כמעט אינם שבירים ומהווים אלטרנטיבה מעולה וידידותית לסביבה לכלים חד פעמיים.

מותג  הכלים הרבפעמיים טאפרוור נכנס לראשונה לחנויות הריטייל, ויימכר בסניפי רשת המשביר.טאפרוור מביא את בשורת הכלים הר בפעמיים וידוע באיכות הגבוהה של מוצריו. המותג מציע כלי אחסון למזון, כלי מטבח, כלים לחימום במיקרוגל ובתנור, כלי הגשה ואירוח, כלים לפיקניק ולטיולים, גאדג'טים ועוד. למותג ליין מוצרים אקולוגיים המיוצרים מפלסטיק חד פעמי ממוחזר ושומרים על המשאבים הטבעיים בעולם, וכל מוצריו ידועים באיכותם ועמידותם לאורך שנים רבות.

סופר-פארם שתורמת למעלה מ-20 שנה לאגודת סוכרת נעורים (סוג 1), יוצאת במבצע ההתרמה השנתי שלה למען ילדים, בני נוער ובוגרים המתמודדים עם סוכרת נעורים (סוג 1). מטרת מבצע ההתרמה, היא העלאת המודעות לסימנים המזהים של סוכרת נעורים, ואבחון מוקדם שעשוי להקל על התופעות ואף להציל חיים.במהלך ימי המבצע, יוצעו למכירה בקופות סניפי סופר-פארם ארבעה צמידים מעוצבים וייחודיים עם מסרים מעצימים בעלות של 10 שקל, כאשר כל ההכנסות ממכירתם יעברו לאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1), וזאת במטרה לאפשר ללקוחות המעוניינים לתרום אף הם להעלאת המודעות וסימני הזיהוי.

פארמה מדיק" שמחה להכריז על חידוש מרחיק לכת בתחום הבריאות, משקל דיאגנוסטי, שמציג, מלבד משקל הגוף סדרה של  8 מדדים שונים, היוצרים יחד תמונת מצב בריאותית מדויקת ומפורטת. המדדים המוצגים כוללים: משקל גוף, BFR (מגבלות בזרימת הדם), BMI (מדד מסת הגוף), אחוזי שריר, אחוז מים בגוף, מסת עצם, BMR (קצב מטאבולי בסיסי), אחוז החלבון, הגיל המטבולי, אינדקס שומן ויטרלי, שומן תת-עור, משקל תקני, בקרת משקל, מסת שומן, משקל ללא שומן, מסת שריר, מסת חלבון, רמת השמנת יתר.כל הנתונים האלה מסונכרנים לאפליקציה בשם LEAONE ומשודרים באמצעות בלוטות' לכל סמארטפון. האפליקציה תומכת ב-20 שפות ומאפשרת שיתוף נתונים באמצעות FitBit ו-Apple Health , כלומר גם למשתמשי אייפון וגם למשתמשי אנדרואיד. כמובן שאפשר להשתמש במשקל גם כמשקל רגיל, למי שאינו מעוניין לבדוק את כל המדדים.

 

תגובות

להשאיר תגובה