חדש על המדף

בעיצומם של ימי הקיץ החמים, נסקפה טייסטרס צ'ויס שמח להשיק מהדורת קיץ מוגבלת שתרענן לכם את הקיץ: מארז מפנק וייחודי של נסקפה טייסטרס צ'ויס בתוספת שייקר להכנת קפה קר מושלם, זמין בכל רגע וכזה שיעניק לכם את ההזדמנות להתרענן ולקחת רגע איכותי לעצמכם. כל מה שנותר לכם זה לשקשק, למזוג וליהנות.

'מוצרי איכות אמריקאים', יצרנית סדרת המאפים הביתים 'בראנץ' & קראנץ',משיקה לכבוד החג קינוח חגיגי ומיוחד במהדורה מוגבלת: בלינ'צס גבינה עם תות המושלם לאירוח.המוצר מגיע במארז הכולל חמש יחידות של בלינצ'ס גבינה במילוי גבינה אמיתית ותות שדה שניתן לשלוף מן המקפיא, ולאחר 8 דקות הכנה, הקינוח מוכן להגשה, כמו קינוח במסעדה.

לקראת חג שבועות,ויסוצקי משיקים תיבת צ'אי חגיגית תיבה מעוצבת הכוללת מיקס של טעמי צ'אי לאירוח בין הטעמים: צ'אי קרמל מלוח עם קמצוץ מלח וקרמליות מודגשת; צ'אי שקדים עם טעם עוצמתי של; צ'אי מוקה, צ'אי וניל וכמובן צ'אי מסאלה מתערובת עלי תה הודי בשילוב התבלינים הקלאסיים – קינמון, ג'ינג'ר, ציפורן, הל ופלפל שחור.להשיג באתר ויסוצקי.

טחינת אל ארז מרחיבה את הצעת הערך שלה בקטגוריית הטחינה הגולמית ומשיקה סדרת מוצרים חדשה – טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת,שתיהן בבקבוק לחיץ, המשדרג את חווית השימוש והופך אותו לפשוט, קל ונוח.כל האיכות המוכרת, במרקם עדין במיוחד, מוגשת כעת בבקבוק לחיץ המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה.

'מאסטר שף' משיק לראשונה:  מיני קרוטונים בתיבול פיקנטי, באריזה המספקת נוחות שימוש ושמירה על הטריות. המיני קרוטונים החדשים פריכים במיוחד, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. ניתן להשתמש בהם כתוספת במגוון מנות: סלטים, מרקים והם מתאימים גם כנשנוש, הם יעניקו קראנצ'יות פיקנטית לכל ביס

מטרנה, מובילת תחום מזון התינוקות בישראל, משיקה צנצנות וסקוויזים של מחיות בטעמים, והם יצטרפו אל מגוון מוצרי התינוקות שתחת המותג מטרנה. בסדרת המחיות בצנצנת שישה טעמים מובילים ואהובים: תפוח בננה, סלט פירות, מרק ירקות מעורבים, תפוח עץ, גזר תפוח מנגו, ותפוח גזר. בסדרת הסקוויזים שבעה טעמים מובילים ואהובים: תפוח בננה, סלט פירות, אגס, תפוח עץ, גזר תפוח מנגו, תפוח גזר וטעם ייחודי ואהוב: תפוח בננה תות.כל המחיות מותאמות לגילאי 6 חודשים ומעלה, הינן ללא תוספת סוכר, חומרי טעם וריח או כל חומר משמר.

Fanta, מותג המשקאות מבית קוקה-קולה, ממשיך גם השנה עם קונספט ה-  ?What_The_Fanta#, עם טעם Zero חדש וסודי שמגיע אלינו והשנה בקונספט שחוזר בזמן ושואל מה הטעם של פעם? הטעם הסודי כמובן לא יירשם על גבי האריזה וייחשף בפעילות מדיה ייעודית בחודש יוני.

טארופרמן, בירה פרימיום צ'כית המובילה בעולם, משיקה מארז בירות חדש לקראת עונת הקיץ, מושלם לכל אירוע חברתי או סתם ערב רגוע בבית. המארז כולל 5 בקבוקים בנפח 330 מ"ל של בירת סטארופרמן, לצד כוס בירה ייחודית וממותגת – כל מה שצריך כדי ליהנות מהטעם המשובח והמרענן של סטארופרמן, בירה למומחים אשר בושלה על יד מומחים.

מותג התזונה המהפכני "מלכת הג'לי" משיק את המוצר הבא בתחום תחליפי הסוכר – "קליאת"- מדובר ב תחליף הסוכר הכי מתוק שקיים היום בשוק  ועל פי היצרנית,300 גרם של קליאת שווה ערך במתיקות ל 4200 גרם סוכר.

 

אחרי שנה מאתגרת גם עבור הצוות החינוכי ולכבוד סיום שנת הלימודים הקרבה, 'מקס ברנר' משיקה קולקציה חדשה של מארז שי הכוללים גם מוצרי שוקולד איכותי עשויים כחול-לבן וגם מוצרי טיפוח לגוף המבוססים על חמאת קקאו.אז רגע לפני מסיבות הסיום, מקס ברנר מציעה לפנק את אלו שדאגו ליקרים לנו מכל במתנה המושלמת כאות הוקרה ותודה.בין מארזי הקולקציה ניתן למצוא:מארז SWEET BREAK MUSE –  – קופסת מתכת מעוצבת המשלבת פקאן סיני עטוף בנוגט ובאבקת קקאו, כדורי דגנים מצופים בשוקולד לבן וקרם נוצ'לה, טיפות שוקולד חלב מעולה עם סוכריות קופצות.

חג השבועות מתקרב, ואיתו הארוחות המשפחתיות המבוססות על טהרת האירוח החלבי. במחלבות גד החליטו להקל על מלאכת האירוח והשיקו מארז לבית, לפיקניק או מתנה למארחים, בשיתוף פעולה ראשון עם רשת הסופרים מבית וולט-  Wolt Market.הכולל 6 סוגי גבינות וחמאה, מפת נייר לסידור הפלטה המושלמת וחוברת מתכונים מיוחדת לשבועות, עם מתכונים של לייזה פאנלים, את המארז ניתן להזמין בוולט מרקט בכל ימות השבוע ובשעות גמישות באפליקציית וולט.

לקראת חג השבועות, 'יקבי כרמל' יוצאים עם השקות חדשות בסדרה האזורית, עם מיתוג חדש ואלגנטי: חדש! אזורית סוביניון בלאן 2023, בציר חדש לאזורית רוזה 2023.

 

עוגות גבינה:

המוסד הקולינרי "עוגות דה לה פה" שיחגוג בקיץ הקרוב 30 שנים של עשייה עם המנות המתוקות האייקוניות, מציע לקראת חג השבועות הקרב ובא, מגוון רחב של עוגות גבינה לאירוע של פעם בשנה. עוגות דה לה פה מציגה את ביכוריה: החל מעוגות הגבינה הקלאסיות והמרשימות המוכרות מזה 30 שנה ועד עוגות המיוצרות במהדורה מוגבלת לחג השבועות המשלבות בין החמיצות למתקתקות עדינה ושומרות על אלגנטיות מדויקת.עוגת יוגורט מישמיש עם תחתית ביסקוויט פיסטוק, קרמו משמש ומוס מיוגורט באפלו משובח בציפוי משמש פטל,עוגת גבינה יער עם מוס גבינה מפנק בשילוב פירות יער על תחתית של קדאיף ספוג בחמאה, ועוגת גבינה מנגו עם מוס גבינה מפנק עם פירות טרופיים, מנגו וליצ'י, על תחתית של קדאיף אפוי בחמאה.

 

לאלו שרוצים "לחסוך" בקלוריות ובגלוטן בארוחות החגיגיות בחג השבועות,  ולא רוצים להגיש כקינוח עוגה  עמוסה בסוכר ובגולטן, אם  מטעמי בריאות, סוכרתיים או צליאקים, רשת ביגה משיקה לראשונה עוגת מוס גבינה עם פירורים לא אפויה: ללא סוכר וללא גלוטן.העוגה טעימה, מיוחדות, קטיפתית, הטעם והמרקם ללא פשרות,  ולא ניתן ל"הרגיש את ההבדל". העוגה של ביגה עשירה, אלגנטית ואיכותית היא מורכבת מקמח ללא גלוטן, תחליף סוכר, וממגוון גבינות לבנות רזות עם טוויסט עדין של גרידת לימון.

גם השנה, בונז'ור, חברת המאפה המובילה בישראל, מציעה מגוון מאפים, מתוקים ומלוחים, עם חומרי גלם איכותיים חלקם מבוססי חמאה, ללא חומרי משמרים, שיהפכו כל ארוחת החג למפנקת ולטעימה במיוחד ובינהם– עוגת בריוש גבינה עשויה מבצק רך ונימוח עם מלית גבינה מתקתקה ומפנקת, מעניקה טעם עשיר ואיכותי לארוחת החג.ניתן להשיג ברשתות השיווק ובבתי המאפה נבחרים שעובדים עם מגוון מוצרי בונז'ור- סניפי חצי חינם, מחסני השוק, ויקטורי, סטופ מרקט, סניפי יילו מרקט, יוחננוף, פוליצר, קינג סטור, חינם פלוס, סופר סופר, חביב. כשרות: בד"ץ בית יוסף

לכבוד חג השבועות, שואורום בייקהאוס ואסם נסטלה, החליטו לרגש ולהפתיע את קהל הצרכנים חובבי המאפים החלביים והמתוקים ויצאו בשיתוף פעולה מיוחד להשקת קולקציית קינוחים ייחודית ומרהיבה במילויי פודינג מפתיעים של החטיפים האהובים על הישראלים – במבה מתוקה ובייגלה.הקולקציה כוללת שלושה קינוחים:ברלינר במילוי קרם פודינג בייגלה / קרם פודינג במבה מתוקה, קרואסון ממולא בקרם פודינג בייגלה/ קרם פודינג במבה מתוקה ובאן וניל בציפוי שוקולד חלבי מפנק וקרם פודינג בייגלה / קרם פודינג בטעם במבה מתוקה ושברי במבה.

לקראת חג השבועות, משיקה קונדיטוריית ביסקוטי קולקציית עוגות ומאפים חלביים, עשירה ומגוונת לאוהבי המתוק והמלוח. בלב הקולקציה, שתימכר בשש חנויות הקונדיטוריה ברחבי הארץ, הוציאה השף-קונדיטורית רוסלה יונה תחת ידיה מבחר עוגות גבינה אפויות וקרות על טהרת סוגים שונים של קינוחים אהובים ומקוריים. לצד אלו, יימכרו בביסקוטי קישים במליות מעניינות ומעודנות, דברי מאפה ולזניות עשירות. כל המוצרים מתאפיינים בטעם וניחוח ביתי ועשויים מחומרי גלם מובחרים ואיכותיים.בין המאפים המתוקים שמציעה ביסקוטי לחג השבועות ניתן למצוא את המוצרים הבאים:קולקציית עוגות החג במהדורה מוגבלת (74 ₪ לפס, 154 ₪ לעוגה בקוטר 20) פבלובינה – טורט טרס לצ'ס, קרם גבינה קרה, מרנג פבלובה, קרם דובדבנים ודובדבני אמרנה ועוד.

רשת "מאפה נאמן",משיקה קולקציית שבועות חגיגית במיוחד עם מגוון עוגות, קישים, לזניות, בורקסים, פוקאצ'ות ולחמים – לכל אוהבי המתוק והמלוח. והשנה לראשונה משיקה רשת מאפה נאמן שיתוף פעולה מפתיע ומסקרן עם הבלוגר, המתכונאי ומומחה לפיתוח תוכן קולינרי – רון יוחננוב אשר הרכיב קולקציית קפסולה מתוקה וייחודית לרשת לקראת חג השבועות.הקולקציה של יוחננוב למאפה נאמן מורכבת מעוגות גבינה בשילובים חדשניים – החל מעוגת גבינה בקלווה פיסטוקים, עוגת גבינה באסקית, עוגת כתר גבינה לוטוס עם כדורי שוקולד לוטוס , בריוש גבינה תפוזים, בחושה גבינה וניל וקראמבל ופחזניות קרם נוצ'לה.הקולקציה של רון תמכר בסניפי רשת מאפה נאמן לצד הקולקציה הקלאסית של הרשת – קראנץ' גבינה, עוגת גבינה קרה עם שוקלד מקורמל, קדאיף גבינה עם נגיעות שוקולד,  ריקוטה ודובדני אמרנה, קראמבל שקדים וגם קישים בשילובים שונים, לזניות, מאפים לחמים ועוד.

 

 

טיפוח:

מותג טיפוח השיער Pantene, משיק את סדרת Molecular Bond Repair המבטיחה לשקם את הקשרים המולקולריים של השיערה ובכך להחזיר לו את הזוהר, החיות והמראה הבריא.
מדובר בבשורה צרכנית של ממש – שכן מוצרי הפרמיום של הסדרה החדשה לשיקום מולקולרי יוצעו לצרכנים במחיר נגיש לכל כיס.

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'אלביב' מבית 'לוריאל פריז' משיק סדרת טיפוח חדשה לטיפול בקרקפת שומנית: הידרה פיור (HYDRA PURE)הסדרה החדשה משלבת חומצה סליצילית בעלת יכולות ניקוי ואיזון וחומצה היאלורונית המעניקה לחות מוגברת. לראשונה בישראל בקטגורית טיפוח השיער – סרום ייעודי לשורשים ולקרקפת שומניים עם פורמולה ייחודית המעניקה פילינג עדין לקרקפת עם עד 72 שעות של שורשים רעננים ואורכים מלאים בלחות  מבלי להכביד על השיער.

מותג הפרימיום לשיער HASK משיק סדרה למראה שיער מלא, בעל נפח ומחזק את סיב השיערה.הסדרה  משתייכת לקטגוריית ה"קלין ביוטי" והיא בעלת פורמולות מקצועיות, נקיות  ואיכותיות: ללא סולפטים, פתלטים, פרבנים, גלוטן, ללא אלכוהול המייבש את השיער וצבעים מלאכותיים –  הפורמולות מתאימות לכל סוגי השיער גם לשיער שעבר החלקה.   סדרת הביוטין  של HASK מכילה שילוב מנצח של 3 מרכיבים עיקריים :ביוטין,קולגן וקפה.שילוב שלושת רכיבים אלו, מעבה משמעותית  את מראה השיער.

פינוק GLOW הוא בעצם תת-מותג חדש של "פינוק", אשר יכיל שלוש סדרות שונות של שמפו ומרכך בפורמולה חדשה וללא סולפטים*. כל צמד מוצרים מתאים לסוג שיער שונה ומציע לצרכניות את האופציה ליהנות ממוצרי פרימיום איכותיים תחת המותג האהוב והמוכר.

מותג היופי ג'ייד משיק את: ON POINT ULTRA-FINE PRECISION BROW DUET- מעצב גבות דו-צדדי ללא חידוד למילוי, עיבוי, הגדרה וקיבוע.

לכבוד סוף שנת הלימודים Laline משיקה קולקציה חדשה – Warm Vanilla לחוויה מרעננת חושים. הקולקציה הינה קומפוזיציה פרחונית של וניל מתקתק מיערות טרופים רחוקים, המשתלב באיזון מופלא עם ניחוחות רומנטיים של פרחי פרזיה ומגנוליה.הקולקציה כוללת: קצף אמבט וגוף, קרם גוף, קרם ידיים, קרם קצפת לגוף, סבון לגוף, קרם סופלה, קרם חמאה, שמן גוף, מי גוף, פילינג, בושם, מפיצי ריח, נרות בגדלים שונים, אבן ריחנית לרכב, תיקי רחצה במגוון גדלים ודגמים, תיקי קש ועוד.הקולקציה נעשתה תוך הקפדה על שימוש ברכיבים ידידותיים יותר לגוף ולסביבה:

תגובות

להשאיר תגובה