שיתוף פעולה מסקרן של גולדה ונסטלה, מנה חמה בטעמים עולמיים ושטראוס עם שלגונים דלי קלוריות. חדש על המדף

כוכבת הפופ אנה זק, הפרזנטורית החדשה של רשת SACARA משיקה את הטרנד הלוהט בתחום הביוטי ספריי לעיצוב וקיבוע הגבות.ספריי הגבות החדש הוא הסנונית הראשונה שתושק מקולקציית האיפור של הרשת.

גוד לייף, מתחדש עם מוצר מדליק, שיקל על אלו הסובלים מבעיות שמיעה. המכשיר BeHear PROXY  הוא מגבר שמיעה חכם, זוכה פרס בינלאומי וזוכה המוצר הנבחר לשנת 2020 בקטגורית מגבירי שמיעה, ומתאים לשימוש עם או ללא מכשירי שמיעה.

Oral-B משיק את  Sensitivity & Gum  משחת שיניים המקלה על שיניים וחניכיים רגישות החל מהשימוש ביום הראשון היא מכילה סטנוס פלואוריד וטכנולוגיה המסייעת ליצירת שכבת הגנה ייחודית לרגישות, גם במקומות שהמברשת אינה מגיעה אליהן.

כאשר חוזרים לשגרה, גם הכינים חוזרות- לראשי הילדים והילדות. בעקבות החזרה לשגרה והצורך שהתחדש, ריזאלטס יוצא במבצע חזרה לשגרה בבתי המרקחת הנבחרים במהלך חודש יוני, ומציע 35% הנחה על מגוון המוצרים.

אסם משיקה: סדרת מנה חמה בטעמי עולם,הודי ואיטלקי.

גלידת שטראוס, מבית יוניליוור, משיקה את גודיז – שלגון חדשני ומפנק מופחת קלוריות ושומן עם שוקולד לבן ותות שדה וסולרו 100  – שלגון המכיל 100% פרי, בעל 3 מרכיבים בלבד וסוכר מן הפרי.

גולדה יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם דגני הבוקר LION  במהדורת קיץ מוגבלת של גלידת LION" – גלידה בטעם דגני הבוקר של ליון בשילוב שוקולד וקרמל.

אסם-נסטלה' משיקה סדרת חטיפי מיקס לקראת משחקי יורו 2021. בין החויפים מיקס ביסלי גרים ובמבה, דובונים כדורגל , ומיקס ביסלי בצל ובמבה.

תנובה Alternative מרחיבה את מגוון המעדנים ומשיקה סדרת מעדני סויה BIO מועשרים בחלבון.

ויסוצקי מרעננת את הקיץ עם תה קר, טעים ומרענן מסדרת "הגן הקסום".

YOLO רשת המתנות והציוד לבית הספר מציגה קולקצייה צבעונית וכייפית במיוחד לימי הקיץ

"Perrier", מותג המים המוגזים הצרפתי והיוקרתי, במהדורה מיוחדת ומוגבלת בשיתוף פעולה עם האמן היפני המוערך טוקאשי מורקמי.

תגובות

להשאיר תגובה