חדש על המדף

בית הקוסמטיקה הצרפתי והיוקרתי גרלן מרחיב ומעשיר את קולקציית הטרקוטה האייקונית שלו ומציג לראשונה מאז השקת הסדרה ב-1984, קונסילר נוזלי וסומק פודרתי מאותו ליין פורץ דרך עם לא פחות מ-90% מרכיבים ממקור טבעי1. כשנה לאחר השקת מייקאפ טרקוטה Le Teint, גרלן מציגה קונסילר נוזלי המכיל 95% מרכיבים ממקור טבעי1, המשלב ומאחד את הקלילות והאווריריות שנמצאת בפודרה ובאבקה יחד עם הגימור המושלם, הכיסוי והעמידות של קונסילר נוזלי. פורמולה חדשנית זו מאפשרת שלב הכרחי בשגרת הטיפוח להסתרת פגמים בעור והארת אזורים כהים ואפורים, עם כיסוי גבוה שניתן לבנייה ועמידות ל-24 שעות2

GIORGIO ARMANI BEAUTY מציג: PRISMA GLASS פריזמה גלאס- גלוס חדש בפורמולה עם רכיבים מטפחים המעניק נפח וברק . עם ליפ מאסטרו LIP MAESTRO ו-ליפ פאוור LIP POWER, המוצרים האיקוניים לשפתיים, ג'ורג'יו ארמני הוכיח מומחיות שאין דומה לה בצבע שפתיים. כיום, המותג נכנס לממד שפתיים חדש עם פריזמה גלאס PRISMA GLASS, גלוס פורץ דרך עם טכנולוגיית שמן חדשנית המעניקה נפח וברק רב ממדיים.

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT מציג: פודרהHYPER FINISH  היפר פיניש ופודרה HYPER BRONZE היפר ברונז עבור גימור מהפנט, עמיד בפני אתגרי החיים,  גימור היפר-שיקי. הפודרה מכילה 90%  רכיבים ממקור טבעי. חומצה היאלורונית ידועה בסגולות שלה המרגיעות ומחזקות את העור, ניאצינאמיד ידוע כמשפר את איכות העור. לימון מתוק Citrus Limetta הוא עץ פרי ממשפחת הפיגמיים Rutacea שגדל בצפון אפריקה ובמיוחד במרוקו. מעוז פורץ דרך של קיימות המנוהל על ידי קואופרטיב של נשים שמגדלות ומפיקות את הרכיבים יוצאי הדופן ביותר עבור פורמולות היופי של YSL.

 

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה מרחיב את סדרת הטיפוח פיור אקטיב המצליחה ומשיק לראשונה קרם לחות פחם לשימוש יומי, המועשר בניאצינאמיד +BHA +  AHA המאזנים את שומניות העור ומסייעים בהפחתת הסבום ופגמי העור. הקרם נספג בקלות , מוזן בלחות , עד 48 שעות, ונראה מאט, מטוהר ומרגיש חלק יותר.קרם לחות פחם מכיל רכיבי ניאצינאמיד + BHA + AHA המסייעים להפחית את פגמי העור וראשים שחורים, מעדנים מראה נקבוביות פעורות למראה חלק ואחיד. גליצרין המסייע להזנה עמוקה בלחות. פחם – רכיב ממקור טבעי הידוע ביכולת ספיגת השומניות מהעור וטיהור העור.

רשת הבישום והטיפוח APRIL מכריזה על השקה בלעדית של מותג הבישום הנחשק Escentric Molecules. המותג, שנוסד בשנת 2006 על ידי מאסטר הבישום גזה שון, חולל מהפכה בתעשיית הבישום העולמית עם גישה מינימליסטית וחדשנית המתמקדת במולקולת ניחוח בודדת. מה שהחל כסוד שמור בקרב חוגי האופנה והיופי, הפך במהרה לתופעה עולמית.

למותג 3 סדרות מרכזיות:

Molecule, בשמים המכילים מולקולה סינטטית טהורה אחת. הבושם המוביל ,Molecule 01 מבוסס על מולקולתIso E Super  טהורה, המייצרת ניחוח נקי ועצי שמשתנה מאדם לאדם. בניגוד לבשמים מסורתיים, אין כאן תווי ריח עליונים – רק את הקסם הטהור של המולקולה הבודדת.

Esenctic, בשמים המשלבים את המולקולה הייחודית עם תווי ניחוח נוספים ליצירת חוויית ריח מורכבת יותר, תוך שמירה על העיקרון המינימליסטי של המותג.

סדרת +M המציעה וריאציות חדשניות המשלבות את מולקולה -Iso E  Super עם מרכיבים טבעיים נבחרים כמו ג'ינג'ר, איריס, תה שחור ועוד.

מותג  Life האהוב מבית סופר-פארם, המלווה את חיי היומיום של הישראלים חוגג שלושה עשורים ומשיק קולקציית מוצרים צבעונית במהדורה מוגבלת. הקולקציה מציעה מגוון מוצרי טיפוח ולייפסטייל, ביניהם, מוצרי טיפוח לגוף, סבונים, מפיץ ריח, בקבוקי שתייה רב פעמיים, מגבונים ועוד. לרגל ההשקה בים התאריכים 13-25.11.24 הסדרה תוצע במבצע בטווח מחירים של 5-20 שקל.הסדרה החדשה שתושק במהדורה מוגבלת, כוללת מגוון מוצרים ביניהם: בקבוקי שתייה רב פעמיים, מפיץ ריח, מוס רחצה במרקם קצפת בניחוח וניל וורדים ובניחוח סורבה מלון, אל סבון בניחוח מלון מלפפון ובניחוח קוקוס פאצ'ולי, טישו, מגבונים ועוד. הקולקציה תהיה זמינה בסניפי סופר-פארם בפריסה ארצית, ובסופר-פארם אונליין.

 

סדרת יוּ-לַקְטִין מתרחבת עם סדרה חדשה ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, שמפו יוּ-לַקְטִין נגד קשקשים ומרכך יוּ-לַקְטִין נגד קשקשים, בפורמולות ייחודיות המשלבות רכיבים אפקטיביים למראה שיער בריא, רך ונקי מקשקשים.הפורמולות המתקדמות משלבות PIROCTONE OLAMINE, ZINC PCA, אלוורה, ויטמין E ורכיבים נוספים, הן נבדקו קלינית, אינן מכילות פרבנים, ועברו בהצלחה מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.

 

 

תנובה מאחדת את מוצרי היוגורט שלה לילדים תחת השם ' Yoplait Kids'. הסדרה כוללת מוצרים מבוססי יוגורט בתוספת פרי בהם שמיניות הבקבוקונים והטיובים האהובים, וכן משקאות יוגורט חדשים במרקם חלק בקרטון 750 מ"ל. כל הסדרה מכילה תוספת סידן, המהווה כ-20% מהתצרוכת היומית המומלצת בגילאי  4-8 בכל מנה.במסגרת השקת הסדרה, מותגו האריזות מחדש ע"י "ענני פרמאונט", המתמחה בהפקת תוכן לילדים.

לאחר ההצלחה של השקת סדרת צעצועי מיני פאנקו פופ הארי פוטר wizarding world שמשולבת בתוך ביצי קינדר ג'וי, קבוצת פררו, יצרנית קינדר ברחבי העולם, גאה להכריז על ההשקה החדשה והמרגשת של קינדר ג'וי הארי פוטר קווידיץ'. הסדרה החדשה תגיע למדפים החל מחודש דצמבר 2024.

תנובה מרחיבה את מותג הקולינריה 'השף הלבן' ומשיקה לראשונה מחוץ למקרר החלב, נוזל קוקוס וקרם קוקוס. המוצרים כוללים נוזל וקרם קוקוס באחוזי שומן שונים ומצטרפים למגוון רחב של מוצרי בישול ואפייה של המותג 'השף הלבן'.

מנטוס, מותג הסוכריות והמסטיקים מציג דרך טעימה ומרעננת המסייעת לחיזוק המערכת החיסונית בסתיו הקרוב! Mentos Vitamin Gum Berry- מנטוס מסטיק ללא סוכר בטעם פירות יער בתוספת ויטמינים B6, B12 ו-C.

מילקי, משיק מהדורה בטעם מסטיק בזוקה: שכבת הפודינג בטעם מסטיק בזוקה ומעליה הקצפת הקלאסית והאהובה של מילקי. הטעם החדש נולד מתוך שיתוף פעולה בין שני מותגים שגדלנו עליהם, ומוכרים בכל בית ישראלי. להשלמת החוויה, על גבי מכסי הגביעים יודפסו בדיחות קומיקס ועתידות בסגנון המאפיין את המותג בזוקה, ועם הדמויות המוכרות בזוקה ג'ו וחברו מורט.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

קנור גאה להציג- נמס בכוס במהדורה מתוקה ומפנקת במיוחד: סחלב באריזה אישית וחווייתית בשני טעמים אהובים: סחלב קלאסי וסחלב בטעם פיסטוק.

המותג הבינלאומי פומפדור משיק חליטה חדשה בטעם עוגיות קינמון, לחורף. החליטה החדשה משלבת את טעם הקינמון יחד עם המתיקות העדינה של העוגיות ויוצרת משקה טעים –  ללא קפאין.מדובר בחליטה עם ארומה עשירה, וטעם המזכיר אפייה ביתית.

מותג התזונה המהפכני של ליאת חתונה "מלכת הג'לי" משיק ג'ליאת חדש בניחוח ובטעם מלבי – מושלם לימי החורף הקרירים שבפתח.

 

המותג TRUE STORY מבית קולגן פלוס משיק  סוכריות גומי עם קולגן: פתרון חדשני לשיפור מראה העור, השיער והציפורניים. יתרונות המוצר החדשני: מינון יעיל – כל מנה מכילה 2.5 גר' קולגן טהור, אשר נספג בצורה מיטבית ומשקם את תאי העור הציפורניים והשיער.  בליבת הפורמולה ניצב קולגן ייחודי, פרי פיתוח בלעדי של חברה גרמנית מובילה בתחום.GELITA

 

 

תגובות

להשאיר תגובה