חדש על המדף- טיפוח

רשת Laline משיקה קולקציה חדשה, אופנתית ומעוררת השראה של מוצרי אווירה וטקסטיל. הקולקציה החדשה, מתאפיינת בפלטת צבעים חמימה של כחול, בז', סגול ולבן, מזמינה אתכם להוסיף נופך של רוגע ופינוק לחיי היומיום.הניחוחות של מוצרי האווירה (מפיצי הריח ונרות) מתבססים על ויולט, אלמוג, פצ'ולי וונילה, רוזמרין, תאנה, אקליפטוס, מנדרין ועוד.הקולקציה כוללת מגוון פריטים איכותיים ואופנתיים, ביניהם: תיק צד אופנתי:  לשאת את כל החפצים האישיים בצורה נוחה ואסתטית,כובע באקט אופנתי בדוגמת משבצות ועוד.

מותג השיער fifi של הדוגמנית הבינלאומית עדן פינס משיק סדרת מוצרים חדשים לשיער. עם אביזרים כמו קליפסים מעוצבים בגדלים שונים, סקראנצ׳י עם גומיית ספירלה פנימית בצבעים שונים, גומיות ספירלה משובחות, גומיות חזקות ועמידות במיוחד וגומיות חזקות ואלסטיות. המוצרים יגיעו במארזים שונים, בודדים או בסטים ובגדלים שונים כך שיוכלו להתאים לכל סוגי השיער.

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS (לוריאל פריז) משיק לראשונה ספריי מקבע המתייבש באופן מידי,ועמיד עד 36 שעות. ה"סטינג ספריי" (SETTING SPRAY) לקיבוע איפור, משמר את המראה הרענן המתקבל מיד לאחר ההתזה, עמיד לכל  שעות היום (עד 36 שעות), עמיד במים וזיעה ובכל מזג אוויר.

לאור הצלחת הסדרה לגבר שהושקה לאחרונה, חברת ד"ר פישר מרחיבה את המגוון תחת סדרת אפקטיב קר MEN הכוללת מוצרי רחצה וטיפוח לגבר, ומשיקה את הפריט המוביל בסדרה, שמפו ותחליב רחצה 3 ב- 1 לגוף, לפנים ולשיער, גם באריזת TO-GO  מוקטנת. האריזה החדשה אידיאלית לשימוש מחוץ לבית בחדר כושר ולנסיעות, קלה לנשיאה ומתאימה לכל תיק.

מותג האיפור הבינלאומי IL MAKIAGE משיק את קרם העיניים המתקדם בסדרת מוצרי הטיפוח והאנטי אייג'ינג: POWER REWIND. קרם עיניים להפחתת נפיחות ולחידוש מראה העור.הקרם החדשני מבוסס על פורמולה פורצת דרך, המאפשרת להוריד באופן מידי את הנפיחות מתחת לעיניים, להבהיר כהויות ולהפחית את מראה הקמטוטים סביב העיניים, לפחות עד 7 שעות, במרקם קליל המתייבש בקלות. לשימוש בבוקר, על עור נקי.

סדרת Acnil מציגה מוצרים טיפוליים ללא מרשם רופא שפותחו במיוחד לטיפול בעור שמן ובעייתי ובפצעונים. מוצרי Acnil מנקים ביסודיות את נקבוביות העור, ממיסים ומסירים עודפי שומן, מעכבים את התרבות החיידקים, מפחיתים אדמומיות ומעניקים לעור מראה בריא.מוצרי Acnil מכילים קומפלקס פטנט טיפולי חדשני המכיל מרכיבים טבעיים ונקרא קומפלקס הפטנט Ac.NetTM. הקומפלקס פותח בשיתוף רופאים ומומחים.

מותג הטיפוח והאיפורClinique  ורשת גלידריית הבוטיק הבינלאומיתANITA מאחדים את הקלאסיקה העל זמנית, גוון השפתון האייקוני- Black Honey למהדורה מוגבלת, מענגת ומלאת תשוקה של טעמי גלידה ומוצרי איפור חדשים:Black Honey-גלידת קרם דובדבנים, קקאו ונגיעות דבש, Pink Honey- גלידת קרם דובדבנים, פטל ונגיעות דבש.

פינוק מותג הרחצה משיק מהדורה מיוחדת, שמשלבת בין מוזיקה ישראלית לבין עיצוב ויזואלי ייחודי לכל בקבוק, שיחד מספקים חווית מקלחת מהנה במיוחד. השמפו, המרכך ותחליב הרחצה הקלאסיים של פינוק יוצעו במהדורה צבעונית מהרגיל, שמשלבת בין אריזות בעיצובים ייחודיים לכל בקבוק, שיודפסו בטכנולוגיה מתקדמת, בהתאמה לסוגים שונים של מוזיקה ישראלית  ולפלייליסטים ייעודיים כך שכל אחת ואחד יוכלו לבחור את סגנון המוזיקה האהוב עליהם, לסרוק QR שיוביל לפלייליסט של מוזיקה מאותו סגנון ולהנות מהשירים במקלחת או בכל מקום שירצו.

TRESemmé, מותג עיצוב השיער הגלובלי, גאה להכריז על השקת סדרת המרככים המרוכזים החדשנית שלה בישראל. הסדרה החדשה מציעה לצרכניות חוויית טיפוח שיער המעניקה טיפול עוצמתי בתוך דקה אחת בלבד.במסגרת ההשקה, יוצעו שלושה מוצרים חדשים המצטרפים ומשלימים את הסדרות הקיימות של המותג.

תגובות

להשאיר תגובה