חדשות האוכל

דומינו'ס פיצה, רשת הפיצות המובילה בישראל, מביאה את הבשורה החדשה שתרענן את הקיץ, בתזמון מדויק לקראת חג השבועות הקרב ובא ומשחקי הכדורגל באליפות אירופה:תכירו את Volcano – הפיצה היחידה המציעה הר לבה מתפרץ (דיפ גבינות מובנה במרכז הבצק העובר תנור) של גבינות מבעבעות, לחוויית טעם עשירה במראה ייחודי. פיצה Volcano מציעה מראה ייחודי, מעורר חך, כשתוספת הדיפ במרכז הפיצה מדמה למעשה התפרצות הר געש וולקני. את הפיצה מומלץ לטבול, בין טעימה לטעימה, בלבת הגבינות הרותחת על מנת לקבל טעם גבינתי מבטיח ומרקם עשיר.

רשת rebar ממשיכה להפתיע ובצעד יוצא דופן משיקה סדרת משקאות שמבוססת על פרי האבוקדו, תוצרת חקלאית ישראלית. הסדרה הנועזת מורכבת מ-5 משקאות שובבים וצבעוניים, כשלכל משקה התוספות הייחודיות שלו. בזכות השילוב של המרקם החמאתי של האבוקדו עם פירות ותוספות לא שגרתיות, מתקבל מרקם קרמי וקטיפתי. התוצאה הסופית מפתיעה במיוחד, במיוחד בזכות העובדה שלרוב טעמו של האבוקדו אינו דומיננטי או משתלט, כך שלפעמים לא ניתן לנחש שהוא בכלל הבסיס של המשקה. אהבנו במיוחד את המשקה pro vocado, שיחד עם האבוקדו נכנסים לבלנדר אגס, פרוזן סויה וניל, חמאת בוטנים, 20 גרם חלבון בטעם שוקולד ומשקה סויה וניל. לרוויה.

פיצרייה בר 180 בת"א פותחת את שעריה לישיבה במקום. הבר, שמשקיף על חוף הים מציע אווירה פסטורלית ובילוי מתחילת היום עם מבחר מאפים טריים וארוחות בוקר עשירות. התפריט בנוי ממנות קטנות שכיף לנשנש בשילוב הפיצות הייחודיות עם תוספות מפתיעות לצד מנות ספיישל (כל מנה מוקדשת לעובדי המקום שגויסו למלחמה). גולת הכותרת של המקום היא הפיצה המיוחדת שהבצק שלה עשוי מ-5 סוגים שונים של קמח, יחד עם גבינת מוצרלה מיובשת ומגורדת ורוטב עגבניות סודי. מי שיבחר לבלות בזמן השקיעה ייהנה בין השעות 17:00 ועד 19:00 מ-50% הנחה על האלכוהול ו-30% הנחה על מבחר מנות ופיצות. רחוב יונה הנביא 2, ת"א.

"מי מה מו" – רשת המבורגרים חדשה: אנשי העסקים והמסעדנים גלעד אלמוג וניר אדרי מצטרפים לענף מסעדות ההמבורגר בישראל. המותג החדש שהקימו מצטרף לקטגוריית הפאסט קז'ואל, שמבטיח חוויה מוקפדת ועדכנית המזוהה עם מסעדות שף, ובו זמנית מבקש לשמור על תמחור זהה לקטגוריית המזון המהיר. הסניף הראשון של הרשת נפתח ברחוב הכרמל 80, ברחובות, והסניף השני נפתח בימים אלו בקרייה האקדמית קריית אונו. מנת ההמבורגר של הרשת נותנת מענה למי שמחפש אופציה כשרה, שמורכבת מחומרי גלם איכותיים שנבחרו בקפידה, וברמת טריות מקסימלית. בנוסף להמבורגר תמצאו בתפריט גם מנת קריספי צ'יקן ותוספות של נאגטס, צ'יפס טרי וביתי וקריספי כרוב.

גרג חוגגת 30 שנה: למרות שהיא לא נראית, רשת בתי קפה גרג חוגגת 30 שנה להיווסדה ומשיקה את "עוגת יום הולדת", מנת ספיישל חדשה שתשתלב בתפריט הקינוחים עד סוף חודש יוני. מדובר בעוגת שוקולד חמה בחושה, עשירה בטעמים וחגיגית למראה עם סוכריות צבעוניות, בציפוי גנאש שוקולד בלגי. העוגה זמינה גם כעוגת יום הולדת שלמה (200 ₪) אותה ניתן לאכול במקום או לקחת הביתה, או כפרוסה בודדת כקינוח במסעדה (42 ₪). את האווירה החגיגית ישלימו כוסות הקפה, שיוגשו בסניפי גרג, וזכו לעיצוב מחודש לכבוד חגיגות ה-30 בהשראת הסניף הראשון שנפתח לפני 30 שנה בחיפה, עם מסר המתאים לרוח התקופה הנוכחית: 'אתכם 30 שנה'.

היריד "רביעי טבעוני" של דיזנגוף סנטר הופך אחת לשבוע למקום המפגש המרכזי בישראל של קהילת הטבעונים וסקרנים נוספים. היריד הוא פרי שיתוף פעולה של דיזנגוף סנטר עם עמותת Vegan Friendly, ומציע למעלה מ-20 דוכנים עמוסים בכל טוב. ביריד משתתפים דוכנים קבועים לצד אורחים מתחלפים, כשבמקום מתקיימות לעתים סדנאות של שפים מובילים ואושיות קולינריות. בין המנות המיוחדות: חצ'פורי, סושי, אמפנדס, תבשילים טבעוניים, המבורגרים מושקעים מהצומח, אוכל אסיאתי מתוחכם, מטעמים דרוזים ולבנה צמחונית, פסטות במגוון רטבים ותוספות וכמובן קינוחים ומאפים טבעוניים. מדי יום רביעי בין השעות 12:00 עד 20:00, דיזנגוף סנטר בתל אביב.

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים עוברים לתזונה קיטוגנית (דלת פחמימה), או תזונה ללא גלוטן, וללא סוכר, מטעמי בריאות, או במסגרת ירידה במשקל. בדרך כלל אותה אוכלוסייה מתקשה למצוא מסעדה או בית קפה שיציעו מנות ייעודיות עבורה. אבל לאחרונה, ובפעם הראשונה בארץ, נפתח דווקא בעפולה, בית קפה מסעדה, קיטו בראון שמו, שמציע במיוחד לאוכלוסיה הקיטוגנית (דלת פחמימה), צליאקית (ללא גלוטן), סכרתית סוג 1 ו-2, טבעונית, ולאנשים שדוגלים באורח חיים בריא, תפריט חלבי עשיר, ובנוסף מזווה של מוצרים יבשים וקפואים לקחת הביתה. בין שלל המנות תמצאו שם בין היתר גם את: פיצה מרגריטה שבסיסה בצק מוצרלה (65 ₪); בוקר גיאורגי – חצ'פורי, עשוי בצק מוצרלה, סלט פלפלים בתחמיץ, סלט כרוב עם ג'עלה, אריסה וזיתים שחורים. (79 ₪) ; טוסט סלמון מושחת – מלחם וופל  עשוי בצקגבינת מוצרלה, בצל סגול, סלמון מעושן וגבינת שמנת מוגש עם סלט חצילים, סלט פלפלים בתחמיץ, מטבוחה, סלט ירקות קצוץ, זיתים ואריסה (75 ₪); בוקר איטלקי – קלצ'ונה עשוי בצק מוצרלה, ממולא מנגולד וגבינה בולגרית, מוגש לצד זיתים, ביצה קשה, סלט חצילים, סלט מנגולד, סלט עלים, קוביות בולגרית, צנונית כבושה ואריסה. מנות ספיישל  כמו סירות חצילים בתנור, עם סלט עגבניות ובצל מעל, ומטבלים של אריסה, מטבוחה וטחינת עשבי תיבול מוגש לצד לחם שקדים; ועוד.בית קפה מסעדה קיטו בראון, רח' המלאכה 27 עפולה, שעות פתיחה א'-ה: 10:00-18:00, ימי ו' 10:00-14:00. ייתכנו שינויים בשעות, (רצוי להתקשר), להזמנת מקומות: 04-6404089.

 

תגובות

להשאיר תגובה