סקס והעיר הקדושה: I KISSED A GIRL AND I (DIDN'T) LIKE IT!

לפני שנתיים שכבתי עם בחורה. טוב, היה נדמה לי שזו בחורה, כי אני לא הרגשתי כלום, וכנראה שגם הוא/היא כי הוא/היא לא גמר/ה. מבולבלים? גם אני הייתי.

פגשתי את תומי ביום ההולדת שלי. יצאתי לאחד הפאבים בירושלים ונדלקתי עליו. הוא היה בחור יפה תואר ועם קול סקסי. השילוב המושלם. התנשקנו בסוף הערב, והתברר שהוא גם מנשק לא רע בכלל. עד כאן היה מקבל אצלי ציון 8.5 ואגזים: 9. יצאנו לכמה דייטים אחר כך, והיה נחמד מאד. גיליתי שתומי דתי לשעבר, או בעגה שלנו- דתל"ש. זה עוד יותר סיקרן אותי לגביו. תהיתי אם אני אהיה הראשונה שלו (עד כתיבת שורות אלה לא נתגלתה התשובה לשאלה).

באותה תקופה נפגשתי עם עוזר השר. אז ערב אחד, לפני שנפגשתי עם העוזר לסשן 'דרילינג' טוב, הלכתי לאתגר את האינטלקטואל שלי עם תומי. הוא היה סקסי ממש והגענו למה שנקרא בסיס שני- נגיעות מתחת לחולצה. זה היה לוהט ממש והגוף שלי רעד. התחלתי לחבב את הבחור: מראה- מושלם; קול- סקסי; מגע- טוב מאוד! החלטתי שאני מזמינה אותו אליי הביתה בערב למחרת (בכל זאת, כבר קבעתי עם העוזר…).

בערב למחרת ראינו סרט יחד והתחלנו להתחרמן (כן! אמרתי להתחרמן). לקחתי אותו למיטה והתחלנו להתפשט. הוא רכן מעליי ונכנס. נדמה לי שנכנס. לא הרגשתי כלום! לא היה נעים לי בכלל, אז ניסיתי להיות למעלה. נעתי וזעתי מעליו, והרגשתי כאילו אני מתחככת בכוס, כי זין בהחלט לא היה שם. לכן, עד היום אני מוכרחה לציין כי אני חושדת ששכבתי עם אישה.

השבוע פורסמה כתבה במגזין "את" בנושא סקס בין נשים. הכתבה עוררה את השאלה "למה בעצם אנחנו לא עושות סקס אחת עם השנייה?". גברת איזק, כותבת המאמר, ניסתה להוביל אותנו לשכב זו עם זו, ואני חייבת לענות: לא יקרה! חשבתי לתת לכם מספר סיבות לדרך השלילה של סקס עם נשים, כמו לדוגמא: נוזלי גוף מגעילים, אבל אז אמרתי: אני אלך על דרך החיוב- למה אני מעדיפה זין.

אז כל עוד לא חוויתם את הדבר היפה, הקשה והמרתק הזה בגופכן (ובגופכם- גייזו'ש לא שכחתי אתכם), אין לכם זכות דיבור. זין זה דבר נפלא, הוא ממלא את הנרתיק, הוא נרטב כמו ארטיק ובא לך רק ללקק אותו מלמטה ללמעלה. הוא גורם לגוף רעידות ורטטים רק מעצם היותו שם. נכון, גם עבודת לשון נדרשת ואפילו חיונית, ומי שמבין- יכול באמת לעשות פלאים, אבל הכוס שלך תמיד ירגיש ריק מתוכן. תמיד יהיה חסר לו החלק הזה שמשלים אותו- הזין (פלא שיותר ויותר גברים יוצאים מהארון?).

וזה מצחיק, כי גם לסביות לא יכולות להתכחש לנוכחות הזו של העצם החי-צומח-דומם הזה בגופה, אחרת לא היו ממציאים דילדו'ז למיניהם- בצורות ובצבעים שונים. למי המציאו דילדו'ז? לנו? הסטרייטיות שיכולות לקבל זין בנקישת אצבע? או ללסביות שלא מסתפקות בדחיפת אצבע?

ולכן חבריי וחברותיי, אתם יכולים להתכחש כל אימת שתרצו שזין הוא הכרח בחיים. אתם יכולים לנסות לשכנע את עצמכם שהגודל לא קובע. אתם יכולים לומר: "יש תחליפים, ובשביל החלב לא צריך את כל הפרה".  אבל בשורה התחתונה- אתם רק משקרים לעצמכם. הגודל בהחלט קובע והתחושה עילאית בהחלט. למי שעוד לא ניס(ת)ה או התנס(ת)ה- לכו לנסות! (אזהרה! לא לילדים בלבד!!). ורק כדי לגמור (!) את הסיפור: תומי לא גמר, ומיותר לציין שגם אני לא. ולכן-

ציון: 3 – כי זין. זה למה!

 

 

תגובות

להשאיר תגובה