חברת מרס (MARS), תאגיד הממתקים הבינלאומי שנוסד לפני מעל  ל-100 שנים ומייצר מותגים מובילים כגון M&M, Snickers, Skittles, Orbit ועוד, הכריזה לאחרונה על מחויבותה ליעד של  ניטרליות פחמנית עד שנת 2050 בכל שרשרת פעילותה, ולעצירת כריתת היערות. לצד זאת, החברה  משיקה תכנית לנטיעת 130,000 עצים ברחבי העולם, אחד עבור כל אחד משותפיה העסקיים ברחבי העולם. 

במסגרת התכנית, כל שותף יבחר באחד המוקדים ברחבי העולם באמצעות קוד ה-QR או באמצעות אימייל.  

במרס ישראל מתגייסים גם הם למאמץ למען הסביבה ומשתתפים בפרויקט הנטיעות העולמי ותורמים עץ עבור כל אחד מ-54 עובדי החברה בארץ, לטובתן שיקום היער השרוף בהרי ירושלים. שעלה באש  באוגוסט האחרון  בשריפת הענק  הגדולה בתולדות ישראל  במהלכה  נשרפו כ-12,000 דונם שטחי יער. התרומה לקק"ל תסייע לתחזוקת היער והמשך הנטיעות, שתתבצענה החל מספטמבר 2022 עם תום שנת השמיטה  

רוית קלוד, מנכ"לית מרס ריגלי ישראל, אמרה היום: "חברת מרס מייחסת חשיבות רבה לאחריות החברתית כיצרנית בינלאומית מובילה. החברה שמה יעד ברור לתרום לאיכות הסביבה, להגיע לניטרליות פחמנית ולשפר בכך את חייהם של כל הנוגעים בשרשרת הייצור והאספקה של מוצרי החברה. גם בישראל אנו עוסקים בנושא הקיימות, לומדים, תורמים ומשתפים פעולה עם גורמים שונים בנושא. אנו גאים באמון שהצרכן הישראלי נותן בנו ונמשיך להשתמש בו גם לעשיית הטוב עבור מדינת ישראל ירוקה יותר". 

תגובות

להשאיר תגובה