ביקורופא עולה עם קמפיין חדש תחת הסלוגן: "הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל".
עלות הקמפיין מוערכת בהשקעה של 1.3 מיליון שקל והוא צפוי לעלות ברדיו, בשלטי חוצות ובדיגיטל. הקמפיין כולל סדרת תשדירי רדיו בהובלתה של הקריינית ומגישת הטלוויזיה המיתולוגית דליה מזור, שתדגיש את אסטרטגיית החדשנות של החברה בשנים הקרובות. הקמפיין החדש הינו כלל ארצי, ושם דגש על מהפכת האיכות והחדשנות בביקורופא. במסגרת הקמפיין יוצגו האפשרויות להתייעצות עם רופא אונליין וקבלת מרשם גם באון ליין 24/7, כולל שירותי רפואה מתקדמים עד הבית (אשפוז בית אקוטי, הוספיס בית, ביקור רופא עד הבית). הקמפיין, הופק באמצעות משרד הפרסום goood בבעלותו של אורי אוברוצקי.
מיכל שיזף, משנה למנכ"ל ביקורופא, מסרה: "ביקורופא מתכננת השנה לצאת עם שירותים וטכנולוגיות חדשות ולהתאים את עצמה לדור הבא של שירותי הרפואה המתקדמים בישראל. החברה שמה לה כמטרה לתת דגש על חווית שירות ייחודית לכלל המטופלים ברחבי הארץ. מהות האסטרטגיה החדשה היא לחזק את המודעות לשירותים של ביקורופא, כחברה מובילה בענף הבריאות ורפואה תחרותית ההולכת וגוברת".
ביקורופא עוברת למיקוד אסטרטגי חדש שבבסיסו חיזוק השירותים אותם היא מציעה המהווים ערך מוסף ללקוחותיה. מתוך מכלול השירותים בחרה החברה להדגיש באסטרטגיה החדשה את מכלול שירותי הרפואה און ליין 24/7 ומגוון שירותי בריאות מתקדמים עד הבית.