חברת DG Branding, בניהולם של דניאל וגיא – זוג בחיים ובקריאייטיב מציבה רף חדש בעולם המיתוג והשיווק הדיגיטלילעסקים. החברה מתמחה ביצירת אסטרטגיות מיתוג מתקדמות, הפקתתוכן וידאו ברמה גבוהה, קריאייטיב ייחודי ושיווק 360° עבור חברות בינוניות וגדולות במשק הישראלי.
בעולם שבו כל מותג מתחרה על תשומת לב, DG Branding הופכתאת התהליך השיווקי לחכם, מדויק, ובלתי נשכח. עם לקוחות כמו KIA, הפניקס, GSK, פז ו-Yellow, איסתא, אאוטבריין ועוד – ברור ש-DG לא עוסקת רק בעיצוב. היא מנהלת תהליכי מיתוג שלמים, מאסטרטגיה ועד הביצוע, עם ליווי אישי וצמוד של בעלי החברה עצמם.
ההתמחות של DG Branding היא לא רק בעיצוב או בפרסום – אלא בחשיבה עסקית שיווקית רחבה שמכוונת תוצאות. החברה מתמקדת אךורק בשוק העסקי, ולא פונה לקהל הפרטי מתוך הבנה עמוקה שלהצרכים, האתגרים והפוטנציאל הגלום בעולמות הפיננסים, ההייטק, הבריאות, והקמעונאות הגדולה.
דניאל וגיא, אתם לא רק זוג בחיים – אלא גם שותפים שמובילים יחד את אחת מחברות המיתוג החדשניות בישראל. איך זה לעבוד יחד כזוג, ואיך זה תורם לעבודה מול הלקוחות שלכם?
דניאל: ״קודם כל זה פלוס רציני ללקוח, משום שכל אחד מאיתנו מביא את הידע והכלים שלו לתוך התחום וביחד אנחנו יוצרים עולם תוכן שהוא הרבה יותר גדול ומשלים ללקוח״
גיא: ״בתחילת הדרך כשעוד הכרנו כל אחד מאיתנו התעסק בתחום שונה אבל דומה שמתמשק אחד עם השני, ואז הבנו שאנחנו יכולים לשלב כוחות כדי לתת את המעטפת המושלמת- במבחן התוצאה זה מוכיח את עצמו כל הזמן, הלקוחות מרוצים, אנחנו מקבלים פידבקים נהדרים אז כנראה שאנחנו עושים משהו טוב״.
אתם מדברים הרבה על החשיבות של מחקר שיווקי לפני כל פעולה. למה לדעתכם עסקים שמדלגים על השלב הזה נופלים שוב ושוב, ומהם הנתונים שאתם תמיד מחפשים כדי לבנות אסטרטגיה מנצחת?
גיא: אני חושב שזה החלק החשוב ביותר של תחילת העבודה, כשאנחנו מתחילים קשר עסקי עם לקוח, אנחנו ממפים את המידע שיש לנו על הלקוח ומנסים למקסם את זה לטובת קמפיין שיהיה הכי נכון והכי טוב עבורו״.
דניאל: ״אנחנו ממש לומדים את הלקוח לפני הפגישה ובמהלכה, חשוב לנו להיות מעודכנים בכל הפרטים הקטנים שחשובים לו לנו ולטובת העבודה המשותפת איתו. אנחנו מאוד מאמינים בעבודה לטווח הרחוק ולכן מאמינים בקצב עבודה שונה פורה וממצה״.
אחד הדברים שמייחדים את DG הוא שאתם מפיקים את כל הקריאייטיב והתוכן In-House. למה זה כל כך חשוב לדעתכם בעולם השיווק של היום?
דניאל: זה חשוב שהלקוח בסוף מבין שהכל נמצא לו במקום אחד והוא מקבל את כל מעטפת השירותים שנוגעת לתחום. אנחנו סופר מקצועיים ומביאים את הצוות הטוב ביותר כדי למקסם את העבודה מול הלקוח ולתת לו בית שבו הוא ימצא את הכל״.
בעידן שבו עסקים רוצים תוצאות כאן ועכשיו, אתם דווקא מדגישים תהליך עמוק ואסטרטגי. איך משכנעים לקוחות לעצור רגע, לחשוב – ורק אז לפעול?
גיא: ״אני חושב שכשלקוח בא אלינו, הוא בא מוכן בידיעה שהוא בא לצוות סופר מקצועי שיודע את העבודה אבל חשוב יותר יודע לעשות את העבודה, הלקוחות סומכים עלינו ומאמינים בנו ולראיה הם מביאים קאדר נוסף של לקוחות ונשארים איתנו לאורך זמן. שום דבר שנבנה ביום לא מחזיק, לעומת זאת כשהתהליך נבנה לאט ובאופן בטוח ההצלחות מוכחות״.
אתם לא רק ממתגים – אתם מלמדים עסקים לחשוב אחרת. מה החזון שלכם קדימה?
דניאל וגיא: ״להמשיך להצליח ולהיות מובילים בתחום שלנו. אנחנו בדרך הנכונה, כמות הלקוחות והלידים עולה והפידבקים מדהימים, תן לנו קצת זמן ותראה שגם אתה תבוא להיות לקוח שלנו״.