מוש בן ארי יופיע במערת האגדות והמסתורין הירושלמית ב יום חמישי, 25.10.17, בשעה: 21:00 עם מופע אקוסטי חדש בשם ״אספר לך הכול״!

במופע הקרוב מוש בן ארי יספר לנו הכול במופע אקוסטי חדש בו יגיש את הקלאסיקות היפות שלו באופן אינטימי – בגיטרה ובכלי נגינה מיוחדים המזוהים עם המוסיקה שהביא אלינו לפני למעלה מעשרים שנה, כשהתחיל את דרכו המוסיקלית. את בן ארי ילוו רועי זוארץ בפסנתר ושחר קצ'קה בכלי הקשה – ובין לבין ישולבו סיפורים אישיים מכל השנים. כבר כמעט שני עשורים שמוש בן ארי הוא חלק בלתי נפרד מהמוסיקה הישראלית עם הגרוב הייחודי לו. מרגיש כאילו המוסיקה של בן ארי נמצאת איתנו מאז ומעולם, מלווה דור שלם ומגדלת דור חדש שאימץ את שיריו. נטו מוסיקה, רגש, קולנס ושמחה הם מה שגורמים לקהל גדול ונאמן לחוות איתו את הדרך. במופע החדש בן ארי בוחר להעניק לקהל שלו אלטרנטיבה אינטימית במופע אקוסטי חדש, בו הוא מגיש את השירים ממקום שונה, בטריו מוסיקלי שיבוצע ויסופר קרוב לעיני הקהל.

מומלץ להקדים ולסייר במערת המסתורין והאגדות של ירושלים, המסתתרת מתחת לבתי העיר העתיקה, המערה מדהימה בגדלה וביופייה. האגדה מספרת כי בעת מצור הבבלים על ירושלים, נמלט צדקיהו, מלך יהודה האחרון, דרך מערה זו ליריחו ומכאן שמה "מערת צדקיהו". ככל הנראה החציבה במקום החלה בימי בית ראשון. יוסף בן מתתיהו כינה אותה "מערת המלכים". ממנה נחצבו האבנים לבניין ירושלים ובית המקדש בתקופת הבית השני. היא נעלמה מהעין עם בניית חומות העיר בתקופה העות'מאנית, ונחשפה שוב, במקרה, בראשית המאה ה-20. ממערה זו

מספר המקומות מוגבל. כרטיסים בבימות טל: *6226  ובאתר:www.bimot.co.il

מחיר כרטיס: 70 ₪ לאדם, גימלאים, סטודנטים ומחזיקי כרטיס ירושלמי 55 ₪

שאטלים ללא תשלום ייצאו בין השעות  20:15-19:30 מחניון מתחם התחנה הראשונה אל מערת צדקיהו (חניה ללא תשלום החל מהשעה 19:00), ויחזירו את הקהל אל חניון מתחם התחנה בסוף המופע. משך המופע כשעתיים.

 

תגובות

להשאיר תגובה