הפיגועים בעיר, הרצון להתמסד, סוד ההצלחה שלו ומה הוא באמת חושב על שרת התרבות מירי רגב * סקאזי מפציץ

במהלך הראיון שערכנו עם סקאזי לרגל הוצאת האלבום החדש והמלהיב, הוא חזר על המילה אנרגיות לא מעט פעמיים, לדבריו, הוא אדם מאוד אנרגטי ולטענתו כך גם הוא ידע שהאישה הנכונה תגיע לחייו. "אני מרגיש אנרגיות וחי אותם, הכל אצלי סובב סביב האנרגיות,  אם יש לבחורה את הוייב הנכון והאנרגיות המתאימות זה יעבוד. אני לא אשקר-  אני מסתכל על יופי, כל החברות שלי היו יפיפיות בנות 22 וכך גם הבחורה שאני יוצא איתה היום. אך אני אצא גם עם בחורה שהיא לא יפה אם יהיו לה אנרגיות טובות. יופי זו המשיכה הראשונית שלי וכנראה אני הולך על זה, אני עדיין קצת ילד בזה, הנושא הזה לא פתור אצלי".  

מה מאתגר אותך אצל בחורה?

"אם למשל מהרגע שאני מסיים פגישה עם מישהי אני שם לב שאני לא מפסיק לחשוב עלייה ועל איך שאגרום לקשר להתקדם. באופן כללי ההתנהלות שלי עם הבחורה שאני יוצא איתה היא פתוחה, אני לא עושה שופוני ובא עם רכב הספורט שלי ומשחק משחקים. אני בחיים לא אדבר על העבודה שלי ולא אספר מה אני עושה, כמה ולמה. אני מגיע לקשר כבן אדם, אני מגיע עם ההומור ועם השטויות שלי ובאיזשהו שלב כשהיא מגלה מי אני באמת, היא מגלה שאני אחלה בן אדם. אני לא מנפנף בכל מיני הישגיים שלי זה חוק אצלי".

כאמור השנה חגגת את יום הולדתך הארבעים, באיזה סטטוס אתה חושב שתהיה בעוד עשור כשתחגוג חמישים?

" נשוי פלוס, אני חושב שאביא בבת אחת הרבה ילדים, יהיו לי לפחות שני ילדים עד אז. אני הולך להתאהב, להתחתן ולהביא ילד. אני לא מוותר על אהבה- עברתי את המשחקים, עכשיו נשארה רק האהבה, אהבה זה הדבר הכי חזק שיש, כל פעם כשאני מאוהב – הכל קורה לי הרבה יותר טוב".

אתה חושב שבעתיד עם המשפחה שלך תחזור לגור בירושלים?

"לא. לדעתי חסרה שם פעילויות לצעירים, לי היה מאוד חסר מה לעשות שם, הייתי צריך יותר ממה שהעיר הציעה. נכון שהרגשתי שאני גם גדל בצורה יותר תמימה ועדינה יחסית לחבר'ה שהכרתי בהמשך. עם זאת תמיד הרגשתי שחסר לי משהו ואני רוצה עוד, רציתי ל-'אכול' יותר מזה".

מה אתה מרגיש לגבי גל הטרור בירושלים?

"ירושלים ידעה ימים רעים יותר, זה קטן עלינו. כשגרתי בירושלים וגם כשהייתי חייל זאת הייתה תקופה של כל פיגועי האוטובוסים, תמיד ניסו לשבור את ירושלים. לדעתי מגיע לירושלמים צל"ש על כך שהם אנשים כאלה אמיצים. זאת עיר של חבר'ה אמיצים, למרות כל מה שקורה הם עדיין חיים כרגיל ולא מעניין אותם כלום. אני רואה את ההורים שלי, הם עדיין נוסעים באוטובוסים והולכים לשוק, הם נאמנים לעיר הזאת".

אחת הדמויות המפתיעות שעולות בראיון היא זו של שרת התרבות, מירי רגב, סקאזי, איך נאמר זאת בעדינות, עף עליה:"אני מאוד אוהב את מירי רגב ואני חושב שהיא פוליטיקאית מזן חדש, היא פוליטיקאית צעירה. היא פה עושה דברים מטורפים, אני חושב שצריכים פה שינוי כלכלי בכל הקשור לרוח הצעירה והיא מביאה הרבה רוח צעירה, היא קולית כזאת. זה נכון שהיא מרעישה ויש אנשים שלא אוהבים את הרעש הזה, אבל היא מרעישה עבור אנשים שאף פעם לא הרעישו בשבילם וזה מהמם. לדוגמה, אני לא חובב מוזיקה מזרחית, אבל היא עומדת מאחורי הדבר הזה ואף אחד אחר לא עשה את זה לפניה. עם כל הכבוד לגלי צה"ל והאנשים האלה חברים שלי, המוזיקה שהם משדרים היא לא באמת המוזיקה שהקהל אוהב ובמקרה הזה הצדק איתה".

אין ספק שעשית והספקת הרבה בחייך, אך מה עם התמסדות?

"שם יש לי חלל עדיין. אני יכול להגיד שזה הדבר היחיד שאמא שלי יכולה להטיף לי בו, מתי אני אביא לה נכד, מבחינתה שאני אפילו לא אתחתן רק שאביא לה כבר נכד".

למרות שסקאזי מדבר על הרצון להתמסד כששאלתי אותו מה החלום שלו, נראה שדווקא הקריירה היא בראש סדר העדיפויות שלו. "אני רוצה להפגיז את ארה"ב כמו שלא הפגתי בחיים, הכל כבר מוכן כדי שאעשה את זה. אני גם בטוח שזה יקרה, כי אני אומר ועושה ומחשבה יוצרת מציאות, מרוב שאני חושב על זה כל כך הרבה המציאות מגיעה".

אז זה סוד ההצלחה שלך?  

"אך ורק, מחשבה יוצרת מציאות, את כל המחשבות שלי יצרתי. לדוגמה אני מסתכל על בחורות בפייסבוק ואני אומר שאני רוצה את זאת או את זאת ואין לי מושג איך, אבל מי שאני רוצה תהיה בסוף חברה שלי. אין לי מושג איך זה קורה, אני לא יודע להסביר את זה. אלו דברים שמעלינו, אך כמובן שצריך לעבוד למען זה, תחשוב ותעבוד בשביל הרצונות שלך והם התממשו".  

צילומים: איתן אלחרז

תגובות

להשאיר תגובה